Ga naar inhoud

Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Ik ken hem niet persoonlijk, geen idee van wat hij kan of niet kan.......

Tom ken ik wel, die is dik ok. Reed altijd met de gebroeders Wauters, tot nu dus blijkbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/11/2019 om 12:47, Luv4DLM zei:

Vertel, kan er mij wel iets bij voorstellen. In het begin kon ik die zijn kanaal wel waarderen maar het laatste jaar heb ik toch afgehaakt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
 

 

Hoe het er tijdens het racen aan toe gaat weet ik niet, maar apex zelf voelt af en toe wat hautain (of fake) aan.

In de vlogs is het meestal van kom binnen en drinken enzovoort, maar irl is het daar best kalm (bijna niets) qua randanimatie en is dat er redelijk doods. Zeker tijdens een trackday. Staat dan een mooie tent maar verder is er niks voorzien terwijl het in vlogs wel anders wordt voorgesteld.

Ik kom er enkel voor rentals en daar zijn ze meestal wel correct, valt ook mee dat Dyana daar Nederlands praat.

Enkele keren gehad dat er een foute boeking was, of iemand een accident heeft gehad met de auto die ik bestelde, dat ze mij dan een upgrade hebben gegeven qua auto voor dezelfde prijs (golfje besteld en M4 meegekregen bv).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Nog piloten op zoek naar een zitje met (is nog plaats bij onze vrienden van Hamofa) of zonder (heb nog plaats in één van de twee Norma's voor losse races of volledig seizoen) dak ?

https://www.autosport.be/news/minstens-een-mclaren-voor-belcar-2020.html?fbclid=IwAR1Y4YqV_10dBfsrGzkkuyTDHqbZOoWmr_7r1-9Y8H7A2sYPdfc10byEgRY

:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, utah zei:

Het klinkt duur. Dat alleen al....

1) DIT :lolz: 

45 minuten geleden, abtler zei:

Heb je dan al een prijs laten maken 🤔

2) Neen maar ik baseerde me op geruchten van 2019

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/6/2020 at 8:54 PM, abtler said:

Heb je dan al een prijs laten maken 🤔

Kan je voor 1200 euro / uur in een van voornoemde bolides een koers komen rijden dan? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zeg ik ook nergens ;) 

Hier werd gezegd 'geen budget' / 'klinkt duur' .. Tja, wat voor de een duur is is voor de andere kleingeld 🤑 

(checkt .. geen xxxxx topic 🙊)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ir_fuel zei:

Kan je voor 1200 euro / uur in een van voornoemde bolides een koers komen rijden dan? :)

Voor 1200€/uur kan je al heel wat andere hoogtepunten krijgen toch? WT? Waar ben je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

😳😲🙄😱

DTM naar 7 en 8 augustus ................ en de 24U 'wintereditie' op 7 en 8 november! Stelletje idioten.

90814335_10157714789466001_8892027542035234816_o.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

DTM en 24 Hours of Zolder verplaatst op de racekalender

Het openingsweekend van het DTM kampioenschap, dat in normale omstandigheden in het laatste weekend van april zou plaatsvinden, wordt verschoven naar het weekend van 7-8-9 augustus. De 24 Hours of Zolder krijgen daardoor een ‘wintereditie’ en zullen op 7-8 november plaatsvinden. Dat hebben Circuit Zolder en ITR, de organisator van het DTM-kampioenschap, vanmiddag bekend gemaakt. “Uitzonderlijke omstandigheden vergen uitzonderlijke maatregelen. Maar deze verschuivingen op de kalender bieden ook mogelijkheden,” aldus directeur Sven Pribylla van Circuit Zolder.

“We hopen in de eerste plaats dat het land en de wereld tegen dan hersteld zijn van de pandemie. Circuit Zolder zal er in dat geval alles aan doen om van de hervatting van de competities met de DTM een memorabel augustusweekend te maken. We zullen nog een tandje bijsteken wat betreft beleving en randanimatie; het publiek, dat na quarantaine en hopelijk en masse en in goede gezondheid, weer buiten mag, verwacht dat ook. De DTM met meerdere supportseries en de permanent geopende DTM Show Stage zorgt sowieso voor feeststemming en die zal zeker een extra dimensie krijgen,” aldus Sven Pribylla.

Winter- én supereditie van de 24 Hours of Zolder

Voor de 24 Hours of Zolder – de belangrijkste race in het Belcar Belgian Endurance Championship – biedt de wijziging van de kalender een opportuniteit om andere formules te verkennen. Sven Pribylla: “Het wordt een ‘wintereditie’, ook de teams en piloten zullen zich moeten aanpassen aan de weersomstandigheden. Om het de fans zo aangenaam mogelijk te maken denken we aan winterbars, après-ski hutten... Misschien zelfs schuilhutten rond het circuit waar toeschouwers zich kunnen warmen.”

Sportief is de verplaatsing van het traditionele augustus-weekend naar november allesbehalve een afknapper. De 24 Hours of Zolder worden nu helemaal op het eind van het seizoen gepromoveerd tot de allesbeslissende finale van het Belcar kampioenschap. Tijdens de 24 Hours of Zolder zijn er namelijk dubbele punten te verdienen in het klassement, zodat alles tot op het laatst spannend blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrees dat er publiek genoeg gaat zijn als je thema apres ski neemt. Wie er dan voor het racen komt is een andere vraag.

Praktisch gaat het niet zijn met de proto's; met kans op 24u regen, gele verlichting terwijl de helft van de koers in het donker wordt verreden etc.

We zullen zien wat de reacties gaan zijn (op dit moment is het hier nogal verdeeld; Swiss 'stort het startgeld maar terug en dan rijden we wel ergens in een warm land een 24U' Be 'we moeten rijden voor onze sponsors maar misschien dan niet met de Norma') en dan zien wat we gaan doen. 

Ach. Misschien zitten we dan nog thuis en spelen zelf met onze voeten (ipv dat we dat Zolder laten doen)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Waky said:

met ne proto 24h in november, hoedje af voor zij die het trotseren :)

 

Als je mag kiezen: droog in november of gieten in augustus, wat pak je dan? 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid