Ga naar inhoud

Mercedes S klasse 2021


D Squaloid

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

heb de indruk dat de vroegere tuners die neon in hun interieur stopten, nu de leeftijd hebben, om ergens in een ontwerpafdeling van mercedes te werken.

s-l400.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Lotuzzz zei:

irl is dat toch allemaal veel subtieler.

Klopt, + je kan die intensiteit en kleuren regelen. Voor de foto zetten ze dat precies vollen bak en dan nog een saturatieboost in photoshop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en je moet warmere kleuren kiezen.

Voor modeljaar 2021 kan je nu ook kuitenmassage bestellen :D

+ hele hoop kleine updates, nieuwe kleuren, e-active body control, etc etc

image.png.9d2fd833bd4054237760c9c685103db6.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29/3/2021 om 21:31, William Blake zei:

Typisch S-Klasse in het eerste jaar. Onze 2 demo’s zijn voorlopig goed, maar hadden wel wat terugroepacties open staan.

 

Dat belooft ook voor de EQS... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Marvin zei:

Party like it's 1982 y'all

image.png.a9b5b9824195fd9e34ec0a52b67d4fff.png

Degoutant die flipperkast look.  Nu ja in China staan ze zot van LED's en al wat pijn doet aan de ogen.  Zal wel in funktie van die grote afzetmarkt zijn dat ze dat zo 'promoten'.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Op 20/5/2021 om 16:20, William Blake zei:

Ja, en je moet warmere kleuren kiezen.

Voor modeljaar 2021 kan je nu ook kuitenmassage bestellen :D

+ hele hoop kleine updates, nieuwe kleuren, e-active body control, etc etc

image.png.9d2fd833bd4054237760c9c685103db6.png

Testrit aangevraagd, 3-5 november geconfirmeerd :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

No brainer, ik ga voor de S class. Drag race boeit me niet voor dit soort auto. ;) 

Mij wel. Vandaag alweer 200km de baan gedaan, en meerdere keren genoten van die instant power. Ik kan er al niet meer zonder, dus zo een sloom machien krijgen ze aan mij niet meer verkocht. 
Op de openbare weg, en zeker in het drukke verkeer, gaat er niks boven een EV. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik ga mijn standpunt niet herhalen :D 

Ik sta met die S klasse meer dan een uur voor die ev 700km verder zonder laadpaal stress en met nog een pak meer comfort aan boord. En terugkeren moet ik me ook geen zorgen maken (aka hotelkeuze op basis van beschikbare palen). In ruil mag je winnen aan de rode lichten :D  

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Tja ik ga mijn standpunt niet herhalen :D 

Ik sta met die S klasse meer dan een uur voor die ev 700km verder zonder laadpaal stress en met nog een pak meer comfort aan boord. En terugkeren moet ik me ook geen zorgen maken (aka hotelkeuze op basis van beschikbare palen). In ruil mag je winnen aan de rode lichten :D  

In uw geval begrijp ik idd dat je geen EV kiest. 
Ook vind ik deze nieuwe S een bloedmooie auto.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat zo’n S580e toch wel nog plezanter rijdt dan zo’n S500, omdat ‘m toch wel ook de electromotoren heeft die voor meer instant power zorgen.

Zo’n S580e was ook nog iets voor mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, BMWMB zei:

Mij wel. Vandaag alweer 200km de baan gedaan, en meerdere keren genoten van die instant power. Ik kan er al niet meer zonder, dus zo een sloom machien krijgen ze aan mij niet meer verkocht. 
Op de openbare weg, en zeker in het drukke verkeer, gaat er niks boven een EV. 

Als het zo druk is waarom heb je dan zoveel kracht nodig in je EV, dat is toch in een rijtje rijden? En die power geraak je toch nergens kwijt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is net in druk verkeer dat je er zoveel plezier van hebt. Je kan veel gemakkelijker en veiliger inhalen, als een weg van 2 naar 1 vak gaat kan je gemakkelijker hernemen om nog snel die trage vrachtwagens voorbij te geraken, of op snelwegen nog snel even wat auto's inhalen om in te voegen, of een druk kruispunt oversteken, of aan een rond punt snel invoegen... Al zoveel situaties meegemaakt dat die zeer directe instant power zo plezant is. Als je bij een andere auto zo'n situatie hebt, en je drukt de gas in, dan duurt het effe vooraleer 'm reageert, en dikwijls moet 'm dan ook nog eens terugschakelen. In die tijd ben ik al meerdere autolengtes weg...

En idd, soms moet je in een treintje rijden, en dan kan dat in alle stilte en comfort met een EV.

Je moet echt eens een paar weken met zo'n pittige EV rijden om te begrijpen wat ik bedoel. En als je dat eenmaal gewoon bent, is het moeilijk om een stap terug te doen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

S500 is totaal niet sloom, maar smooth

is trouwens ook mild-hybrid, ISG geeft een leuke 250 Nm on top… 

curieus naar de S580e

dat gezegd zijnde, 400d is perfect 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BMWMB zei:

Het is net in druk verkeer dat je er zoveel plezier van hebt. Je kan veel gemakkelijker en veiliger inhalen, als een weg van 2 naar 1 vak gaat kan je gemakkelijker hernemen om nog snel die trage vrachtwagens voorbij te geraken, of op snelwegen nog snel even wat auto's inhalen om in te voegen, of een druk kruispunt oversteken, of aan een rond punt snel invoegen... Al zoveel situaties meegemaakt dat die zeer directe instant power zo plezant is. Als je bij een andere auto zo'n situatie hebt, en je drukt de gas in, dan duurt het effe vooraleer 'm reageert, en dikwijls moet 'm dan ook nog eens terugschakelen. In die tijd ben ik al meerdere autolengtes weg...

En idd, soms moet je in een treintje rijden, en dan kan dat in alle stilte en comfort met een EV.

Je moet echt eens een paar weken met zo'n pittige EV rijden om te begrijpen wat ik bedoel. En als je dat eenmaal gewoon bent, is het moeilijk om een stap terug te doen.

Dan moet je misschien toch eens mijn wagenpark uitproberen :D als ik dan in een EV stap en het gaat over sportiviteit, dan is die EV een stap terug. Zo zie je maar het verschil in perceptie he ;) Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt een EV te kopen voor zijn sportiviteit, hoe snel het ook uit stilstand accelereert. 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid