Ga naar inhoud

Porsche 992


D Squaloid

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, DDke zei:

Hoe doen merken als Lambo dat dan? Of maken de nieuwe modellen daarvan ook geen geluid meer?

Had Harris daar niet ooit naar gehint dat ze zo’n vraag van journalisten beantwoord hadden met een dikke glimlach en iets genre “we are Italians, aren’t we”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe doen merken als Lambo dat dan? Of maken de nieuwe modellen daarvan ook geen geluid meer?
De laatste zonder OPF is de SVJ Coupé. Lamborghini is te klein qua verkopen en zou niet onderworpen zijn OPF maar bij VAG willen ze geen tweede dieselgate en hebben ze beslist om alles te gaan OPF'en.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Stancke zei:

De laatste zonder OPF is de SVJ Coupé. Lamborghini is te klein qua verkopen en zou niet onderworpen zijn OPF maar bij VAG willen ze geen tweede dieselgate en hebben ze beslist om alles te gaan OPF'en.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk
 

Is daar een lijstje van te krijgen, vrijgestelde merken?

Kans dat mijn volgende fun-auto uit die categorie komt is dan wel groeiende ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is daar een lijstje van te krijgen, vrijgestelde merken?
Kans dat mijn volgende fun-auto uit die categorie komt is dan wel groeiende ... 
Morgan
McLaren

Alle merken die minder dan 10.000 stuks produceren. Ferrari ook OPF volgens Beau.

Volgens mij zal gewoon iedere fabrikant OPF plaatsen, om gezeik te voorkomen?

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe doen merken als Lambo dat dan? Of maken de nieuwe modellen daarvan ook geen geluid meer?

Is de CO2-uitstoot bij die merken ook maar 225gr volgens WLTP?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/2/2020 om 12:50, Stancke zei:

Morgan
McLaren

Alle merken die minder dan 10.000 stuks produceren. Ferrari ook OPF volgens Beau.

Volgens mij zal gewoon iedere fabrikant OPF plaatsen, om gezeik te voorkomen?

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk
 

Caterham, Donkervoort en Lotus worden met de dag interessanter dus :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/2/2020 om 11:22, Jokke_vlo zei:

Ik heb idd zo een Akra : geld voor de vuilbak, nul klank :( echt zeer spijtig. Ik mis absoluut geluid

https://remus.eu/catalog/product/view/id/10188/s/stainless-steel-header-6-2-no-cat-instead-of-original-header-for-bmw-k-1600-gt-gtl-bagger-race-no-ec--0101-089911/category/5/?vehicleId=2-101-1641-2321

Het is niet legaal (m.a.w. bij een zéér grondige controle in DE kunnen ze je verplichten je moto aan de kant te zetten) maar het is ook quasi niet detecteerbaar omdat de uitlaatcollectoren bijna volledig weg zitten.

Mocht ik een K16 EU4 rijden, dat kwam er onder (desnoods zelfs met stock einddempers).

Sound is MAF. :inlove:  En je krijgt ook terug die fantastische geur van onverbrande naft en pure (lekkere) hete verbrandingsgeur als je doorpapt. (Toegegeven: dat kan ook een nadeel zijn, je uitlaatgassen waaien immers op je rug en je zal altijd wel wat "stinken" dan.)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, gTa said:

https://remus.eu/catalog/product/view/id/10188/s/stainless-steel-header-6-2-no-cat-instead-of-original-header-for-bmw-k-1600-gt-gtl-bagger-race-no-ec--0101-089911/category/5/?vehicleId=2-101-1641-2321

Het is niet legaal (m.a.w. bij een zéér grondige controle in DE kunnen ze je verplichten je moto aan de kant te zetten) maar het is ook quasi niet detecteerbaar omdat de uitlaatcollectoren bijna volledig weg zitten.

Mocht ik een K16 EU4 rijden, dat kwam er onder (desnoods zelfs met stock einddempers).

Sound is MAF. :inlove:  En je krijgt ook terug die fantastische geur van onverbrande naft en pure (lekkere) hete verbrandingsgeur als je doorpapt. (Toegegeven: dat kan ook een nadeel zijn, je uitlaatgassen waaien immers op je rug en je zal altijd wel wat "stinken" dan.)

Ik had een volledige lijn (headers en einddemper) van Remus op mijn K1100rs, die sound was héérlijk. 
Headers zag je niets van onder die kuipen

7944696834_2988b747f3_c.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk niet vergelijkbaar, een moto van in de jaren '80 met een EU4-moto van nu. Dat de sound heerlijk is met zo'n lijn: ik geloof het zeer graag. :D :inlove: 

Bij de K16 zijn de headers wel nog minimaal zichtbaar, maar je kan het (als je weet waar je moet op letten) het eigenlijk enkel zien bij een moto die op z'n zijstandaard geparkeerd staat en als je op je knieën onder de moto gaat turen: de "bultjes" onderaan de headers (weggestopt achter beschermingspaneeltjes) waarin de cats zitten, zijn weg.

Zo niks te zien, ttz niks anders dan stock:

5e19ec70bdd4695645025b4f.jpg

(is ook een stock moto)

Hier zie je de cats wel vrij goed zitten, achter die langgerokken beschermpanelen onder z'n voeten en het rempedaal:

bmw-or-bbw-riding-the-k1600gt-l.jpg

Hier zie ze minimaal:

A0227460.jpg

 

 

 

 

Onderdeel ziet er zo uit:

image.png.63a691ed463d5e0ac909072062d229de.png

Ten opzichte van stock:

Afbeeldingsresultaat voor bmw 18117708296

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook mijn mening, ofwel coupé, ofwel cabrio. In de Targa heb je met open dak ook veel meer last van windgeruis en turbulentie, wat je met een cabrio met windscherm niet hebt. Hoewel ik graag open rijd, vind ik de lijn van de coupé het mooiste. De cabrio is precies een bultenaar.

De achterste wielen vind ik qua design best wel knap, maar dan moeten ze compleet zwart zijn. 

spacer.png

Ik heb ook overwogen om te wachten op de GTS, maar ik ben dat alcantara binnen een beetje beu gezien, en ik vind dat door die Sportdesign voorbumper deze 992 teveel gelijkt op de 991.2. De 'standaard' voorbumper vind ik het knapste, en zeker als je het lipje hebt van de 10mm verlaagde sportophanging.  

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Jenkins zei:

Amai, die achterste velgen zijn lelijk :o

Targa blijft toch echt mossel noch vis in mijn ogen. Ofwel Coupé, ofwel Cabrio.

Smaken en kleuren. ik zou de targa verkiezen. de grote achterruit is gewoon mooi om te zien en moet volgens mij een mooi helder interieur geven. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BMWMB : had jij ook geen alcantara stuurwiel gespec’d? Of vergis ik mij default_smile.png

Neen, ik heb een lederen stuurwiel. Ik denk dat je je vergist met de foto’s van die krijtgrijze die ik hier gepost heb, die wel een alcantara heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's 't enige wat we tot nu toe gezien hebben dat géén (zware) camo heeft, zeker?

Ik denk dat Alexanderr al veel meer weet (maar nog niet mag delen).

Kleinen teen zegt me dat embargo weldra gelicht wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, gTa zei:

Da's 't enige wat we tot nu toe gezien hebben dat géén (zware) camo heeft, zeker?

Ik denk dat Alexanderr al veel meer weet (maar nog niet mag delen).

Kleinen teen zegt me dat embargo weldra gelicht wordt.

Ik lees op internet overal dat ie op Genève komt te staan dus begin maart ergens gok ik :P 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid