Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, gTa zei:

Z'n (zoals de Duitsers zo schöne kunnen zeggen) "Schokoladenseite":

image.thumb.png.52ef3acff21d9d018d1d00cdb236cc77.png

Z'n wat?! 😄 En wat is die kleur hier? Ziet er nog mooi uit op de configurator.

Edit: z'n mooiste kant wellicht, ziet er inderdaad goed uit hier

aangepast door 3000
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/9/2020 om 20:58, gTa zei:

 

1: open rims :inlove: they're hot (wel lelijk in 't zwart, benieuwd in welke kleuren dat nog komt)

image.png.d68cd415bc8a21c6b028b08f637c8d4a.png

Daarnet eens gekeken op de configurator, alleen maar zwarte wielen te kiezen 😞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er eens eentje samengesteld. 95k euro.

Met 248gr CO2 is dat een BIV van € 11.400,- en als je 'm op de firma koopt ook nog eens 15k per jaar VAA. 🤨

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, toere zei:

Die BIV is er toch meer dan over.

Sowieso! Maar in vergelijking met Frankrijk mogen we nog niet klagen, vanaf 2021 gaan ze korte metten maken met alles boven de 131gr co2 => https://www.lesechos.fr/industrie-services/automobile/automobile-nouveau-tour-de-vis-sur-le-malus-ecologique-1249590

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Spoilt666 said:

Sowieso! Maar in vergelijking met Frankrijk mogen we nog niet klagen, vanaf 2021 gaan ze korte metten maken met alles boven de 131gr co2 => https://www.lesechos.fr/industrie-services/automobile/automobile-nouveau-tour-de-vis-sur-le-malus-ecologique-1249590

Als het regent in Parijs, druppelt het in Brussel.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's een malus zoals ze die in Wallonië ook al kennen, hé. Eénmalig, bij inschrijving, dacht ik, ja.

Dit vind ik wel een goeie:

"A comportements inchangés des acheteurs, cela porterait les recettes du malus pour l'Etat de 520 millions d'euros cette année, à 980 millions en 2021 et 1,58 milliard en 2022."

Hahah. Ja, alsof ze dat gaan boeken :roll: 

Da's zo hypocriet aan heel diene zever:

  1. co²-uitstoot door occasioneel (plezier)vervoer via sportauto of motorfiets is quasi betekenisloos in de totaliteit van alle co²-uitstoot
  2. "ja maar het doel hiervan is wel om te vergroenen hé, we willen er een mentaliteitswijziging mee induceren" vs "maar het kan ook (als niemand zijn gedrag aanpast) zes miljoen miljard opbrengen! je hoort dat goed, lieve linkse vrienden, stem hier dus maar voor want dan ben je om de tuin geleid met iets waarmee je dénkt dat we jouw geldprobleem gaan oplossen, maar niet heus natuurlijk"
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, X5. zei:

40000eur is het maximum? Ik zou anders niet graag een G63 AMG inschrijven in Frankrijk 🤣. Manman, hopelijk brengt het de groenen en sossen niet op ideeën hier.

Idd, en in 2022 is het maximum €50.000

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, X5. zei:

40000eur is het maximum? Ik zou anders niet graag een G63 AMG inschrijven in Frankrijk 🤣. Manman, hopelijk brengt het de groenen en sossen niet op ideeën hier.

156k in Belgie, exclusief BIV

232k in NL 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/28/2020 at 4:49 PM, bt. said:

Jeezes, waarop slaat dat filmpje nu eigenlijk? Wie denkt men daarmee aan te spreken?

Wat voor een nietszeggende rommel is dat toch eigenlijk allemaal niet geworden... :facepalm:

Ik heb soms de indruk dat er in de reclamewereld gefrustreerden rondlopen die eigenlijk liever "echte" films zouden maken.

Dan krijg je dus dit soort spots voor een auto :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, gTa said:

Da's een malus zoals ze die in Wallonië ook al kennen, hé. Eénmalig, bij inschrijving, dacht ik, ja.

Dit vind ik wel een goeie:

"A comportements inchangés des acheteurs, cela porterait les recettes du malus pour l'Etat de 520 millions d'euros cette année, à 980 millions en 2021 et 1,58 milliard en 2022."

Hahah. Ja, alsof ze dat gaan boeken :roll: 

Da's zo hypocriet aan heel diene zever:

  1. co²-uitstoot door occasioneel (plezier)vervoer via sportauto of motorfiets is quasi betekenisloos in de totaliteit van alle co²-uitstoot
  2. "ja maar het doel hiervan is wel om te vergroenen hé, we willen er een mentaliteitswijziging mee induceren" vs "maar het kan ook (als niemand zijn gedrag aanpast) zes miljoen miljard opbrengen! je hoort dat goed, lieve linkse vrienden, stem hier dus maar voor want dan ben je om de tuin geleid met iets waarmee je dénkt dat we jouw geldprobleem gaan oplossen, maar niet heus natuurlijk"

Maar hoeveel scheelt dat met wat men bv in Nederland bij auto's kletst?

Dat is toch van dezelfde grootte-orde, dacht ik?

 

Even gerekend. 225g CO2 in Nederland is vandaag de dag al 30.000 euro!

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik heb soms de indruk dat er in de reclamewereld gefrustreerden rondlopen die eigenlijk liever "echte" films zouden maken.

Dan krijg je dus dit soort spots voor een auto :lol: 

Goed mogelijk! Maar daartegenover staan dan nog altijd enkele hoge piefen die zo’n spot op applaus onthalen en achteraf de factuur goedkeuren. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, ir_fuel zei:

Maar hoeveel scheelt dat met wat men bv in Nederland bij auto's kletst?

Dat is toch van dezelfde grootte-orde, dacht ik?

 

Even gerekend. 225g CO2 in Nederland is vandaag de dag al 30.000 euro!

Wat zijn in NL de criteria? Enkel uitstoot of hangt dat samen met cataloguswaarde oid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid