Ga naar inhoud

BMW G80/G81/G82/G83 M3 & M4


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Tracer zei:

emoji853.png en gaat de m3 dezelfde snuit krijgen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ritsuke zei:

Plak daar eerst eens een nummerplaat op...

Zonder nummerplaat moet een auto net mooier zijn vind ik.

In veel Amerikaanse staten rijden ze zonder voorplaat rond, dus 't is minstens even belangrijk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het argument "maar met nummerplaat valt dat best mee, hoor" is inderdaad zo belachelijk als wat.

Dat dit ding komt zoals 't komt, Is een overduidelijk statement van BMW dat de moeilijker (?) smaak van West-Europeanen (gecombineerd met het steeds dalend aandeel in de totale verkoop) hen echt compleet gestolen kan worden. We gaan 't moeten pakken zoals het is, vrees ik.

Al hoop ik zelf ook nog altijd stiekem dat BMW hier aan onze kanten keihard mee op z'n bek gaat. As in: catastrophically, like: no sales at all. Met wat zware shame in de pers en wat koppen die rollen. Maar 't zal wel niet.

't Is echt om te huilen. Die zielige, sullige, emotieloze, FWD-gespogen BMW '1 die je overal begint te zien (een Focus en tal van Koreaanse hatchbacks zijn knapper), al die '2-busjes die de flair van 't merk (voor zover dat er nog was) kapotbashen, veel X1'tjes die quasi nul emotie uitstralen, ... ook de '7 die al compleet fucked up is (verkoopt hier voor geen meter meer, naar verluidt), and now this fucking monstrosity... :angry: 
 

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, gTa zei:

now this fucking monstrosity... :angry: 

 

Als je nu echt moest, wat kies je:
- M3 die een C63 ruikt vanop 2km afstand
- C63S met 4 cilinders en pops en bangs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind net dat de nummerplaat die nieuwe nieren verpest. Veel beter zouden ze die naast de nieren hangen, zoals Alfa dat doet.

spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een Alpina B3. Zou mooi zijn als er meer Alpina's dan M3's verkocht worden. Dan zien ze misschien hun fout in.

Alpina B4 zal de konijnentanden wel krijgen, vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, vince522 zei:

Nee toch?

Check E90 M3 en F80 M3 :) 

Allebei de snuit van de coupe 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, PJH zei:

Als je nu echt moest, wat kies je:
- M3 die een C63 ruikt vanop 2km afstand
- C63S met 4 cilinders en pops en bangs

M4 met nose mod (100pct zeker dat dat beschikbaar wordt, ergens). 

Maar om op jouw vraag te antwoorden : Alpina B3 touring. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Check E90 M3 en F80 M3 [emoji4] 
Allebei de snuit van de coupe 

Ik had echt gehoopt dat ze er voor één keer van zouden afwijken [emoji28][emoji39]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gTa zei:

Maar om op jouw vraag te antwoorden : Alpina B3 touring. 

Ola ola, niet vals spelen é

Een konijn, of een 4 pitter die ajuinen gegeten heeft. Choose your poison

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, PJH zei:

Ola ola, niet vals spelen é

Een konijn, of een 4 pitter die ajuinen gegeten heeft. Choose your poison

Geen van beide, tenzij er een esthetisch doenbare nose-job kit te krijgen is voor de M3/M4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/6/2020 om 15:45, gTa zei:

't Is echt om te huilen. Die zielige, sullige, emotieloze, FWD-gespogen BMW '1 die je overal begint te zien (een Focus en tal van Koreaanse hatchbacks zijn knapper), al die '2-busjes die de flair van 't merk (voor zover dat er nog was) kapotbashen, veel X1'tjes die quasi nul emotie uitstralen, ... ook de '7 die al compleet fucked up is (verkoopt hier voor geen meter meer, naar verluidt), and now this fucking monstrosity... :angry: 
 

't Is grappig, maar zelfs ik (ik moet doorgaans niks van Ford en hun design weten) moet ondertussen toegeven dat een Focus inderdaad knapper is dan de nieuwe '1.
Al is het sterk afhankelijk van het uitrustingsniveau (grille e.d.).
En over het interieur gaan we ook wijselijk zwijgen, dat kan me in een Ford nog altijd niet overtuigen.
Heel vaak ben ik 'm nog niet tegengekomen, de F40, maar de keren dat dat wel het geval was viel 'ie telkens op in negatieve zin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 29/4/2020 om 15:52, brjefs zei:

Fiches uit inderdaad, als ik ze terug insteek dan zijn ze na 10km terug los gerammeld dus veel verschil maakt het niet.

Ik vind het overigens ver gekomen wanneer je op circuit met kleppen dicht moet rijden omdat je anders te veel lawaai maakt. Het is niet dat je op de openbare weg nog de ruimte hebt om door de toeren te gaan op vol geluid...

 

@brjefs hoezo vallen die eruit? Ik heb ze ook wel maar 1 keer terug ingestoken en erna alleen maar open maar toch.

Opletten met als ze eruit vallen want eenmaal je de stekker eruit haalt, dan blijven de kleppen in die positie staan. Je moet er dus goed op letten dat je pas uittrekt als ze open zijn (starten, in supersport eens kort gas geven, direct stilleggen en dan fiche eruit)

Als ze eruit vallen als je kleppen dicht zijn, dan blijven die toe :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dik dat 'ie nog manueel te krijgen is.

Digitale tellers zijn wel stom, niks zo vet als de naald van de snelheidsmeter snel omhoog te zien gaan. Dit ziet er wat te playstation-y uit. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid