Ga naar inhoud

Tesla Model S


Rabbit

Aanbevolen berichten

net voor ik weg ging bij vorige werkgever mocht er ook enkel nog maar voor automaat worden gekozen. Dus misschien is diegene die een manuele 3 serie kiest die enige particulier die nog een auto nieuw koopt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Model S Long Range en Plaid worden alweer €5000 duurder. Ik spaar dus al 15.000 uit door zo vroeg besteld te hebben.

Wel is het gerucht dat de eerste Model S in Europa pas zal geleverd worden einde 2022, dus je moet wel geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, BMWMB zei:

Model S Long Range en Plaid worden alweer €5000 duurder. Ik spaar dus al 15.000 uit door zo vroeg besteld te hebben.

Wel is het gerucht dat de eerste Model S in Europa pas zal geleverd worden einde 2022, dus je moet wel geduld hebben.

Is dat met vaste prijs? normaal staan er toch kleine lettertjes in de clausules waardoor ze prijsaanpassingen kunnen doen? of is dat niet bij Tesla?

goed voor u

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, BMWMB zei:

Model S Long Range en Plaid worden alweer €5000 duurder. Ik spaar dus al 15.000 uit door zo vroeg besteld te hebben.

Wel is het gerucht dat de eerste Model S in Europa pas zal geleverd worden einde 2022, dus je moet wel geduld hebben.

Dat is ook wel bizar hé... We maken vergelijkingen met een auto die niet eens verkrijgbaar is, al meer dan een jaar geen enkele meer geleverd? 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/10/2021 om 12:28, Logic zei:

Dat is ook wel bizar hé... We maken vergelijkingen met een auto die niet eens verkrijgbaar is, al meer dan een jaar geen enkele meer geleverd? 

The world according to Elon 🥰 Daar ik een Model S nog ambieerde als volgende auto wordt hij met het uur onbereikbaarder. Beire 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Rabbit zei:

The world according to Elon 🥰 Daar ik een Model S nog ambieerde als volgende auto wordt hij met het uur onbereikbaarder. Beire 😁

Was ik ook aan denken.  Waar ik serieus aan het denken was om een tesla te kopen..... is die gewoon elke maand duurder aan het worden. 😶 tenzij ze weer eens een drop krijgen zoals een paar jaar geleden.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/10/2021 om 21:23, tuscani zei:

Was ik ook aan denken.  Waar ik serieus aan het denken was om een tesla te kopen..... is die gewoon elke maand duurder aan het worden. 😶 tenzij ze weer eens een drop krijgen zoals een paar jaar geleden.  

Je zou uit miserie een taycan kopen op den duur 😄

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Dimitri zei:

Toch nog steeds wat werkpunten precies:

 

Die remmen zien er inderdaad wel lichtjes tricky uit 😁

Daar moeten keramische pizzaschijven onder met dat vermogen en gewicht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben absoluut geen fan van keramisch, en zeker niet in ons weer ! 

Als je het in de racerij en de 24u van Zolder kan uithouden met non keramisch dan vraag ik me af wat het nut is voor een straat auto? 

Ik zie meer nadelen dan voordelen (en ik rijd er zelf mee rond)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Jokke_vlo said:

Als je het in de racerij en de 24u van Zolder kan uithouden met non keramisch dan vraag ik me af wat het nut is voor een straat auto? 

Hoeveel racewagens van meer dan 2 ton en met 1000pk rijden er in de 24h van Zolder? :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Ik ben absoluut geen fan van keramisch, en zeker niet in ons weer ! 

Als je het in de racerij en de 24u van Zolder kan uithouden met non keramisch dan vraag ik me af wat het nut is voor een straat auto? 

Ik zie meer nadelen dan voordelen (en ik rijd er zelf mee rond)

Ik wil er ook niet voor komen te staan dat je zo een setje moet wisselen bij de dealer :noparty:

Bestaan er gewone schijven die daarvoor opgewassen zijn? Voor bijna 2500kg en 1000pk? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Jokke_vlo zei:

Ooit al eens geremd, enfin PROBEREN te remmen, met keramische remmen terwijl het regen giet? 

Laat me raden, dat is zoals met carbonnen velgen op een koersfiets met velgremmen?

Als in, de eerste 2s geen remmen tout court?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Greg zei:

Ik wil er ook niet voor komen te staan dat je zo een setje moet wisselen bij de dealer :noparty:

Bestaan er gewone schijven die daarvoor opgewassen zijn? Voor bijna 2500kg en 1000pk? 

Ken hier iemand op het forum die ze heeft moeten wisselen, gelukkig  had die een onderhoudscontract welke dit dekte. 

Zojuist, Greg zei:

Laat me raden, dat is zoals met carbonnen velgen op een koersfiets met velgremmen?

Als in, de eerste 2s geen remmen tout court?

Perfect te vergelijken. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
1 uur terug, BMWMB zei:

Een Model S is niet gemaakt voor op circuit, maar dat stuur vind ik ook maar belachelijk. 

Gaat dat yoke stuur effectief om de markt komen in de EU? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, BMWMB zei:

Een Model S is niet gemaakt voor op circuit, maar dat stuur vind ik ook maar belachelijk. 

Hij rijdt rechtdoor en verliest de auto zonder reden. Lijkt me dat er toch iets aan de hand is aan hoge snelheden 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid