Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Timo said:

als die compleet gestoord is en niet spoort en je blijft volgen

@Daann

Die rijden meestal het best, maar spijt mag je nooit hebben Timo

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, Jokke_vlo said:


En met een niet uitschakelbare esp als kado vandaar mijn ja, omdat je het gewoon niet ten volle kan benutten

Dat heb je toch ook op de manuele? Dat verandert niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap zo’n Sportdesign bumpers met die zwarte accenten (lipje vooraan, en die vinnen achteraan), hoewel ik denk dat ze hier gewrapt zijn in mat carbon.
Zeer knap! [emoji7]

1f4bf842d74f4037e539a837007791a7.jpg

5d34d9845ccadf620fd153c4c2bbe574.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, William Blake said:

Kvind beetje sjonnie. Een 911 moet klassieker zijn voor mij.

Zeker een gewone Carrera. En dat dan ook nog willen tjoenen... :facepalm:

Wachten op de GTS best.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker een gewone Carrera. En dat dan ook nog willen tjoenen... default_facepalm.gif

Wachten op de GTS best.

Tjoenen? [emoji23] Voor u is het snel tjoening.

En waarom wachten op de GTS? Bij de vorige generaties had je dan nog een brede poep icm rwd, maar nu ze qua carrosserie allemaal even breed zijn, zie ik de meerwaarde van een GTS veel kleiner. Ook zie ik het nut niet meer in van al dat extra vermogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen al om die snedigheid v/h sturen en het opbouwen v/h vermogen zou je niet mogen ‘ruilen’

laat staan de totaal andere sfeer in de auto, van sportkot naar sigaren-salon met open haard

:(

992=perfecte daily, geen week-end auto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-11-2019 om 01:03, BMWMB zei:

Knap zo’n Sportdesign bumpers met die zwarte accenten (lipje vooraan, en die vinnen achteraan), hoewel ik denk dat ze hier gewrapt zijn in mat carbon.
Zeer knap! emoji7.png

1f4bf842d74f4037e539a837007791a7.jpg

5d34d9845ccadf620fd153c4c2bbe574.jpg

met voorkeur geen zwart dak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste idee perfect, tweede zou ik nog eens over denken...

Zeker met een lichte kleur moet je eens de achterkant goed bekijken... Die kleine achterruitjes kan ik je in volgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achteraan zou ik een verduisterde ruit willen (daar is dat gezien het opp en hoe vlak die ligt, ook echt nuttig ifv opwarming), maar de achterste zijruitjes absoluut niet. 

Panodak is echt gat lelijk op elke niet-donkere kleur. Stalen schuifdak, of zelfs geen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gTa zei:

Achteraan zou ik een verduisterde ruit willen (daar is dat gezien het opp en hoe vlak die ligt, ook echt nuttig ifv opwarming), maar de achterste zijruitjes absoluut niet. 

Panodak is echt gat lelijk op elke niet-donkere kleur. Stalen schuifdak, of zelfs geen. 

Bij het vorige model was het mogelijk om enkel een verduisterde ruit achteraan te nemen. Misschien dat deze optie nog komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid