Ga naar inhoud

Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

21 uren geleden, abtler zei:

Whoehaa ..

Helaas! We zijn niet tot een deal gekomen :( Denk dat hij zijn budget aan dure etentjes met mooie dames op heeft gemaakt daar ergens in Zuid Frankrijk

Ik ga echt geen 3/4  tot volledig budget van een JAAR funcup aan een weekendje racen geven. Bovendien, hoofdreden, spaar ik om zelf een funcup te kopen voor trackdays, ipv de (dure) GT3. De hap dat ik uit het budget zou halen is gewoon (VEEL) te groot. Als je last minute instapt heb je ook geen tijd om sponsors te vinden of mensen/bedrijven uit te nodigen. 

Pas op: dat is geen verwijt naar de teams (absoluut niet zelfs) want die mensen (been there) vragen alleen maar de kost en zelfs minder. 

 

 

Als piloot: rijden in klasses van 3 tot 4 auto's, waarvan de helft of meer met betaalde pro's, of racen tegen 25 dezelfde auto's.......... ik weet wat ik het leukste vind. 

Ik ken zo een team op Porsche, daar rijdt een piloot van "ongeveer" mijn niveau 1 stintje (de grote geldschieter) en voor de rest is die omringt door twee profs en 1 heel goede amateur.

Ik heb daar geen plezier in. Eens je de 24u paar keer gereden hebt ken je het wel. Tuurlijk als je mensen kan zeggen "ik rijd de 24u van Zolder" dan zeggen ze "amai". Zegt ge ik rijd de 25u funcup dan kijken ze alsof je chinees spreekt, tenzij kenners/liefhebbers. Dus qua "credibility" naar de buitenwereld is Belcar wel iets. Dat moet ook gezegd, maar dan alleen als je vooraan rijdt. 

 

Straks staat mijn tijdlijn weer vol met podia met perspectief foto's :D

 

 

 

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, dragonfly zei:

De @Jokke_vlo is nogal veranderd zeg 👏

Als ik dat 3 jaar geleden zei kreeg ik de volle laag 😛 

Dat denk ik nu niet. Maar goed ik weet wat je wil zeggen. Wel vermelden dat ondertussen het niveau van funcup toch wel stevig gestegen is ook. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even en hij gaat zeggen dat hij met het budget van de 25h een heel jaar C1 cup gaat rijden 😂😜

Maar als je moet kiezen 25h funcup >>>>> 24h zolder, groot gelijk. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Waky said:

Nog even en hij gaat zeggen dat hij met het budget van de 25h een heel jaar C1 cup gaat rijden 😂😜

Dat kost toch nog iets meer :D 

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Momenol zei:

Bwa... ik doe Formule 1, Formule E, WEC, 24h Le Mans, 24H Spa,... Mij zal het wel lukken dan zeker om een Belcar op Zolder scherp voor de lens te krijgen? 😆

Bij kleinere teams zijn foto's van minder belang naar sponsors en social media toe. Ik vraag geen 4 cijfers voor een weekendje Zolder.

Ik denk dat mijn prijs/kwaliteit verhouding eerder wat aan de lage kant is als ik zie wat collega's vragen voor zo'n slechte foto's 😂

Het ding is dat mensen tegenwoordig van alle kanten foto's gratis aangeleverd krijgen. Deze foto's trekken 9/10 op niets, maar foto's zijn foto's. Liever een amateur gratis laten werken die blij is dat zijn foto's gepubliceerd geraken dan een pro te betalen. Dat is voor de pro's een doorn in het oog. Ik krijg het aan mijn eigen niet verkocht iig om gratis foto's te leveren :P 

Ik ben niet zo thuis in de fotografie wereld dus was me niet bekend dat je dit soort zaken doet.

Ik snap je post volledig en inderdaad, zoals je aangeeft, krijg je van allerlei kanten gratis foto's (in allerlei kwaliteit) aangeleverd waardoor ik het ook in het budget niet direct aan de teameigenaar verkocht krijg (al kwam hij van de week met een of ander mailtje van iemand die een 8min. video wou maken ..... Mooi maar dat brengt ons geen euro meer op bij de sponsors).

Nu staat ons budget ook onder druk (in tegenstelling tot sommige andere teams als ik aankopen, hoeveelheid trainingsdagen, rijdersbezetting etc. zie); snap @Jokke_vlo wel voor een stuk als ik de rekensom maak en zie wat onze rijders op tafel (zouden) moeten leggen om (maar) in de Belcar te rijden, dus daar vinden dit soort zaken niet zo makkelijk een plekje.

Maar @Momenolstuur me eens PM waar ik dan aan zou moeten denken (en hoe je verder werkt; aantal foto's, bewerkt ? 24u ? etc.) zodat ik me een beeld kan maken en ons geldkistje nog eens kan omdraaien of er nog wat in zit ..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog wat inkomkaarten voor de 24U liggen. Stuur even een pm met mailadres als je wilt komen. Dan zet ik ze morgenavond op de mail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, Gilles Magnus, snel rondje zeg. 2 seconden sneller dan P2 (Dejonghe).

Benieuwd wat het met de Norma’s gaat geven qua betrouwbaarheid dit jaar [emoji3]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog wat inkomkaarten voor de 24U liggen. Stuur even een pm met mailadres als je wilt komen. Dan zet ik ze morgenavond op de mail.

Ik kom langs als ge me tenminste binnen laat :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog wat inkomkaarten voor de 24U liggen. Stuur even een pm met mailadres als je wilt komen. Dan zet ik ze morgenavond op de mail.


Bedankt voor de kaarten!

Welke box zitten jullie?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, abtler said:

op naar de 24H 2020 ...

Merci om ons binnen te laten he. Dat mag in 2020 nog eens :D 

 

Blijft toch een rare race. Bij momenten doet het me denken aan de 24 uur 2pk, maar dan met veel grotere budgetten. Auto's die kapot gaan, waar lang aan gesleuteld moet worden, en die uiteindelijk nog podium of zelfs de overwinning rijden.

Het had niet veel gescheeld of er stond weer een 991 op P1.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, ir_fuel zei:

Merci om ons binnen te laten he. Dat mag in 2020 nog eens :D

 

;) welkom .. spijtig dat ik geen tijd had en jullie het dus moesten doen met mijn "snelste piloot". Ongetwijfeld heeft hij jullie wat deskundige uitleg gegeven :)

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

[emoji6] welkom .. spijtig dat ik geen tijd had en jullie het dus moesten doen met mijn "snelste piloot". Ongetwijfeld heeft hij jullie wat deskundige uitleg gegeven [emoji4]
 

De sympathiekste team manager ! Thx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Journalistiek gezien een goed weekend achter de rug! Zondagochtend Tom Boonen als eerste kunnen interviewen toen hij uit de uitgebrande Norma stapte. Dat is dan weer opgepikt geweest door VTM Nieuws en Belga. Best fier op 😋

 

@abtler 2 foto's van afgelopen weekend ;)

 

qs2k4lc.jpg

KvW1lX3.jpg

 

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid