Ga naar inhoud

Toyota Yaris GR


mrbbs

Aanbevolen berichten

Ik kan Protrack alleen maar afraden als bedrijf.

Ik had 8 velgen besteld, 3 ervan waren beschadigd (niets aan de dozen te zien).

2 hadden een platte kant, 1 ervan had een kleine verfschade. Die twee velgen heb ik terug gestuurd naar Protrack.

Sindsdien hoor ik er niks meer van en wacht ik op een refund van 1100 euro die niet lijkt te komen.

Kent iemand een Duitse instelling die de consument besteld? Zoniet zal ik mijn bericht op facebook/instragram gaan posten..

Link naar reactie
Delen op andere sites



Ik kan Protrack alleen maar afraden als bedrijf.
Ik had 8 velgen besteld, 3 ervan waren beschadigd (niets aan de dozen te zien).
2 hadden een platte kant, 1 ervan had een kleine verfschade. Die twee velgen heb ik terug gestuurd naar Protrack.
Sindsdien hoor ik er niks meer van en wacht ik op een refund van 1100 euro die niet lijkt te komen.
Kent iemand een Duitse instelling die de consument besteld? Zoniet zal ik mijn bericht op facebook/instragram gaan posten..


Stiftung Warentest is een Duitse consumentenbond.

Wel kut van uw ervaring, ik ken het merk via Apex en zag wel een setje zitten voor de NA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Luv4DLM said:


 

 


Stiftung Warentest is een Duitse consumentenbond.

Wel kut van uw ervaring, ik ken het merk via Apex en zag wel een setje zitten voor de NA.
 

het is ook door Apex dat ik daar heb besteld.. volgende keer worden het terug OZ's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei niet fijn om horen. Mijn Protracks waren picobello en nagestuurde hogere naafdeksels ook kostenloos ontvangen. Prijs/gewicht blijven ze onklopbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerste 650km "ardennenrit" staan erop.

1 woord : zalig!

hoe je die differentiëlen voelt werken, echt indrukwekkend autootje, efficiënt en speels tegelijkertijd.....kijk al uit om in juli door de alpen en dolomieten te gaan rijden

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk.

Bij die eerder video waarin hij op asfalt rijdt, werd ik wat plaatsvervangend nerveus van het vele terugschakelen naar 1ste versnelling. Dit is toch eleganter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, CHARLE5 zei:

Heerlijk.

Bij die eerder video waarin hij op asfalt rijdt, werd ik wat plaatsvervangend nerveus van het vele terugschakelen naar 1ste versnelling. Dit is toch eleganter.

Heh :) en wordt ge van deze ook nerveus? Zit soms 50m voor de bocht al in eerste.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien volledig onterecht maar in de Yaris heb ik het gevoel dat het weinig sympathiek is voor de mechaniek.

Een sequentiële bak wordt tig keer gereviseerd, dus dan lijkt het (opnieuw: misschien onterecht) minder uit te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap er het fijne niet van maar ik denk dat het van het ontwerp afhangt en sommige autos hebben er veel minder last van. Goed tussengas scheelt natuurlijk ook veel zonder dat ge noodzakelijk langs neutraal moet.

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, CHARLE5 said:

Misschien volledig onterecht maar in de Yaris heb ik het gevoel dat het weinig sympathiek is voor de mechaniek.

Een sequentiële bak wordt tig keer gereviseerd, dus dan lijkt het (opnieuw: misschien onterecht) minder uit te maken.

een eerste versnelling is even goed gesynchroniseerd hoor. Tenzij je met een 2pk rijdt, daar is dat niet :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's raar maar zo voelt dat toch niet. Terugschakelen naar 1e kan je naar mijn gevoel zelden op dezelfde manier doen als naar hogere versnellingen. Heeft altijd wat meer gevoel nodig. Er moeten natuurlijk ook meer toeren overbrugd worden, dat zal waarschijnlijk de reden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, gTa said:

Da's raar maar zo voelt dat toch niet. Terugschakelen naar 1e kan je naar mijn gevoel zelden op dezelfde manier doen als naar hogere versnellingen. Heeft altijd wat meer gevoel nodig. Er moeten natuurlijk ook meer toeren overbrugd worden, dat zal waarschijnlijk de reden zijn.

Ik doe dat in de bergen constant met de Spyder. Dat gaat even goed als gelijk welke andere versnelling, maar idd, met een stevige dot tussengas.

Vergeet ook niet dat veel niet-sportwagens een vrij korte 1e hebben, dat helpt helemaal niet als je wil terugschakelen.

En als het niet -gesynchroniseerd is zou je dat direct merken. Mijn vrouw was dat vergeten te zeggen tegen mij over haar 2pk toen ik er mee reed, nou, de eerste keer terug naar eerste hebben we gehoord :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, CHARLE5 zei:

Misschien volledig onterecht maar in de Yaris heb ik het gevoel dat het weinig sympathiek is voor de mechaniek.

Een sequentiële bak wordt tig keer gereviseerd, dus dan lijkt het (opnieuw: misschien onterecht) minder uit te maken.

Minder goed voor de mechaniek en dan vergelijken met iets dat gereviseerd wordt, omdat de mechaniek mishandeld wordt. 

Ok dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is dat toch niet absoluut en meer een kwestie van hoe frekwent dat kraakt. Stel dat dat 1 op de 10 keer kraakt bij terugschakelen , dan gaat ge dat mijden en gaat ge langs neutraal. Bij 1 op 100 niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid