Ga naar inhoud

Mercedes S klasse 2021


D Squaloid

Aanbevolen berichten

27 minutes ago, gTa said:

Dat interieur, zeker met die interieurlijsten (naturel houtfineer met die verticale alu lamellen), vind ik magistraal. ❤️  Dat centrale scherm is beestig.

Een jaar of 15 geleden is een prostituee bij BMW FS in Bornem een aanbetaling gaan doen van de helft van de waarde van de witte 7 met roze interieur die ze had besteld.

Lijkt me zoiets.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, William Blake said:

Zal ongetwijfeld zeer goed verkopen :D

 

Wat is de meerprijs vs een 450 of 500?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, The Swede zei:

Dus 30k meer. En ik veronderstel dat de 580e nog wat duurder zal zijn? 

Nee ik berekende gewoon het verschil tussen 580 en 450. Dat is 130.
Als je de prijs wil weten van die karren, stel ik voor dat je gewoon op de Benz-site kijkt.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen fan van de schermen(begin daar eens stof af/achter/onder/rond/tussen te halen...) en de achterlichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/10/2020 om 20:53, Porker zei:

400d, meer heb je niet nodig

But whichever S-Class you choose, the overall sense of luxury and attention to detail is the same. This side of a Rolls Royce, no car will deliver you to your destination feeling so relaxed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu al met een paar S-classes (en de CLS) in 350d en 400d gereden en ik blijf het een motor vinden die niet past in die auto. Hij moet gewoon veel teveel werk doen. Geef mij maar een S450. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnieuw de eindbaas in die klasse en mooier als de W222 met z'n ronde vormen en Aziatische poep. Qua rijden enkel deftige ervaring met een W221 maar dat was één van de minst stresserende activiteiten die ik ooit deed, bijna therapeutisch :inlove:

Een A8 en een 7 voelen als een lompere A6 en 5, een S vond ik echt nog iets helemaal anders als een E toen.

Het enige wat de autist in mij wel stoort is een W140-fratske in het interieur maar ik zou er nog mee kunnen leven. Eens benieuwd of er nog volk het opgevallen is :

New%20Mercedes%20S-Class%202020-19.jpg

 

 

  • Vind ik leuk 1
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik had u hier wel verwacht :D

Voor dat W140-dash moest je zelfs geen autist zijn, dat zou voor altijd wringen bij mij en ik zou daar na elke rit gestresst uitkomen, hoe comfortabel die bak ook zou zijn

Mercedes-Benz S-classe (W140). | Mercedes w140, Mercedes benz, Mercedes  interior

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweet niet of dat zo rampzalig is?

Luchtroosters staan centraal voor chauffeur en bijzit. Scherm staat meer gepositioneerd voor de chauffeur. De bijzit moet daar af blijven. :D

Bmw draaide zijn middenconsole toch ook altijd wat naar de chauffeur 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen fan van Shmee maar vond dit wel aangenaam om naar te kijken :)

Fan van die interactieve LED verlichting en vierwielsturing.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mensen die nog in hun autos laten rijden. Die gast is de grootste anti-publiciteit die je je kan inbeelden tegenwoordig. 

Diekist is anderzijds wel echt weer een technologisch hoogstandje. Ze mogen me zo een S500 direct komen afzetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid