Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

48 minuten geleden, SpeedExceed zei:

Uiteraard wel, veel voordeliger. 

En 40% past niemand toe.. tenzij je zakelijk echt weinig kilometers doet.

Mag dan ook niet naar een vaste werkplaats zijn 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites



Telt 1 uur als een dag ? [emoji848]

Ik ben zeer vaak op dezelfde plaatsen maar meestal maar voor een uurtje of minder.. als ze dat dan allemaal kunnen aanmerken als vaste plaatsen van tewerkstelling omdat je er 50 keer per jaar komt [emoji849]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je dat best navraagt. Ik gok dat het afhangt van de plaats van waar je vertrekt. Woon-werk lijkt me niet hetzelfde als woon-kantoor-klant. Maar zeker ben ik niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je dat best navraagt. Ik gok dat het afhangt van de plaats van waar je vertrekt. Woon-werk lijkt me niet hetzelfde als woon-kantoor-klant. Maar zeker ben ik niet. 


Ja dacht gelezen te hebben als je bv ook van thuis werkt ( daar uw kantoor hebt ) dat dan alles werkverplaatsingen zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minutes ago, Germinal said:

 


Telt 1 uur als een dag ? emoji848.png

Ik ben zeer vaak op dezelfde plaatsen maar meestal maar voor een uurtje of minder.. als ze dat dan allemaal kunnen aanmerken als vaste plaatsen van tewerkstelling omdat je er 50 keer per jaar komt emoji849.png
 

 

Nee natuurlijk niet. Dat is geen vaste plaats van tewerkstelling. Het gaat over het loontrekkende-concept woon-werk. Rondrijden naar je klanten is niet 'naar je werkplaats' rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Naish zei:

Dit is hier wel serieus off topic aan het gaan...

@Jupke of andere moderator... Eventueel nieuw topic maken en alle fiscale zever naar daar gooien?

Een nieuwe subsite AutoFinanceMinded :)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind carmine red ook subliem. Maar er zijn ook tegenstanders, ik dacht dat b.v. ir_fuel het absoluut niet kan smaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Ik vind carmine red ook subliem. Maar er zijn ook tegenstanders, ik dacht dat b.v. ir_fuel het absoluut niet kan smaken.

IK WEL BV!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Choices choices! Een ‘gewone’ 911 vind ik het mooist in een klassiek kleurtje (zilver, donkerblauw, grijs, ...). De sportieve modellen verdragen een felle kleur beter, vind ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, gTa zei:

Ik vind carmine red ook subliem. Maar er zijn ook tegenstanders, ik dacht dat b.v. ir_fuel het absoluut niet kan smaken.

So? ne auto kiest ge toch in de kleur die gij wilt?

 

Ohh, wacht AM-approval. 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Joske zei:

So? ne auto kiest ge toch in de kleur die gij wilt?

Evident. M'n eigen keuzes zijn nooit sociaalwenselijk bijgestuurd en altijd volledig op eigen goesting gestoeld.

Da's evenwel bij velen niet het geval... (En daarmee bedoel ik het globaal, niet zozeer hier op dit forum.)

7 minuten geleden, Joske zei:

Ohh, wacht AM-approval. 🤣

Sommigen hebben daar wel nood aan, ja. Maar 'k vind dat dat nog meevalt. De meesten hier zijn voldoende liefhebber en hebben een voldoende sterk uitgemaakt gedacht om hun eigen keuzes te maken, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid