Ga naar inhoud

Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden, dragonfly zei:

Go Jokke 😄 

 

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

+1

 

nog 14998  :ninja::)

 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoehaaa ... dacht meer aan een kleine inzamelactie onder de AM forummers. Moet toch geen probleem hier zijn met al die >200k inkomens om wat centen op tafel te leggen en Jokke te laten rijden ;)

 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik denk dat er weinig Lambo's aan de start zullen staan, tenzij voor sponsors en imago. Met een nieuwe Porsche de 24H rijden zonder er vooraf ook echt mee gereden/getest te hebben is ook niet ideaal, maar toch meer vertrouwen in een P dan in de italiaan voor dergelijke race

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wie de 24H van Zolder vanaf de eerste rij wil meemaken om te supporteren voor ...

AM prijzen ;)  zat. € 170 / zon. € 85 / We. € 235

093254E5-71F6-42BA-ADB8-A8E2A3797B30.jpeg

699DE233-3044-40A6-8381-07215C46D92A.jpeg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ervaren fotograaf is altijd welkom ................. alleen zit alle geld in de auto's dus alleen budget voor vrijwilligers :)

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, abtler zei:

Een ervaren fotograaf is altijd welkom ................. alleen zit alle geld in de auto's dus alleen budget voor vrijwilligers :)

Ziekte van altijd zeker? We geven +100k uit maar paar honderd euro voor foto's kan er echt niet van af hoor 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, dragonfly zei:

Ziekte van altijd zeker? We geven +100k uit maar paar honderd euro voor foto's kan er echt niet van af hoor 😄 

Beetje kort door de bocht (aan de binnenkant over de curbstone) .. :)

Wat je niet weet is wat wij de 'vrijwilliger' voor de rest bieden i.p.v. eurootjes.

Je kunt je de vraag stellen hoeveel meerwaarde het biedt tegenover alle foto's die zo al getrokken worden door eigen mensen / derden en kun je er iets mee richting dankjewel aan sponsors bv. of is het alleen kastvulling.

En dan is het nog de vraag wat de fotograaf te bieden heeft ;)  (een van onze laatste speelde het niet klaar om een snelle racewagen in zijn geheel voor de lens te krijgen) alvorens we eventueel een vergoeding er tegen over zouden stellen. Als je ervoor gaat betalen mag er ook iets tegenover staan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was geen persoonlijke aanval hoor 🙂 

43 minuten geleden, abtler zei:

Als je ervoor gaat betalen mag er ook iets tegenover staan.

Zeer zeker, is met alles zo hé.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 hours ago, dragonfly said:

Ziekte van altijd zeker? We geven +100k uit maar paar honderd euro voor foto's kan er echt niet van af hoor 😄 

Nu niet specifiek hierover, maar je zou verschieten waar teams allemaal geen geld aan willen uitgeven, en dan spreken we over dingen die langer meegaan en minder kosten dan 1 set banden voor hun auto ...

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ir_fuel zei:

Ik kom iig af zaterdag.

top! Wist niet dat jij foto's deed maken! Wat breng je voor de rest (gratis) mee 😀😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoehaa ..

Helaas! We zijn niet tot een deal gekomen :( Denk dat hij zijn budget aan dure etentjes met mooie dames op heeft gemaakt daar ergens in Zuid Frankrijk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, ir_fuel zei:

Nu niet specifiek hierover, maar je zou verschieten waar teams allemaal geen geld aan willen uitgeven, en dan spreken we over dingen die langer meegaan en minder kosten dan 1 set banden voor hun auto ...

Of wel geld aan geven en dan niet gebruiken. Zo kwam ik in de opslag een flightcase met volledige keuken tegen. Ooit gekocht maar nooit gebruikt. Mijn 'keukenploeg' was er gelukkig mee :)

 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/8/2019 om 22:39, abtler zei:

En dan is het nog de vraag wat de fotograaf te bieden heeft ;)  (een van onze laatste speelde het niet klaar om een snelle racewagen in zijn geheel voor de lens te krijgen) alvorens we eventueel een vergoeding er tegen over zouden stellen. Als je ervoor gaat betalen mag er ook iets tegenover staan.

 

Bwa... ik doe Formule 1, Formule E, WEC, 24h Le Mans, 24H Spa,... Mij zal het wel lukken dan zeker om een Belcar op Zolder scherp voor de lens te krijgen? 😆

Bij kleinere teams zijn foto's van minder belang naar sponsors en social media toe. Ik vraag geen 4 cijfers voor een weekendje Zolder.

Ik denk dat mijn prijs/kwaliteit verhouding eerder wat aan de lage kant is als ik zie wat collega's vragen voor zo'n slechte foto's 😂

Het ding is dat mensen tegenwoordig van alle kanten foto's gratis aangeleverd krijgen. Deze foto's trekken 9/10 op niets, maar foto's zijn foto's. Liever een amateur gratis laten werken die blij is dat zijn foto's gepubliceerd geraken dan een pro te betalen. Dat is voor de pro's een doorn in het oog. Ik krijg het aan mijn eigen niet verkocht iig om gratis foto's te leveren :P 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid