Ga naar inhoud

Tesla Model S


Rabbit

Aanbevolen berichten

fak die specs zitten in de configurator...

3s naar 100 voor de basisversie ... who needs this

 

en dan ja die plaid ...

 

 

 

De plaid kan je ook krijgen met de gewone batterij, maar ik vind vooral spijtig dat je de minder krachtige Dual Motor niet kan krijgen met de nieuwe batterij met meer actieradius. Slim gezien wel van Musk, want velen gaan die nieuwe batterij willen, dus die gaan allemaal de duurste versie nemen. De duurste Plaid kost maar 7k meer dan wat ik destijds voor mijn 100d heb betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, BMWMB said:

Nu valt me nog iets op. Waar zijn de hendels van de richtingaanwijzers/ruitenwissers?

Dat gaat via de chip die ze in uw lijf hebben gestoken met het covid vaccin.

Vandaar de release datum in het najaar, kwestie van dat iedereen zijn upgrade heeft gehad.

  • Grappig 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, BMWMB said:

Nu valt me nog iets op. Waar zijn de hendels van de richtingaanwijzers/ruitenwissers?

Links op het stuur staan de pijltjes getekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minutes ago, tuscani said:

stuur spreek ik me niet over uit. maar de rest van het interieur is best knap. mooie upgrade.

Wat is er knap aan?

 

@BMWMB navi wordt weer rechthoekig. Nu loopt Mercedes en de andere merken weer achter? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vet spel die plaid+. Als dat zou sturen zoals een Taycan, 't zou epic zijn. Maar ik vrees er voor of ze zouden echt een zotte omzwaai moeten gedaan hebben met de Model S

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Timo zei:

Wat is er knap aan?

 

@BMWMB navi wordt weer rechthoekig. Nu loopt Mercedes en de andere merken weer achter? 

Het scherm vooraan en achteraan is mooier dan het recht staande huidige en de achterbank lijkt me ook weer meer gevormd?

De x heeft ook de opfrissing gehad zie ik op de site. Serieuze kanshebber hier 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Polygoon zei:

De minimalistische look, zit niks in dat interieur buiten een mottig stuur en een scherm :lol: 

Niet iedereen wilt in een bordeel met 35 ledstrips en 200 verschillende kleuren zitten.  :D

voor mij is dit interieur een mooie upgrade van het bestaande. Tziet er "volwassener" uit. Ik zou ermee kunnen leven. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, tuscani zei:

Niet iedereen wilt in een bordeel met 35 ledstrips en 200 verschillende kleuren zitten.  :D

voor mij is dit interieur een mooie upgrade van het bestaande. Tziet er "volwassener" uit. Ik zou ermee kunnen leven. 

Er is nog wel een middenweg tussen dit en 35 leds :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minutes ago, BMWMB said:

A6A3D770-A50B-4402-9251-859CBE72DD07.jpeg

Model-S-interior-cabin-1.jpg

 

 

 

Middenconsole is 'zoals het moet'. Ik geef je gelijk dat het volwassener aanvoelt maar het blijft basic en strak, er voor al en nu nog. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vet spel die plaid+. Als dat zou sturen zoals een Taycan, 't zou epic zijn. Maar ik vrees er voor of ze zouden echt een zotte omzwaai moeten gedaan hebben met de Model S

De Taycan is een GT met 4 deuren, terwijl de Model S een snelle ruime gezinswagen is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ICM zei:

Man, tegenwoordig moet je hier toch zeer duidelijk zijn.

Mooi voorbeeldje van simultaanverwondering :inlove: 
't Is toch gezellig hé, op onze frequentie? :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Lotuzzz zei:

Dat bestaat ook met rond stuur? Zoals bij een e-tron 'heeft ie de camera's' is dat vliegtuigstuur dan de überTeslasnob-optie.

Het verschil is wel dat bij Audi iedereen het ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, PJH zei:

Vet spel die plaid+. Als dat zou sturen zoals een Taycan, 't zou epic zijn. Maar ik vrees er voor of ze zouden echt een zotte omzwaai moeten gedaan hebben met de Model S

Ik zie nu wel dat de Model S 200kg lichter is geworden, waardoor 'm dus nog lichter is dan de Taycan, en wat zeker in z'n voordeel zal spelen wat wegligging betreft.

Ook 670pk voor de basisversie.

spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er ergens gegevens te vinden van de batterijcapaciteit? Voor de plaid+ geven ze 840+km aan 🤯 Dan komt er nog eens bij dat die auto's lichter geworden zijn. Luchtweerstand is een stuk verbeterd, maar dan nog.

Echt maf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Zijn er ergens gegevens te vinden van de batterijcapaciteit? Voor de plaid+ geven ze 840+km aan 🤯 Dan komt er nog eens bij dat die auto's lichter geworden zijn. Luchtweerstand is een stuk verbeterd, maar dan nog.

Echt maf. 

Is misschien zoals die Roadster die al 10 jaar aangekondigd is :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid