Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

3 hours ago, msxx said:

4S is ook een optie he

Je moet denken aan basismodel +50% en niet letterlijk in losse opties.

Als je het zo bekijkt dan kan ik gTa volgen. Anders lijken die cijfers van 50% mij toch ook erg sterk ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit 15K ver...

Misschien morgen eens testen of mijn standaard cruise control werkt op de 992... Dan kan dat nog gefikst worden in garantie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, D Squaloid zei:

Spreek je dan over Porsche? Bij Audi bvb kan dat naar mijn weten gewoon niet. En ik begrijp die keuze.

Bij volvo kan het wel.

Daar heb je limiter, cc, acc, ap.

Ik gebruik voornamelijk de gewone cc. Af en toe ap als ik snel iets wil eten, maar zoals hierboven gezegd, in ons land werk acc imo niet goed. Neemt teveel afstand. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, kefkie zei:

Bij volvo kan het wel.

Daar heb je limiter, cc, acc, ap.

Ik gebruik voornamelijk de gewone cc. Af en toe ap als ik snel iets wil eten, maar zoals hierboven gezegd, in ons land werk acc imo niet goed. Neemt teveel afstand. 

Het toont aan dat we te dicht op elkaar rijden.

Op lange autostraderitten gebruik ik het wel, op korte ben ik daar al mee gestopt. Vooral omdat hij te hard remt bij een invoeger. De afstand op zich is verstelbaar in vier categorieën, boven de 100km/h zet ik op hem de kortste afstand, rond de 50km/h op de één na kortste. De rest is onbruikbaar vrees ik :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wenste dat ik hetzelfde kon zeggen van mezelf, maar ik vrees er voor. I'm a sucker for personalisation...... [emoji53]
Maar bon, ik probeer het even: mijn 992 moet énkel maar een manuele bak, een atmosferische 4-liter flat six en een Clubsport Pack hebben. Zo. [emoji3] 
 

Om aan 50 per uur te chillen [emoji28][emoji1591]
Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is misschien een detail, maar ik vond het knapper toen de zijspiegel niet op de deur geplakt stond en wel aansloot op de A-stijl. Zoals hierboven oogt dat nogal lomp vind ik.

image.png.a5bf7ad0ef101b38df2c7c43d379c382.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, D Squaloid zei:

Spreek je dan over Porsche? Bij Audi bvb kan dat naar mijn weten gewoon niet. En ik begrijp die keuze.

Nee, BMW. En ik begrijp die keuze niet. Hoe moeilijk kan het zijn om een modus "no distance" erbij aan te bieden. Ik gebruik dat af en toe en ben blij dat 't er op zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Om aan 50 per uur te chillen emoji28.pngemoji1591.png

Ik denk dat ik al voldoende bewezen heb dat ik met speelgerief graag veel en harde kilometers maal. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid