Ga naar inhoud

Het grote elektrische fietsen-topic


3000

Aanbevolen berichten

On 11/5/2022 at 11:08 PM, Lotuzzz said:

Ben jij dan het doelpubliek van die fietsen waar je een herenbuis als facultatief showelement bijkrijgt?

 

uitneembare_bovenbuis.webp

Toon mij al je fietsen eens zonder bovenbuis 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, ir_fuel zei:

Toon mij al je fietsen eens zonder bovenbuis 😬

Ah die waar ik mee naar de bakker en supermarkt rijd is een vrouwenmodel. Als je zelfs als daily met een MX-5 NA gereden hebt kan je je overal makkelijk overzetten weettewel.

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ook recent een speedbike aangeschaft van het merk Scott ,fantastisch apparaat …als toch wel redelijk ervaren fietser (reed nog koersen tot over 2 jaar) vind ik zulke fietsen echt wel veel te snel gaan voor mensen zonder ervaring ..sta er niet stom van dat er zoveel crashen 🤓😅 op turbo stand is dat een echt crosmachine 😂😂 mits een paar 100 watt bijduwen (geen probleem voor een getraind fietser) 50 per uur geen probleem 😅😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen nog altijd elke dag naar het werk met mijn speed dink. 3200 km momenteel op 3 maanden.

Ik moet zeggen, sinds het eerste onderhoud bij mijn fietsman, doet mijn ST1 echt wel wat hij moet doen. Ik ga hout vasthouden. De versnellingen zijn goed afgesteld. De batterij valt niet meer uit bij schokken (blokje onder). Dat verende zadel is een wereld van verschil.

Ja, het is een beetje mijn trouwe vriend geworden. Geen klagen. 

En door het feit dat de ST1 nog wel wat werken is, voelt mijn conditie een pak beter aan. 

 

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, tuscani zei:

3000km op 3maand is, idd niet weinig. 

Benieuwd naar je bevindingen als het slechter weer gaat worden. 

Windstoten tot 60 km/h, gietende regen en temperaturen soms tegen het vriespunt. En donker. 

Ik vind dat al redelijk slecht eigenlijk. Of bedoel je sneeuw en ijzel?

In dat laatste geval ga ik sowieso niet rijden.

En wat het huidig weer betreft, gaat dat eigenlijk verbazend goed. Alles valt of staat met goede kledij. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het idd wat over het guurder weer, zoals donker wind en regen.  

Sneeuw en ijzel lijken me ook te gevaarlijk. Je blijft maar 2 wielen hebben. 

In de zomer bv in je korte mouwen, broek en zonnebril lijkt me dat ook zalig, maar als je 3 lagen moet beginnen aandoen haken er veel af. Dus ferm om te lezen dat je idd vol blijft houden.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, mayweather zei:

ook recent een speedbike aangeschaft van het merk Scott ,fantastisch apparaat …als toch wel redelijk ervaren fietser (reed nog koersen tot over 2 jaar) vind ik zulke fietsen echt wel veel te snel gaan voor mensen zonder ervaring ..sta er niet stom van dat er zoveel crashen 🤓😅 op turbo stand is dat een echt crosmachine 😂😂 mits een paar 100 watt bijduwen (geen probleem voor een getraind fietser) 50 per uur geen probleem 😅😂

Ik zou wel eens willen weten met welke Bosch middenmotor je 50 per uur zonder problemen rijdt. Ik ruik een beetje onzin 🤭

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Fred zei:

Ik zou wel eens willen weten met welke Bosch middenmotor je 50 per uur zonder problemen rijdt. Ik ruik een beetje onzin 🤭

ik zeg u dat ik mits 300 watt bijtrappen van mezelf 50 per uur reed 🙂 onzin? denk dat ik wel wat meer afweet / ken van fietsen als de gmm forummer hier

 

 

maar jij kan wss geen 150 watt geduwd krijgen dus tegen u discussiëren heeft al geen zin 😂😂

aangepast door mayweather
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, mayweather zei:

ik zeg u dat ik mits 300 watt bijtrappen van mezelf 50 per uur reed 🙂 onzin? denk dat ik wel wat meer afweet / ken van fietsen als de gmm forummer hier

 

 

maar jij kan wss geen 150 watt geduwd krijgen dus tegen u discussiëren heeft al geen zin 😂😂

Ja ik kan geen 150 watt duwen en weet waarschijnlijk niet wat sporten, fietsen, lopen, ... is. Noch heb ik ervaring met speedpedelecs. 🥲

Ik zeg u dat met gemak 50 rijden met een Bosch middenmotor onzin is. 

Soit. Whatever floats your boat missy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Fred zei:

Ja ik kan geen 150 watt duwen en weet waarschijnlijk niet wat sporten, fietsen, lopen, ... is. Noch heb ik ervaring met speedpedelecs. 🥲

Ik zeg u dat met gemak 50 rijden met een Bosch middenmotor onzin is. 

Soit. Whatever floats your boat missy.

kzal eens filmpje posten als ik er 50 doe,blijven trainen pannekoek 😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, mayweather zei:

kzal eens filmpje posten als ik er 50 doe,blijven trainen pannekoek 😂😂

OK, mentaal blijven steken op 16 jaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel als jij zegt dat ik onzin verkoop dan ben ik vrij daar op te reageren ..klavier held ..uiteraard 😂 mss best eens informeren eerst bij mensen die me kennen ..maar idd ,van die wannebes die zonder ondersteuning niet eens 20 per uur halen maar wel denken de man te zijn op hun speedelec die kan ik best negeren..Ik was al vergeten dat den helft hier profkoereur en pro racer was op het forum 😂😂 Alez ! het beste he ! hopelijk bij uw volgende speedelec eens ne goede motor dan 😂🤓

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

aub ,vlakke weg ,nieuwe fiets ,3 km mee gereden rond de blok als test met een zadel dat te laag staat  en na 200 meter 49.8 km/h …❤️❤️❤️❤️❤️❤️ en neen geen wind mee 🥵😅 

 

en zonder moeite !🚀

9A601111-72F3-4E59-8761-A67B3BCB673C.jpeg

aangepast door mayweather
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, mayweather zei:

aub ,vlakke weg ,nieuwe fiets ,3 km mee gereden rond de blok als test met een zadel dat te laag staat  en na 200 meter 49.8 km/h …❤️❤️❤️❤️❤️❤️ en neen geen wind mee 🥵😅 

 

en zonder moeite !🚀

9A601111-72F3-4E59-8761-A67B3BCB673C.jpeg

Grote meneer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pffff, 50km/u met een speedelec, wij am'ers trappen dat met een fiets zonder elektrische ondersteuning.

We zetten ons achter naish in treintje en gaan je gezwind voorbij.

 

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, tuscani zei:

pffff, 50km/u met een speedelec, wij am'ers trappen dat met een fiets zonder elektrische ondersteuning.

We zetten ons achter naish in treintje en gaan je gezwind voorbij.

 

 

ik trap dat ook zonder 😘🥳🤪

aangepast door mayweather
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid