Ga naar inhoud

Mercedes S klasse 2021


D Squaloid

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, Rabbit zei:

Wat een bak 🥰 Showing BMW how it’s done! 

Is ook niet echt BMW hun segment he, noch Audi, S blijft baas boven baas in deze klasse.

Ga je naar bv C vs 3; dan zijn de rollen omgedraaid 

 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, William Blake said:

Is ook niet echt BMW hun segment he, noch Audi, S blijft baas boven baas in deze klasse.

Ga je naar bv C vs 3; dan zijn de rollen omgedraaid 

 

Blijft blijkbaar de beste auto ter wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm uiteraard niks op aan te merken aan de S...

Maar voor mezelf zie ik dat toch niet meteen zitten... voel mij nog veel te jong om in zoiets te gaan rijden. Is precies of ge 'moet' 60+ zijn voor die wagen. (trouwens niks mis mee eh met 60 plussers... Ben ik binnen 17jr ook en we zien dan wel met wat op die moment gaan rondrijden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minutes ago, The Swede said:

Blijft blijkbaar de beste auto ter wereld.

In zijn segment...

Een auto kan nooit in alles uitblinken. Een 911 is scherper, een GLS is ruimer, een Phantom is comfortabeler, etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat we maar 1 keer gaan leven. Waarom me het plezier ontzeggen met de beste wagen te kunnen rijden? Heb mijn eerste S gekocht toen ik 28 was. Nooit spijt van gehad. Waarom zou ik moeten wachten hebben tot ik 50 was? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, The Swede zei:

Ik weet dat we maar 1 keer gaan leven. Waarom me het plezier ontzeggen met de beste wagen te kunnen rijden? Heb mijn eerste S gekocht toen ik 28 was. Nooit spijt van gehad. Waarom zou ik moeten wachten hebben tot ik 50 was? 

Idem. Bij mij als begin dertiger.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Mbman zei:

Dit is cool:

 

Effectief: cool. En efficiënt.

Maar het is ook extreem langzaam. In de reële wereld gaat ge in stadsgebied nooit dat ding deftig gebruikt krijgen, denk ik, omdat ze u al rond de oren gaan vlammen, fietsers er tussendoor zoeven, auto's te dicht achter je staan, enz.

"Minuutje geduld, hé, mijnen auto gaat van zichzelf parkeren!"

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, gTa said:

Effectief: cool. En efficiënt.

Maar het is ook extreem langzaam. In de reële wereld gaat ge in stadsgebied nooit dat ding deftig gebruikt krijgen, denk ik, omdat ze u al rond de oren gaan vlammen, fietsers er tussendoor zoeven, auto's te dicht achter je staan, enz.

"Minuutje geduld, hé, mijnen auto gaat van zichzelf parkeren!"

Het is hier ook wel extreem traag gedemonstreerd.

Ik heb automatisch parkeren op mijn 1. Ik gebruik dat quasi altijd (als het de plaats detecteert that is ...). Tenzij je als een malloot gaat zelf parkeren ga je dat echt geen pakken sneller doen dan met dat systeem. Je geeft nog altijd zelf gas, dus jij bepaalt de snelheid van rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, gTa said:

Effectief: cool. En efficiënt.

Maar het is ook extreem langzaam. In de reële wereld gaat ge in stadsgebied nooit dat ding deftig gebruikt krijgen, denk ik, omdat ze u al rond de oren gaan vlammen, fietsers er tussendoor zoeven, auto's te dicht achter je staan, enz.

"Minuutje geduld, hé, mijnen auto gaat van zichzelf parkeren!"

En daar kunnen ze dan een filmpje van 10 minuten over maken. Ik zie weinig evolutie. De E klasse van mijn ouders kon 8j geleden al parellel en loodrecht tov rijvak inparkeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou nog handig zijn om dat systeem te hacken en zo toe-in en toe-out te gaan tweaken op basis van snelheid, tire temp en gps coords 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Phil zei:

In zijn segment...

Een auto kan nooit in alles uitblinken. Een 911 is scherper, een GLS is ruimer, een Phantom is comfortabeler, etc.

Er is toch niet veel beters, zitcomfort en rust aan boord alleen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, mrbbs zei:

En daar kunnen ze dan een filmpje van 10 minuten over maken. Ik zie weinig evolutie. De E klasse van mijn ouders kon 8j geleden al parellel en loodrecht tov rijvak inparkeren. 

Dat begrijp ik ook niet..

“Wat een innovatie, die achterwielen”.
 

Wordt anders al 10j verkocht op Benz & andere merken, die wieluitslag is nu 5 graden meer tov vroeger. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/11/2020 om 07:09, Jan zei:

Dat begrijp ik ook niet..

“Wat een innovatie, die achterwielen”.

Wordt anders al 10j verkocht op Benz & andere merken, die wieluitslag is nu 5 graden meer tov vroeger. 

Ze komen er inderdaad laat mee af, maar 10 graden heb ik toch nog nergens gezien.

Is BMW, Audi, etc niet maar een graadje of 2-3?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dus. Wat een ding.

 

Rest de vraag: is dit nu comfortabeler dan een GLS Maybach? Ik zou liever in iets hoog en en uitstappen, en dus zou mij dat meer comfort geven. Nee?

FCD96894-8597-4FB9-AFEB-3722B31F8F68.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, D Squaloid zei:

Rest de vraag: is dit nu comfortabeler dan een GLS Maybach?

Ik denk het wel. GLS is te veel boot.

Dit is trouwens zo fout dat het weer cool wordt :D

maybach-s-Klasse27.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, William Blake zei:

Ze komen er inderdaad laat mee af, maar 10 graden heb ik toch nog nergens gezien.

Is BMW, Audi, etc niet maar een graadje of 2-3?

Fxx was idd rond de 3, beetje gelijkaardig met Benz. Wat het momenteel is, geen idee eigenlijk :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Jan zei:

Fxx was idd rond de 3, beetje gelijkaardig met Benz. Wat het momenteel is, geen idee eigenlijk :lol:

Hoezo gelijkaardig met Benz?

Tot 20 duim is het 10 graden, 21 duim is 4.5 graden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid