Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Licht op de neus... Ik kan me er iets bij voorstellen maar zal sowieso altijd wat zijn met de rugzak hé...

4s zal normaal beter zijn, maar wel minder fun...

Enige wat ik bvb niet zo makkelijk kan is een donutje vanuit stilstand doen met die 992 bij nat weer (anders doe ik dat nooit) en dan gaat hij eerder over zijn neus gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Germinal said:

 


Had tijdens testrit indruk dat die - 2S - heel licht werd op de neus.. vermoed dat dit minder is met een 4s?

 

Je kan ook gewoon een zak cement in de koffer leggen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, Naish said:

Zoals Alexanderr zegt, 2S :D

Zou niet weten waarom je nu nog een 4S zou nodig hebben...

Het is blijkbaar veruit het meest verkochte model volgens de verkoper. Ik weet niet of @Alexanderr dit ontkent?

 

En dan heb je de discussie die hier vermoedelijk al wel ergens staat, waarom heb je een S nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, D Squaloid said:

Het is blijkbaar veruit het meest verkochte model volgens de verkoper. Ik weet niet of @Alexanderr dit ontkent?

 

En dan heb je de discussie die hier vermoedelijk al wel ergens staat, waarom heb je een S nodig?

Toen Naish de zijne bestelde was de non-S nog niet uit.

Voor mij zou het enige minpunt zijn dat je niet de verlaagde ophanging kan bestellen op een non-S.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minutes ago, D Squaloid said:

Het is blijkbaar veruit het meest verkochte model volgens de verkoper.

Dat is omdat de meeste mensen geen kloten van autorijden kennen / kunnen rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, D Squaloid zei:

Het is blijkbaar veruit het meest verkochte model volgens de verkoper. Ik weet niet of @Alexanderr dit ontkent?

 

En dan heb je de discussie die hier vermoedelijk al wel ergens staat, waarom heb je een S nodig?

Zeg @D Squaloid ... ge gaat dat toch niet ergens anders kopen? :P 

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ICM zei:

Toen Naish de zijne bestelde was de non-S nog niet uit.

Voor mij zou het enige minpunt zijn dat je niet de verlaagde ophanging kan bestellen op een non-S.

Idd, S was de enige optie als je hem in de eerste reeks wou...

Denk dat een non-S ook voldoende vlot is. 

Maar idd er zijn een paar opties die niet kunnen op een non-S die cruciaal zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Alexanderr said:

Zeg @D Squaloid ... ge gaat dat toch niet ergens anders kopen? :P 

Met fatsoenlijke korting koop ik bij u ... op 2 november 2023. De dag erna word ik 40 🙂.

Gentian blue met fatsoenlijke velgen en een sportuitlaat. En dan hebben we alle opties gehad die ik zou nemen 😳. (Misschien nog een open dak)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ook de 992 GTS cabrio laat zich zien...

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Buiten de single bolt wheels zie ik geen verschil met een gewone S met Sportdesign pack. De voorste lip is zwart, en die vinnen in dat achterste deel van de bumper zijn ook zwart.

Neen, ik zou vandaag een gewone Carerra bestellen. Wat ik zonde vond is dat je dan niet de 10mm verlaagde ophanging kan krijgen, waarbij je ook dat lipje vooraan krijgt. Ondertussen weet ik dat je dat lipje simpel kan vervangen, en dat KW gewindefedern heeft voor de 992, waarbij je 'm 10 tot zelfs 50mm kan verlagen. Ik zie niet in waarom je dan nog een S of GTS moet nemen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht al dat het nooit het standaard Aventurin kon zijn.

 

Groen, is dat een tijdelijke trend denken jullie waarvan je binnenkort gaat zeggen: wat dachten wíj toen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, D Squaloid zei:

Groen, is dat een tijdelijke trend denken jullie waarvan je binnenkort gaat zeggen: wat dachten wíj toen?!

Neen! 

Afbeeldingsresultaat voor Porsche 997 GT3 RS

Afbeeldingsresultaat voor BMW E53 X5 green

Afbeeldingsresultaat voor BMW alpina B10

Afbeeldingsresultaat voor R50 mini cooper s british racing green

Afbeeldingsresultaat voor aston martin vanquish racing greenAfbeeldingsresultaat voor Mercedes W124 green

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, D Squaloid said:

Groen, is dat een tijdelijke trend denken jullie waarvan je binnenkort gaat zeggen: wat dachten wíj toen?!

Nee, dat is bordeaux.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid