Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Zeg dat tegen de man in de straat, die gaat rapper omkijken naar een Aston dan naar een Porsche.
Daar is absoluut niks mis mee maar als ik het goed begrijp wil jij dat absoluut niet dat ze omkijken.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een beetje als voor de Porsche GT3 Touring gaan: het strafste pakken, maar dan understated, zonder vleugel . Ik snap wel wat erin aantrekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kennis van me mispakte zich zo eens met een “subtiele” zwarte Ferrari 458. Na 6 maand was die weer weg omdat zijn vrouw een degout had van mensen die voor de wagen sprongen om een foto te nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evident dat een Aston Martin minstens even veel opvalt als een Porsche 911, zelfs al heeft die laatste een felle kleur en een vaste achtervleugel.
Dat een Vantage stijlvoller is - niet noodzakelijk, maar in de vergelijking knalrode GT3 Clubsport vs. donkerblauwe (gewone) Vantage, kan ik dat wel volgen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

bmwmb heeft het over te opvallend bij de bakker bv. Ik wil gewoon  aantonen dat  een am even veel gaat "opvallen", ook al is hij idd stijlvoller. En dat hij zich daar misschien ook zou aan kunnen mispakken. 

Dit gezegd zijnde,  zie ik bmwmb wel veel beter passen in een am, qua stijl.  

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/31/2019 at 6:59 PM, krikke said:

Misschien nog wel het grootste verschil met de PDK is dat je met de handbak geen elektronisch differentieel krijgt, maar een mechanische sper met Porsche Torque Vectoring. Zou dit veel verschil geven?

Nee.

Standaard zit op een S met PDK dit:

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) inclusief elektronisch geregelde achterassperdifferentieel met volledig variabele koppelverdeling

 

Dat wil gewoon zeggen dat je bij beide een mechanisch diff krijgt, alleen is bij de PDK dat diff elektronisch gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je dat crayon niet snel beu zijn? Niet opvallen en 911 of Vantage is quasi onmogelijk. 

Ik kan u verzeker dat een rode GT3 Clubsport veel meer aandacht krijgt dan een ‘gewone’ 911 in een neutrale kleur, waarbij ik kan vergelijken met mijn vorige GTS.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vantage is wel stukken knapper dan die 992

Al eens gesproken met een Vantage eigenaar ? :)

Snel beslist dan........... ik kies altijd voor de 992 en ga me heus in geen (financieel) avontuur storten met een hoop ergernissen enkel en alleen omdat het “mooier”’is qua looks EN geluid, maat niet beter rijdt)

Andere kant van de medaille, die van de realiteit ipv onze forum ideale wereld :):)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee.
Standaard zit op een S met PDK dit:
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) inclusief elektronisch geregelde achterassperdifferentieel met volledig variabele koppelverdeling
 
Dat wil gewoon zeggen dat je bij beide een mechanisch diff krijgt, alleen is bij de PDK dat diff elektronisch gestuurd.

En met een niet uitschakelbare esp als kado vandaar mijn ja, omdat je het gewoon niet ten volle kan benutten
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Snel beslist dan........... ik kies altijd voor de 992 en ga me heus in geen (financieel) avontuur storten met een hoop ergernissen enkel en alleen omdat het “mooier”’is qua looks EN geluid, maat niet beter rijdt)

En als het wel beter rijdt, ook niet meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jokke_vlo zei:


Al eens gesproken met een Vantage eigenaar ? :)

Snel beslist dan........... ik kies altijd voor de 992 en ga me heus in geen (financieel) avontuur storten met een hoop ergernissen enkel en alleen omdat het “mooier”’is qua looks EN geluid, maat niet beter rijdt)

Andere kant van de medaille, die van de realiteit ipv onze forum ideale wereld :):)

Ik ken ook de eigenaar die jij ook kent, en die problemen heeft gehad met zijn Vantage. De vraag is of we dit moeten veralgemenen? 

Jij bent ook bedrijfsleider, en weet dat het soms nemen is maar ook eens geven, en de ander iets gunnen als ze jou ook iets gegund hebben. Ik denk daarbij aan de rallypiloot die we allebei kennen...😉

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, BMWMB said:

Ik ken ook de eigenaar die jij ook kent, en die problemen heeft gehad met zijn Vantage. De vraag is of we dit moeten veralgemenen? 

Jij bent ook bedrijfsleider, en weet dat het soms nemen is maar ook eens geven, en de ander iets gunnen als ze jou ook iets gegund hebben. Ik denk daarbij aan de rallypiloot die we allebei kennen...😉

Walter Röhrl?

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Jij bent ook bedrijfsleider, en weet dat het soms nemen is maar ook eens geven, en de ander iets gunnen als ze jou ook iets gegund hebben. Ik denk daarbij aan de rallypiloot die we allebei kennen...[emoji6]

Dat kan ik dan wel volgen !
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jokke_vlo zei:


Al eens gesproken met een Vantage eigenaar ? :)

Snel beslist dan........... ik kies altijd voor de 992 en ga me heus in geen (financieel) avontuur storten met een hoop ergernissen enkel en alleen omdat het “mooier”’is qua looks EN geluid, maat niet beter rijdt)

Andere kant van de medaille, die van de realiteit ipv onze forum ideale wereld :):)

Ik had het puur over de looks. Grijze 992 is maar saai 😕

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Jokke_vlo said:


Al eens gesproken met een Vantage eigenaar ? :)

Wat zegt hij dan? Had hij dat ook niet kunnen aanvoelen? En op basis van wat heeft hij beslist, toch zijn hart wat langs de ene kant best logisch/mooi/... is? 

Ik vind de huidige AM niet al te mooi, heel duur, waardevermindering is gigantisch, komt waarschijnlijk niet in de buurt qua leuk rijden zoals een Porsche, slechte navi, ... maar snap de aantrek wel. Beetje zoals een foute vrouw neuken/trouwen en daar spijt van hebben, heeft je uiteindelijk te veel geld gekost en af toe was het best leuk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Timo said:

Wat zegt hij dan? Had hij dat ook niet kunnen aanvoelen? En op basis van wat heeft hij beslist, toch zijn hart wat langs de ene kant best logisch/mooi/... is? 

Ik vind de huidige AM niet al te mooi, heel duur, waardevermindering is gigantisch, komt waarschijnlijk niet in de buurt qua leuk rijden zoals een Porsche, slechte navi, ... maar snap de aantrek wel. Beetje zoals een foute vrouw neuken/trouwen en daar spijt van hebben, heeft je uiteindelijk te veel geld gekost en af toe was het best leuk. 

Waarom zou je achteraf spijt hebben van een vrouw te neuken???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid