ICM 22.293 Geplaatst: 12 juni 2020 Delen Geplaatst: 12 juni 2020 30 minutes ago, gTa said: Da's niet puur filosofisch, maar eerder een puur economisch vraagstuk. TCO van de B5 (met V8) zal een hele kwak hoger liggen dan van de B3 (met 3-liter R6). Dat zijn echt twee verschillende liga's. Zo'n groot verschil zelfs dat je vergelijking in realiteit waarschijnlijk nooit zal voorvallen ... en dus, ja inderdaad, uiteindelijk bijna filosofisch wordt, ja. TCO, TCO, er zijn meer mensen die twijfelen tussen, ik zeg maar wat, een Tesla en een 911. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.104 Geplaatst: 12 juni 2020 Delen Geplaatst: 12 juni 2020 9 uren geleden, ICM zei: TCO, TCO, er zijn meer mensen die twijfelen tussen, ik zeg maar wat, een Tesla en een 911. Ze komen en gaan, dedie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.293 Geplaatst: 12 juni 2020 Delen Geplaatst: 12 juni 2020 4 minutes ago, gTa said: Ze komen en gaan, dedie! Ze komen te voet en gaan te paard! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rabbit 2.710 Geplaatst: 13 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2020 21 uren geleden, William Blake zei: oké, thx ik volg echt niet meer, de vorige was toch een twin-turbo? Is verwarrend indeed. Ik vraag me ook af of ie dat vermogen wel haalt. Die triturbo’s van BMW zijn ervoor bekend hun vermogen by a margin niet te halen. benieuwd hoe t hier zit. Die nieuwe quad turbo’s halen hun vermogen wel perfect. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.