Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

Alea iacta est.

Na 12 maanden en 4-5 maanden intensief twijfelen ( en voornamelijk na testrit met de Taycan ) toch maar de trekker overgehaald.


Daarnet mijn bestelling geplaatst voor een 992 Carrera S, levering vermoedelijk juli.

Kan mijn specs nog wijzigen natuurlijk maar dit is de voorlopige config... (opmerkingen/bedenkingen over waarom wel/niet een optie zijn vanzelfsprekend welkom default_smile.png )

Guards red
Carrera S velgen in platinum gelakt
Porsche en 911 logo in zwart ( al twijfel ik nog om “911” weg te laten)
Veiligheidsgordels en chrono klokje in guards red
sport-Tex stoelen en volleder interieur
Sportuitlaat in zwart
Verlaagd PASM -10mm onderstel
Sports chrono
Power steering plus
Verwarmd GT sport stuurwiel in alcantara
Stoelverwarming
Privacy beglazing
90L tank
DAB
Zelfdimmende spiegels

Hieronder foto van de configurator

ceaf1ffe3ab954360d100373ab5e98e7.jpg&key=131f1322e0a7875eb19bff1320e58dfdf0e51c91cff732845fd56a1a72cc57d7ed4cf1bfdd39079b9385581b6594b40f.jpg&key=b1488b661bb9cf4187c4930f5ed72ee555522720df2120298b3f394230237733







Link naar reactie
Delen op andere sites

Donkerblauw vind ik redelijk klassiek, en dat moet je dan ook in een klassieke configuratie nemen, zoals deze: zilvergrijzen wielen en beige interieur.

spacer.png

Dat groen was de lievelingskleur van mijn vrouw, maar hoe meer ik die kleur zie, hoe minder knap ik ze vind. Neen, ik wil dat Crayon eens gehad hebben, en vindt dat deze kleur beeldig staat op de 992. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, BMWMB zei:

Donkerblauw vind ik redelijk klassiek, en dat moet je dan ook in een klassieke configuratie nemen, zoals deze: zilvergrijzen wielen en beige interieur.

spacer.png

Dat groen was de lievelingskleur van mijn vrouw, maar hoe meer ik die kleur zie, hoe minder knap ik ze vindt. Neen, ik wil dat Crayon eens gehad hebben, en vindt dat deze kleur beeldig staat op de 992. 

Wat je vooral moet doen is uw eigen goesting 😄! Proficiat alleszins!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, BMWMB zei:

Mijn 2de keuze was Gentian...

spacer.png

Awel ja, da’s eigenlijk het donkerblauw dat ik bedoelde 😃. Nightblue (?) is iets te donker, blauw mag blauw zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi , zetelverluchting niet vergeten? Altijd leuk in de zomer voor redelijke prijs[emoji6]


Niet mogelijk met sport-Tex interieur... ik vind dat er wat sportiever uitzien dan leder.. en vermoedelijk heb je dat dus niet nodig met ‘Tex’ ?
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Geertt zei:

Weet wel wat ge al de 3de regio MSK zijt die een crayon heeft @BMWMB. ;) Knappe kist, daar niet van! 

Ik heb er nog geen enkele zien rijden in deze kleur, wel al een paar zwarte, en een donkergrijze. Ook heb ik een kennis die zo'n blauwe heeft, dus elke kleur zal wel besteld worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Germinal zei:

 


Niet mogelijk met sport-Tex interieur... ik vind dat er wat sportiever uitzien dan leder.. en vermoedelijk heb je dat dus niet nodig met ‘Tex’ ?

 

Ik vind dat Sport-Tex zeer knap, en idd, dat ademt meer dan leder. Ik ben sowieso geen zweter, dus ga ik dat niet missen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Germinal zei:

Alea iacta est.

Na 12 maanden en 4-5 maanden intensief twijfelen ( en voornamelijk na testrit met de Taycan ) toch maar de trekker overgehaald.


Daarnet mijn bestelling geplaatst voor een 992 Carrera S, levering vermoedelijk juli.

Kan mijn specs nog wijzigen natuurlijk maar dit is de voorlopige config... (opmerkingen/bedenkingen over waarom wel/niet een optie zijn vanzelfsprekend welkom :) )

Guards red
Carrera S velgen in platinum gelakt
Porsche en 911 logo in zwart ( al twijfel ik nog om “911” weg te laten)
Veiligheidsgordels en chrono klokje in guards red
sport-Tex stoelen en volleder interieur
Sportuitlaat in zwart
Verlaagd PASM -10mm onderstel
Sports chrono
Power steering plus
Verwarmd GT sport stuurwiel in alcantara
Stoelverwarming
Privacy beglazing
90L tank
DAB
Zelfdimmende spiegels

Hieronder foto van de configurator

ceaf1ffe3ab954360d100373ab5e98e7.jpged4cf1bfdd39079b9385581b6594b40f.jpg

 

Ziehier enkele mooie foto's, wel met zwarte wielen.

spacer.png

spacer.png

Hier staan er meer: https://www.autogids.be/autotests/gedetailleerde-test/fotos--porsche-911-carrera-s-2019.html#/i/1

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Germinal : proficiat ! Ik vind guards red een top kleur en apprecieer nog harder je keuze om je dak niet te verkloten. ;)

 

@BMWMB : ook proficiat ! Alleen minder fan van je buitenkleur.. GT3 overgelaten aan de garage? 

aangepast door SpeedExceed
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Bart zei:

Mooi , zetelverluchting niet vergeten? Altijd leuk in de zomer voor redelijke prijs😉

Voor mij zou dat zeker een must zijn, doch niet combineerbaar met de Sport-Tex! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid