Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, Phil zei:

En anders is er nog Carglass. :D

"Ja 'k weetekik da ook niet hoe da komt, dat allebei die twee achterste zijruitjes kapot zijn?!? 't Enigste dat ik weet is dat ik geparkeerd stond op de parking van een hotel in de buurt van Charleroi, der moet er daar voorzeker enen mijnen auto hebben geraakt met ne kogel ofzo?!?"

DDke to teh rescue. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week testrit met de 992 Carrera en onmiddellijk daarna de S.. ben eens benieuwd of je die 65pk verschil gaat voelen uit ervaring vermoed ik dat dat vermogen enkel zal beginnen spelen bij 200kph en meer.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Germinal said:

Volgende week testrit met de 992 Carrera en onmiddellijk daarna de S.. ben eens benieuwd of je die 65pk verschil gaat voelen uit ervaring vermoed ik dat dat vermogen enkel zal beginnen spelen bij 200kph en meer.

Dat zou je toch moeten voelen, daar de non-S geen 400pk heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week testrit met de 992 Carrera en onmiddellijk daarna de S.. ben eens benieuwd of je die 65pk verschil gaat voelen uit ervaring vermoed ik dat dat vermogen enkel zal beginnen spelen bij 200kph en meer.

En?
Link naar reactie
Delen op andere sites


En?


De Carrera mist toch wel wat peper vind ik. Persoonlijk zou ik de S nemen. Maar natuurlijk meer dan genoeg vermogen voor de openbare weg he.

De testwagen was een Carrera 4 Cabrio. Die weegt natuurlijk ook een stukje meer door dat dak dat eraf kan en er stonden nog maar 100km op.

Is mij nogmaals duidelijk geworden dat het geluid van de 992 echt om van te huilen is. Enkel als je 7000 toeren doet begint het iets toe te voegen.

Dat is toch echt wel jammer.





Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Germinal zei:

 


De Carrera mist toch wel wat peper vind ik. Persoonlijk zou ik de S nemen. Maar natuurlijk meer dan genoeg vermogen voor de openbare weg he.

De testwagen was een Carrera 4 Cabrio. Die weegt natuurlijk ook een stukje meer door dat dak dat eraf kan en er stonden nog maar 100km op.

Is mij nogmaals duidelijk geworden dat het geluid van de 992 echt om van te huilen is. Enkel als je 7000 toeren doet begint het iets toe te voegen.

Dat is toch echt wel jammer.




 

 

na iedere test denk ik: perfecte daily

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, toere said:

Hoeveel weegt de cabrio meer? 

Dat zal nog wel meevallen denk ik. Is niet zoals bij BMW waar de M4 cabrio 300kg meer weegt dan de coupé.

Net gekeken: Scheelt 70kg, ofwel het verschil tussen alleen of met 2 in de auto zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat zal nog wel meevallen denk ik. Is niet zoals bij BMW waar de M4 cabrio 300kg meer weegt dan de coupé.

Net gekeken: Scheelt 70kg, ofwel het verschil tussen alleen of met 2 in de auto zitten.

Maw verwaarloosbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het geluid is inderdaad een tegenvaller. de 4S die ik reed enkele weken geleden had geen sportuitlaat, maar blijkbaar is een sportuitlaat niet zo heel veel luider. Als je vanuit de lage toeren gas geeft hoor je even een (ik denk zelfs nep) gegorgel, om dan vanaf 3000 toeren stil te worden tot 6000 toeren. Tijdens normale ritten op de openbare weg kan je dus heel weinig genieten van het motorgeluid. Om deze reden ben ik ervan overtuigd dat de atmosferische motoren op termijn nog zeer geliefd gaan worden, want mijn GTS klonk hemels.

Jullie weten dat ik overweeg om mijn GT3 in te ruilen voor zo'n 992, maar de motor in de GT3 heeft zoveel karakter, is zo onwaarschijnlijk krachtig ook in de lage toeren, en heeft zo'n heerlijke verslavende stem in alle toeren, dat ik meer en meer twijfel om deze stap te zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, ir_fuel zei:

Jamajamajamajama, de 992 Carrera weegt leeg al 1505kg! Dat is ONAANVAARDBAAR en da spel gaat dus rijden zoals een boot.

mgv

@PJH

Is het ook. Is geen sportwagen maar een snelle luxewagen die er uit ziet als iets die in lang vervlogen tijden aanzien werd als sportwagen :D

#Knuppel #Hoenderhok #Stoken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, PJH zei:

Is het ook. Is geen sportwagen maar een snelle luxewagen die er uit ziet als iets die in lang vervlogen tijden aanzien werd als sportwagen :D

#Knuppel #Hoenderhok #Stoken

Waarheid. Mijn vrouw heeft ook met de 992 gereden, en ze zei het onmiddellijk, met zo'n 992 wil ik al mijn kilometers doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid