Ga naar inhoud

Porsche Taycan


Audi S8

Aanbevolen berichten

Renting op 4 jaar, inkopen aan 25% en beetje winst pakken?

Ze bieden trouwens ook een renting op 3 jaar met 45% restwaarde. Lagere maandelijkse kost .. en na 3 jaar inruilen voor nieuw model?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Daggie said:

Ze bieden trouwens ook een renting op 3 jaar met 45% restwaarde. Lagere maandelijkse kost .. en na 3 jaar inruilen voor nieuw model?

Hoeveel km/jaar max?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎21‎/‎02‎/‎2020 om 10:46, Daggie zei:

Ze bieden trouwens ook een renting op 3 jaar met 45% restwaarde. Lagere maandelijkse kost .. en na 3 jaar inruilen voor nieuw model?

 

Die actie is al een week afgelopen jammer genoeg @Daggie

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 
Die actie is al een week afgelopen jammer genoeg [mention=3548]Daggie[/mention]


Nu ja.. d ieteren is echt niet de plaats voor een autokrediet.

Voor de 992 betaal ik bij ING iets minder dan 2k interesten.. bij d ieteren maar liefst 7k !
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Germinal zei:

 

 


Nu ja.. d ieteren is echt niet de plaats voor een autokrediet.

Voor de 992 betaal ik bij ING iets minder dan 2k interesten.. bij d ieteren maar liefst 7k !

 

Hangt van model tot model af en van moment tot moment. Er waren wel scherpe deals te doen met vb. Taycan en onderhoudscontracten nochtans :) Op 992 zijn er idd andere mogelijkheden en daar is restwaarde niet echt een issue.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Daggie zei:

Vandaag een blauwe MY21 besteld :)

Zoiets (maar met andere velgen):

9c58181c-443f-401a-baf5-ae9273bb82a9.thumb.jpg.a17ba50489eb126d6aae260f98de6d0f.jpg

Proficiat , voor welke versie heb je gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Daggie zei:

Vandaag een blauwe MY21 besteld :)

Zoiets (maar met andere velgen):

9c58181c-443f-401a-baf5-ae9273bb82a9.thumb.jpg.a17ba50489eb126d6aae260f98de6d0f.jpg

Met de kruisspaakjes, gok ik?

image.png.44340f69b88cd62b2be93406861b9162.png

Care to share the speclist? (porsche code) Altijd leuk om te weten hoe anderen hun auto speccen, en waarom. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat zonet nog even de specificaties te bekijken...

image.thumb.png.defad9ea9dfe1cb66cf6a413a118820c.png

De derde rij "vermogen" is eigenlijk het continu vermogen van de electromotoren, waarbij de vierde rij "vermogen bij overboost" énkel bij geselecteerde Launch Control beschikbaar is ... dus niét als je gewoon rijdend op de weg vloert om van 70 naar 170 te sprinten ... correct?

Dan vind ik het toch vreemd dat de hernemingscijfers voor de turbo S en de turbo verschillen (wel maar 0,2 sec en dat dan nog eens op een extreem verbluffend tempo van geen 2 seconden), want die hebben hetzelfde standaardvermogen ... daar waar tussen de 4S zonder en met Plus-batterij er dan weer géén verschil zit in tijd maar wel in vermogen (zowel std als bij launch control).

Beetje flou, allemaal.

@Alexanderr?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwart volleder met 18-way stoelen, Sport Chrono. Gentian blauw met zwarte omlijsting ramen.

Vanaf MY21 komen er ook nieuwe kleuren. Die ga ik ook nog wel eens bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid