Ga naar inhoud

Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Hoe staat het in de 24 uren van de C1 Cup?[emoji3] Jokke en Fuel? [emoji3] Is daar ergens een livetiming van te vinden?

Ik zag daarstraks op Instagram verschijnen dat Mischa van Apex 2de stond! Hij staat ook in dezelfde box, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben weer wat nieuws bedacht in de Belcar ... Race 1 EN 2 in het eerste weekend 🤔

Eerste race van het seizoen staan de piloten vaak nogal hevig dus risico op schade is groter. Fijn dat men dan de dag erna weer aan de start mag staan 🙄.

Dan heb ik het er nog niet over hoe om te gaan met verschillende piloten in een seizoen op een wagen. Normaal kun je elke race aan een (vrijwel) gelijke prijs aanbieden. Nu heb je een zaterdag en een zondag race (en hoe gaan we dan training / qualifying etc doen !?) en dan ook nog de mogelijkheid dat race 2 problematisch wordt inzake de wagen.

 

Belcar kalender 2020

25-26 april (DTM Circuit Zolder - 2 x 120 min)
27-28 juni (Spa-Francorchamps - 1 x 180 min)
8-9 augustus (Circuit Zolder - 24 Hours of Zolder)
5-6 september (DTM Assen - 2 x 60 min)
3-4 oktober (American Festival Circuit Zolder - 180 min)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatst was er nog sprake van misschien een koers op de GP strecke dus had een beetje hoop dat die ertussen zat ipv 2 koersen tijdens het DTM weekend in Zolder (waar ik toch benieuwd ben naar de tijdsplanning als ik zie wat er allemaal in die twee dagen op het programma zou (moeten) komen. 

Daarnaast is het contact met andere raceseries schijnbaar ook niet overweldigend. Gamma racing day met de supercar challenge valt op de zaterdag van de 24u 🤨 dus ook daar al piloten die moeten gaan kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, abtler zei:

Gamma racing day met de supercar challenge valt op de zaterdag van de 24u 🤨 dus ook daar al piloten die moeten gaan kiezen.

Dat maar ook niet leuk als je in het bijprogramma zit.

Koop anders een Fun Cup 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/27/2019 at 11:29 AM, korneeldebruyn said:

Hoe staat het in de 24 uren van de C1 Cup?emoji3.png Jokke en Fuel? emoji3.png Is daar ergens een livetiming van te vinden?

 

Daar was zelfs live video van, maar dat is gene Belcar he :D 

On 10/27/2019 at 11:29 AM, korneeldebruyn said:

Ik zag daarstraks op Instagram verschijnen dat Mischa van Apex 2de stond! Hij staat ook in dezelfde box, niet?

De box naast ons ja. Best grappig om het verschil te zitten tussen de Instagram/Youtube "celebrity" en hoe het er IRL aan toe gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De box naast ons ja. Best grappig om het verschil te zitten tussen de Instagram/Youtube "celebrity" en hoe het er IRL aan toe gaat.
Vertel, kan er mij wel iets bij voorstellen. In het begin kon ik die zijn kanaal wel waarderen maar het laatste jaar heb ik toch afgehaakt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zopas op YT de klap van Ward gezien met de BMW tijdens de supercar challenge op Franco. Wat was daar de oorzaak van? Vanuit de wagen van De Kimpe kan je het niet zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Voor € 7 kans op een zitje in de Belcar 24U .. ;)

http://www.autosportwereld.be/2019/11/15/the-race-met-een-bv-in-de-24-uur-van-zolder/?fbclid=IwAR3gVBM6u-jljuF8mkOGKHkVp8lx-N8RxV2CCWfyVXY7fRXM99IgbP7Im2k

The Race: met een BV in de 24 Uur van Zolder!

Pieter Denys, CEO van het Belgisch transportbedrijf Xwift, had van kleins af aan een jongensdroom. Racen op een echt circuit. Op zijn 32ste kroop Pieter voor de eerste keer achter het stuur van zijn BMW 325i op het circuit van Spa-Francorchamps. Na enkele succesvolle kampioenschappen, waaronder Belcar en het VLN Endurance Championship Nürburgring, richtte de ambitieuze CEO in juli 2019 ‘Xwift Racing Events’ op. Met Xwift Racing Events wil Pieter 40 medeondernemers zonder enige ervaring op het circuit de kans bieden om opgeleid te worden door een team van professionals tot een echte racepiloot. Het uiteindelijke doel? Met maximum tien zelfgebouwde racewagens tegen elkaar battlen in een eigen ‘CUP’ klasse tijdens de enige echte 24 uur van Zolder op 8 en 9 augustus 2020.

 

Bekende ambassadeurs

Voor de eerste editie van The Race wil Xwift Racing Events groots uitpakken met tien teams en hetzelfde aantal zelfgebouwde racewagens aan de start. Elk team van 4 CEO’s wordt begeleid door een professioneel team en een bekende Vlaming.

De eerste ambassadeurs zijn alvast niet van de minste: Wout Bru en Andy Peelman zullen tijdens The Race hun eerste stappen zetten in de racewereld en de teams vervoegen. “Met de deelname van Wout Bru en Andy Peelman hebben we twee toppers in ons midden. Ook al zijn ze totaal verschillend, ze delen alle twee dezelfde passie voor snelle wagens. Bovendien hebben beide heren een professioneel track record waar iedere bedrijfsleider iets van kan opsteken. Samen een intensief opleidingsparcours volgen en aan een racewagen sleutelen, dat schept een band die je niet op een standaard netwerkevent kan smeden!” zegt CEO Pieter Denys.

Kom op tegen Kanker

Ook één gelukkige kan kans maken op een plekje (ter waarde van 27.500 euro) in een van de tien teams. Via xwiftracingevents.be kan je een ticket van zeven euro kopen. Achteraf zal een gerechtsdeurwaarder tien gelukkigen loten die tegen elkaar zullen racen in de simulator voor een golden ticket. Dit ticket geeft je onmiddellijke toegang tot de volledige opleiding met training en een deelname aan The Race tijdens de 24 uur van Zolder. De opbrengst van deze actie gaat naar Kom op tegen Kanker. “Na dertig jaar sterven nog steeds teveel mensen aan kanker en daar kunnen we samen iets aan doen. Daarom zijn we ontzettend blij met dergelijke initiatieven.”, zegt Annemie Lemahieu, directeur Fondsenwerving, campagne en communicatie van Kom op tegen Kanker.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, abtler said:

Voor € 7 kans op een zitje in de Belcar 24U .. ;)

http://www.autosportwereld.be/2019/11/15/the-race-met-een-bv-in-de-24-uur-van-zolder/?fbclid=IwAR3gVBM6u-jljuF8mkOGKHkVp8lx-N8RxV2CCWfyVXY7fRXM99IgbP7Im2k

The Race: met een BV in de 24 Uur van Zolder!

Pieter Denys, CEO van het Belgisch transportbedrijf Xwift, had van kleins af aan een jongensdroom. Racen op een echt circuit. Op zijn 32ste kroop Pieter voor de eerste keer achter het stuur van zijn BMW 325i op het circuit van Spa-Francorchamps. Na enkele succesvolle kampioenschappen, waaronder Belcar en het VLN Endurance Championship Nürburgring, richtte de ambitieuze CEO in juli 2019 ‘Xwift Racing Events’ op. Met Xwift Racing Events wil Pieter 40 medeondernemers zonder enige ervaring op het circuit de kans bieden om opgeleid te worden door een team van professionals tot een echte racepiloot. Het uiteindelijke doel? Met maximum tien zelfgebouwde racewagens tegen elkaar battlen in een eigen ‘CUP’ klasse tijdens de enige echte 24 uur van Zolder op 8 en 9 augustus 2020.

 

Bekende ambassadeurs

Voor de eerste editie van The Race wil Xwift Racing Events groots uitpakken met tien teams en hetzelfde aantal zelfgebouwde racewagens aan de start. Elk team van 4 CEO’s wordt begeleid door een professioneel team en een bekende Vlaming.

De eerste ambassadeurs zijn alvast niet van de minste: Wout Bru en Andy Peelman zullen tijdens The Race hun eerste stappen zetten in de racewereld en de teams vervoegen. “Met de deelname van Wout Bru en Andy Peelman hebben we twee toppers in ons midden. Ook al zijn ze totaal verschillend, ze delen alle twee dezelfde passie voor snelle wagens. Bovendien hebben beide heren een professioneel track record waar iedere bedrijfsleider iets van kan opsteken. Samen een intensief opleidingsparcours volgen en aan een racewagen sleutelen, dat schept een band die je niet op een standaard netwerkevent kan smeden!” zegt CEO Pieter Denys.

Kom op tegen Kanker

Ook één gelukkige kan kans maken op een plekje (ter waarde van 27.500 euro) in een van de tien teams. Via xwiftracingevents.be kan je een ticket van zeven euro kopen. Achteraf zal een gerechtsdeurwaarder tien gelukkigen loten die tegen elkaar zullen racen in de simulator voor een golden ticket. Dit ticket geeft je onmiddellijke toegang tot de volledige opleiding met training en een deelname aan The Race tijdens de 24 uur van Zolder. De opbrengst van deze actie gaat naar Kom op tegen Kanker. “Na dertig jaar sterven nog steeds teveel mensen aan kanker en daar kunnen we samen iets aan doen. Daarom zijn we ontzettend blij met dergelijke initiatieven.”, zegt Annemie Lemahieu, directeur Fondsenwerving, campagne en communicatie van Kom op tegen Kanker.

 

Lijkt me nog iets voor @Jokke_vlo 😛 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

https://www.hln.be/in-de-buurt/hasselt/bekende-hasseltse-horecazaakvoerder-55-riskeert-3-jaar-cel-voor-witwas-van-ruim-6-miljoen-euro~aa51d2e44/

De restaurantuitbater kon het geld gebruiken bij zijn liefde voor dure wagens, zijn betrokkenheid in de Belgische autosport en de aankoop van drie appartementen.

😲

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, abtler zei:

https://www.hln.be/in-de-buurt/hasselt/bekende-hasseltse-horecazaakvoerder-55-riskeert-3-jaar-cel-voor-witwas-van-ruim-6-miljoen-euro~aa51d2e44/

De restaurantuitbater kon het geld gebruiken bij zijn liefde voor dure wagens, zijn betrokkenheid in de Belgische autosport en de aankoop van drie appartementen.

😲

Een bestuursverbod.

Ik kan de hln-comments al raden: "Ja, zon autos met ilegaal verkregen geld ONS GELD, pakt ze maar af en verbied ze om der nog mee te rijden!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, abtler zei:

https://www.hln.be/in-de-buurt/hasselt/bekende-hasseltse-horecazaakvoerder-55-riskeert-3-jaar-cel-voor-witwas-van-ruim-6-miljoen-euro~aa51d2e44/

De restaurantuitbater kon het geld gebruiken bij zijn liefde voor dure wagens, zijn betrokkenheid in de Belgische autosport en de aankoop van drie appartementen.

😲

We zullen zijn naam niet noemen want wij hebben een ethische code maar we zullen er toch voor zorgen dat iedereen het kan te weten komen. Wat is dat voor voituur? Mosler?

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://nl.motorsport.com/dtm/news/datumclash-wec-spa-dtm-zolder-2020/4612048/

Het gaat gewoon door :) dus we kunnen met een gerust hart ma/di in Barcelona gaan testen :party:

 

Voor 2020

De eerste zit vol (m.u.v. mogelijk 24H aangezien daar mondelinge toezeggingen tussen zitten). De tweede heeft een vaste rijder voor het hele seizoen en een bijna complete 24H bezetting ...... maar we hebben dus nog mogelijkheden. Dus als iemand de racekriebels krijgt @Waky @Jokke_vlo

Ik maak graag een prijsvoorstel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

De eerste (volgens mij toch)  Lambo voor seizoen 2020 is off. gepresenteerd. Ex-EMG exemplaar gekocht door Lambo ‘liefhebber’ (MyLambo 😲😥). 

@zwoemba uw teambaas als piloot op deze ?! Zet Independent de andere dan dit jaar niet meer in of hebben jullie er twee in de tent staan ?

Andere twee namen, waaronder de eigenaar zelf, zeggen me niks in de racerij dus ben benieuwd.

220B5EAD-34BE-4034-BA1A-B7EB65CB4F36.jpeg

6484A145-4545-4F1E-9497-A254210E6AAC.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, abtler zei:

De eerste (volgens mij toch)  Lambo voor seizoen 2020 is off. gepresenteerd. Ex-EMG exemplaar gekocht door Lambo ‘liefhebber’ (MyLambo 😲😥). 

@zwoemba uw teambaas als piloot op deze ?! Zet Independent de andere dan dit jaar niet meer in of hebben jullie er twee in de tent staan ?

Andere twee namen, waaronder de eigenaar zelf, zeggen me niks in de racerij dus ben benieuwd.

Nee, het gaat om iemand anders. Twee exemplaren zou een beetje van het goede teveel zijn 😋 

Link naar reactie
Delen op andere sites

👍

Ondertussen inderdaad gezien dat het een T(om) Goegebeur is ;)

http://www.autoliefhebbers.be/2020/02/02/met-ambitie-naar-belcar/?fbclid=IwAR3aLUoC9BnJzdOfHO0uP5h72iDgJUcnG_MK0x4E-sZ6YbqaH-VKwbj1Zx0

Ik zie ook dat o.a. @Jokke_vlo en @Michmet een van de rijders bevriend zijn; Kenneth Linthout, al zegt dat nog niks over rijderskwaliteiten. Ben benieuwd hoe het ze in de koers vergaat met dat spel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid