flupke73 10.917 Geplaatst: 29 mei 2019 Geplaatst: 29 mei 2019 vandaag de eerste 'in het wild gespot' dat past in 't straatbeeld en blijft ondanks het formaat toch wel een echte 911 1 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 29 mei 2019 Geplaatst: 29 mei 2019 2 uren geleden, flupke73 zei: vandaag de eerste 'in het wild gespot' Hier in Heule rijden er ook al 2 rond, zijn ze goedkoper geworden dan de vorige 911? 1 Quote
Naish 9.568 Geplaatst: 29 mei 2019 Geplaatst: 29 mei 2019 Nenee, je krijgt ze gratis als je de lotto wint blijkbaar 1 Quote
Germinal 464 Geplaatst: 29 mei 2019 Geplaatst: 29 mei 2019 Heb er vandaag nog een testritje mee gedaan.. 1 / je kan het potentieel op de openbare weg absoluut niet benutten. Even gassen op de snelweg en je zit aan 220 [emoji33]2/ initieel vond ik dat de sound maar povertjes is/was en ergens is dat ook zo bij lage toeren maar eens boven de 6000 toeren [emoji106]3/ quid Aston Martin Vantage ? 4/ Ik weet dat jullie me zullen uitlachen, maar voor gebruik op Belgische wegen ben je volgens mij meer met een model 3 van Tesla. Je zal met niet horen zeggen dat het concurrenten zijn he, maar wie kan een 911 in België gebruiken waarvoor hij gemaakt is ?? Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 29 mei 2019 Geplaatst: 29 mei 2019 4/ Ik weet dat jullie me zullen uitlachen, maar voor gebruik op Belgische wegen ben je volgens mij meer met een model 3 van Tesla. Je zal met niet horen zeggen dat het concurrenten zijn he, maar wie kan een 911 in België gebruiken waarvoor hij gemaakt is ??Volgens die logica is een Renault grand scenic de perfecte auto 4 Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 29 mei 2019 Geplaatst: 29 mei 2019 Dat is een gezinswagen. Neen, de ideale funwagen is een Mazda MX5. 1 1 Quote
Maverick 2.768 Geplaatst: 29 mei 2019 Geplaatst: 29 mei 2019 Heb er vandaag nog een testritje mee gedaan.. 1 / je kan het potentieel op de openbare weg absoluut niet benutten. Even gassen op de snelweg en je zit aan 220 [emoji33]2/ initieel vond ik dat de sound maar povertjes is/was en ergens is dat ook zo bij lage toeren maar eens boven de 6000 toeren [emoji106]3/ quid Aston Martin Vantage ? 4/ Ik weet dat jullie me zullen uitlachen, maar voor gebruik op Belgische wegen ben je volgens mij meer met een model 3 van Tesla. Je zal met niet horen zeggen dat het concurrenten zijn he, maar wie kan een 911 in België gebruiken waarvoor hij gemaakt is ??Ik snap echt niet waarom er zoveel zijn die telkens moeten stellen dat een moderne sportwagen pas leuk is aan erg hoge snelheden.. zelf aan lage snelheden is dit zoveel directer, beleving is zoveel intenser, gevoelsmatige is dat in de verste verte niet te vergelijken met een tesla. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 2 Quote
Germinal 464 Geplaatst: 29 mei 2019 Geplaatst: 29 mei 2019 Volgens die logica is een Renault grand scenic de perfecte auto Ja.. wist niet dat die 0-100 deed in 3.4 sec En neen.. ik beschouw een 0-100 tijd niet als het summum. Met een sportwagen 30-50-70-90-120 rijden kan je ook evengoed met een scenic Quote
Maverick 2.768 Geplaatst: 29 mei 2019 Geplaatst: 29 mei 2019 Met een sportwagen 30-50-70-90-120 rijden kan je ook evengoed met een scenicIk snap echt niet dat iemand met zulke uitspraken op een autoforum actief is. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 2 2 Quote
Germinal 464 Geplaatst: 30 mei 2019 Geplaatst: 30 mei 2019 Ik snap echt niet dat iemand met zulke uitspraken op een autoforum actief is. Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkTja.. ik ben gewoon de mening toegedaan dat een sportwagen het meest tot zijn recht komt wanneer hij gebruikt wordt ALS een SPORT-wagen. Weze het op circuit, de autobahn of leuke B-roads. Weet niet wat daar zo raar aan is ?Heb nu twee testritten met een 992 gedaan en mijn gevoel is : jammer dat we niet in Duitsland zijn, daar zou ik hem tenminste eens kunnen loslaten.In het drukke verkeer rond Antwerpen kan mag je al blij zijn als je sneller dan 50 kan rijden en/of niet stilstaat in de file én daarin is een 992 NIET beter dan een goede EV. Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 30 mei 2019 Geplaatst: 30 mei 2019 47 minuten geleden, Germinal zei: Tja.. ik ben gewoon de mening toegedaan dat een sportwagen het meest tot zijn recht komt wanneer hij gebruikt wordt ALS een SPORT-wagen. Weze het op circuit, de autobahn of leuke B-roads. Weet niet wat daar zo raar aan is ? Heb nu twee testritten met een 992 gedaan en mijn gevoel is : jammer dat we niet in Duitsland zijn, daar zou ik hem tenminste eens kunnen loslaten. In het drukke verkeer rond Antwerpen kan mag je al blij zijn als je sneller dan 50 kan rijden en/of niet stilstaat in de file én daarin is een 992 NIET beter dan een goede EV. Het starten van de auto alleen is al voldoende om de 992 een EV te doen overtreffen. 1 Quote
Naish 9.568 Geplaatst: 30 mei 2019 Geplaatst: 30 mei 2019 13 uren geleden, Germinal zei: Heb er vandaag nog een testritje mee gedaan.. 1 / je kan het potentieel op de openbare weg absoluut niet benutten. Even gassen op de snelweg en je zit aan 220 2/ initieel vond ik dat de sound maar povertjes is/was en ergens is dat ook zo bij lage toeren maar eens boven de 6000 toeren 3/ quid Aston Martin Vantage ? 4/ Ik weet dat jullie me zullen uitlachen, maar voor gebruik op Belgische wegen ben je volgens mij meer met een model 3 van Tesla. Je zal met niet horen zeggen dat het concurrenten zijn he, maar wie kan een 911 in België gebruiken waarvoor hij gemaakt is ?? Het gevoel om ermee te rijden is voor mij al genoeg... En zoals Maverick zegt, op eender welk moment ben je met iets speciaal onderweg... Ik rij er rustiger mee dan met mijn M3 ondanks het feit dat hij veel sneller is... 10 uren geleden, Maverick zei: Ik snap echt niet dat iemand met zulke uitspraken op een autoforum actief is. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Inderdaad... Of het zijn excuses zoeken om het niet te kopen... 2 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 30 mei 2019 Geplaatst: 30 mei 2019 Kzou al mega super gelukkig zijn moest er zo 1 in mijn garage staan voor naar te kijken. Ermee rondrijden zou het plaatje af maken 1 Quote
Maverick 2.768 Geplaatst: 30 mei 2019 Geplaatst: 30 mei 2019 Kzou al mega super gelukkig zijn moest er zo 1 in mijn garage staan voor naar te kijken. Ermee rondrijden zou het plaatje af maken[emoji3]Me deze ochtend 5min in mijn hok gezet, iets wat ik nooit zou gedaan hebben met mijn Audi. Ik merk dat ook op als ik om iets moet in de garage, ik kan daar echt 5min gewoon naar staan kijken. Nog geen enkele keer heb ik mijn hoofd omgedraaid naar een tesla, laat staan dat ik er elke week 5 min zou naar staan kijken. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 8 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 30 mei 2019 Geplaatst: 30 mei 2019 42 minuten geleden, Maverick zei: Me deze ochtend 5min in mijn hok gezet, iets wat ik nooit zou gedaan hebben met mijn Audi. Ik merk dat ook op als ik om iets moet in de garage, ik kan daar echt 5min gewoon naar staan kijken. Nog geen enkele keer heb ik mijn hoofd omgedraaid naar een tesla, laat staan dat ik er elke week 5 min zou naar staan kijken. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ik had dit met mijn Lotus, met de M3 en de M4 veel minder. Tesla zegt mij nog altijd niks, en dat zal nog lang zo blijven vrees ik. Quote
Naish 9.568 Geplaatst: 30 mei 2019 Geplaatst: 30 mei 2019 Je moet het gehad hebben om te beseffen... Quote
toere 16.927 Geplaatst: 30 mei 2019 Geplaatst: 30 mei 2019 28 minuten geleden, Naish zei: Je moet het gehad hebben om te beseffen... Is in alles zo he Neen echt, met mijn "speelgoed" Lotuske had ik dit ook. Quote
Salokin 8.985 Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 Op 29/5/2019 om 18:57, Naish zei: Nenee, je krijgt ze gratis als je de lotto wint blijkbaar Tijd om naast kleren en schoenen ook lottobiljetten te verkopen. 1 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 Op 29/5/2019 om 21:27, Germinal zei: Heb er vandaag nog een testritje mee gedaan.. 1 / je kan het potentieel op de openbare weg absoluut niet benutten. Even gassen op de snelweg en je zit aan 220 2maar wie kan een 911 in België gebruiken waarvoor hij gemaakt is ?? Op 29/5/2019 om 22:47, Maverick zei: Ik snap echt niet waarom er zoveel zijn die telkens moeten stellen dat een moderne sportwagen pas leuk is aan erg hoge snelheden.. zelf aan lage snelheden is dit zoveel directer, beleving is zoveel intenser, gevoelsmatige is dat in de verste verte niet te vergelijken met een tesla. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Op 30/5/2019 om 09:39, Daann zei: Het starten van de auto alleen is al voldoende om de 992 een EV te doen overtreffen. Leuke café discussie waarbij niemand gelijk of ongelijk heeft. Een 911 heeft een prachtige lijn, specifiek interieur en stuurt vrij direct (naargelang model), ik snap dus PERFECT dat er een groot publiek is waarvoor dit al genoeg is. Eigenlijk ook deels de reden dat ik eigenlijk een GTS prefereer boven een GT3 (alleen is het sporadisch circuit gebruik een probleem) en ik de Lotus heb weg gedaan. De stelling dat de beleving super is, daar ga ik dan weer niet mee akkoord. Die is toch grotendeels weg na de 997 op onze wegen. Je moet echt wel ontzettend hard gaan eer het "rijplezier, het moment dat ook je driving skills belangrijk zijn, wordt aangesproken. Nogal wat mensen zien als beleving "0-100", "wat de machine kan", de inhoud die gegeven wordt aan "beleving" is hierbij het "probleem". Bij dat laatste kom je op het moment dat onze ego wat op het spel komt te staan. Een moderne 911 doet alles zo, maar dan ook zo makkelijk, aan snelheden die al compleet rijbewijsonvriendelijk zijn. Het moment dat jij als persoon aan interactie met de wagen begint en je eigen skills moet inbrengen kan je in onze gebieden eigenlijk alleen als je bereid bent je rijbewijs op het spel te zetten of op een circuit. (met uitzondering van regen en sneeuw, daar kan je wel al wat beginnen zweten :D) Met een Lotus is dat bv anders, die kan keihard gaan maar geeft wel al beleving, interactiemogelijkheden met zijn bestuurder aan snelheden die nog ok zijn. Ook een Boxster Spyder zoals die van Ir_fuel is ZOVEEL meer rijders auto (op de openbare weg) tov een 991/2. Ja ook dat is niet wat men altijd graag wil horen op een autoforum, maar het is echt wel zo. Ook ik zal dan uiteindelijk voor de 911kiezen voor zijn looks, het speciale........ en ja dikwijls tot mijn spijt. Mocht ik morgen meer tijd hebben om volop te genieten van een auto op de openbare weg zou mijn garage er ook nog anders uit zien. Enfin de discussie is langer en verder in detail te voeren. Maar een 911 blijft ook een heel "mooie" wagen. 3 Quote
Lotuzzz 17.064 Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 47 minuten geleden, Jokke_vlo zei: De stelling dat de beleving super is, daar ga ik dan weer niet mee akkoord. In vergelijking met een F80 M3 misschien wel? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 3 minuten geleden, Lotuzzz zei: In vergelijking met een F80 M3 misschien wel? In vergelijking met een Bulldozer ook Quote
Niko80 6.866 Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 On 5/30/2019 at 8:51 AM, Germinal said: Tja.. ik ben gewoon de mening toegedaan dat een sportwagen het meest tot zijn recht komt wanneer hij gebruikt wordt ALS een SPORT-wagen. Weze het op circuit, de autobahn of leuke B-roads. Weet niet wat daar zo raar aan is ? Heb nu twee testritten met een 992 gedaan en mijn gevoel is : jammer dat we niet in Duitsland zijn, daar zou ik hem tenminste eens kunnen loslaten. In het drukke verkeer rond Antwerpen kan mag je al blij zijn als je sneller dan 50 kan rijden en/of niet stilstaat in de file én daarin is een 992 NIET beter dan een goede EV. Om enkel rechtdoor te rijden moet je dat ook niet kopen. Koop dan een S AMG. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 5 juni 2019 Geplaatst: 5 juni 2019 2 minuten geleden, Niko80 zei: Om enkel rechtdoor te rijden moet je dat ook niet kopen. Koop dan een S AMG. Ik zou nog durven (in coupé) 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.