Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, ICM zei:

Ik niet, want ik heb airco.

in westvlaanderen doe ik ook mijn ruiten dicht met al die boeren. maar in de stad is alle lucht keigezond nu, door al hun LEZ!!!!!

:D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, Martini Racing said:

Het één hoeft het andere niet uit te sluiten.

Dat was de grap. In de jaren '90 was dat een klassieker. Schuifdak óf airco.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Daggie zei:

Accountant says no :(

En jij luistert daarnaar? Waarom zou die dat moeten beslissen?

Koop hem dan privé en rij op km-vergoeding...

55 minuten geleden, Phil zei:

Ik voel mij soms wat claustrofobisch in een auto zonder glazen schuifdak. Zeker met zwarte dakhemel (wat een must is).

Truffel dakhemel :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, gTa said:

Veel schuidaken (op stadsmussen, sportauto's, coupés, ... en al die pano-daken) zijn idd lelijk als ze open staan: ze schuiven vaak langs buiten open. Meh.

+1

8 hours ago, gTa said:

't Is wel tof als 't open kan. En een glazen dak brengt aangenaam klaarte binnen

Voor uw passagiers misschien.

8 hours ago, Naish said:

Wat ik wel bvb direct op een Taycan zou speccen is dat pano dak dat niet open kan :D

Ik zie de meerwaarde niet.

Ik heb nu een weekend een M3P gehad met zo een volledig glazen dak. Als chauffeur merkte ik daar NIKS van. Mijn dochter vond het wel geweldig vanachter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Phil said:

Ik voel mij soms wat claustrofobisch in een auto zonder glazen schuifdak. Zeker met zwarte dakhemel (wat een must is).

Ik mag hopen dat dit een grap is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, ir_fuel said:

Ik mag hopen dat dit een grap is.

:D

Claustrofobisch is misschien serieus overdreven, maar ik vind een glazen dak echt een pak aangenamer icm een zwarte hemel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, Phil said:

:D

Claustrofobisch is misschien serieus overdreven, maar ik vind een glazen dak echt een pak aangenamer icm een zwarte hemel.

Pak dan geen zwarte hemel ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, PJH zei:

Niks zo vet toch, als 160 rijden in de stromende regen met je dak volledig open :inlove:

Ik deed niks liever met de 120d

Ik heb nog op de Nurburgring gereden met de Lotus in de GIETENDE REGEN😂

 

Open😎

Fuel kan bevestigen😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pano-dak wat niet open kan, dat is toch een complete serre?

Bij mij staat dat vanaf de vroege lente tot de late herfst ofwel helemaal open, of toch ten minste op klapstand.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ex-Mooseman zei:

Pano-dak wat niet open kan, dat is toch een complete serre?

Baneet. Da's UV-werend glas en quasi altijd heb je een zaloezietse da ge toe kunt doen. Toch?

Zojuist, ex-Mooseman zei:

Bij mij staat dat vanaf de vroege lente tot de late herfst ofwel helemaal open, of toch ten minste op klapstand.

Klapstand bij mij quasi altijd, toch tot 80-90 km/u. Daarboven zelden.

Tenzij als Renske mee is in de auto. Dak op klapstand nog voor ik de rem loslaat, en ze kijkt al ne keer naar boven, stilzwijgend zeggende "Moet dat?". En van zodra 'k sneller rijd dan de doorsnee fietser "Brr, da's koud, mag dat toe?"

:noparty: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Pano-dak wat niet open kan, dat is toch een complete serre?

Bij mij staat dat vanaf de vroege lente tot de late herfst ofwel helemaal open, of toch ten minste op klapstand.

En als het regent? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tante rijdt een Range met het vaste glazen dak. Zou ook mijn keuze zijn, denk ik. Open versie is kleiner qua glasoppervlak, lelijker afgewerkt, en luid als 't open staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, D Squaloid said:

Hier potdicht. Heerlijk stil met dubbel glas.

Maar ik moet toegeven dat ik het morgen toch ga proberen voor frisse lucht.

Test gedaan vandaag met het glazen dak op kip. Te veel lawaai. Ik geniet meer van de stilte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de gewone Carrera nog eens met de S kunnen rijden.

 

Groot verschil tussen de 2...

 

Feitelijk zou ik nu durven stellen dat de non-s leuker is op de openbare weg en de S too much is..

 

1 van de Grootste problemen is ook dat de gear ratio’s te groot zijn, maar dat geldt voor beide(n).

 

Als je naar de prestaties kijkt is de S bijna even snel als de vorige generatie 991.2 Turbo !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid