Ga naar inhoud

Het grote elektrische fietsen-topic


3000

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden, gewoon ik zei:

je gaat zo een toffe tijden tegemoet als je dan in sneeuwweer met de auto. ik zou alvast een pak tissues meenemen om je tranen te drogen die dagen

Mountainbike + bos. Veilig en snel 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Daddis!

Dat is de reden waarom ik beginnen fietsen ben. Ik kon er niet meer tegen. Echt niet. Elke dag opnieuw, blokvast in dat metalen blik. Verkeersagressie. Accidenten. Opjagen.

Da's allemaal weg (misschien soms nog wat agressie, maar ik probeer het meer en meer los te laten). Als ik nu in de auto stap en in de file sta, denk ik, was ik maar met mijne velo.

Daarom dat ik het zo lang volhoud. Ik doe het graag en ik weet gewoon dat ik al dat gezeik niet meer heb.

Met de fiets is het een uurke. Met de auto tussen 50 min en 1 uur. Bij een accident 1.5 uur.

 

niets zo gruwelijk als heelder dagen in files staan..! 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/11/2022 om 11:59, mayweather zei:

niets zo gruwelijk als heelder dagen in files staan..! 

Ik geniet er eigenlijk ook wel van om zo smorgens de stad door te flitsen, laverend tussen de stilstaande wagens.  Al moet je toch beginnen opletten, nu met het natte weer en de bladeren op de grond.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Deze morgen mijn thermisch ondergoed aangetrokken.

Kwestie dat jullie het weten! 

Dat treft. Ik ook maar dan omdat ze de chauffage bij de klant niet warm genoeg zetten naar m'n goesting :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Deze morgen mijn thermisch ondergoed aangetrokken.

Kwestie dat jullie het weten! 

bedankt.

ik ben nog op zoek naar goed en betaalbaar: Merk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb decatlon, maar mijn maat hebben ze niet altijd te kort (nogal mottig 3/4 mouwen en broeken) of ze sluit niet aan (loshangende onderkledij doet niets of weinig)

plus ik krijg daar uitslag van. Gek want van andere polyesteren kledij heb ik daar geen last van. 

Maar dus action eens bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/11/2022 om 13:45, binnenmuisarchitekt zei:

Ik ben mijn ervaring gestart met een broek uit de Action. Not kidding. 

Ik die van de Knaldi, kan er niet over klagen, een thermische broek draag ik wel nooit of het moet -10° zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, gewoon ik zei:

Linkje?

Thanks.

Niet direct, zou gewoon wat googlen. Fysiek misschien Stockoma of het Amerikaantje?

Gaat gewoon weinig boven wol, (zeker merino zoals @flupke73 zegt, maar dat hoeft niet).

Terzijde: ook vreemd dat wol in confectie zo duur en moeilijk te vinden is, de grondstof kost 2 keer niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Vandaag nood aan ruitenwissers op mijnen bril, met diene mist

Ik heb gisteren mijn vizier gewoon omhoog geklapt 🙂

Na enkele mijn vizierwisser te gebruiken was ik het beu. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen er een maand of 2 geleden een gigantisch soort vliegend beest tegen mijn vizier knalde, was ik daar toch blij mee :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben toch ook blij dat ik een vizier heb, in de regen een zaligheid als je een vizier hebt!

Ben aan het uitkijken om een nieuwe helm te kopen, maar diegene die ik graag zou willen is niet met vizier te verkrijgen... twijfel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Toen er een maand of 2 geleden een gigantisch soort vliegend beest tegen mijn vizier knalde, was ik daar toch blij mee :D

Ne condor?

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid