gTa 23,511 Posted July 15, 2021 Author Share Posted July 15, 2021 https://advrider.com/harley-builds-a-new-121hp-sportster-around-the-pan-america-motor-adds-an-s/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=editorial&utm_content=07_14_2021 Nog leuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joske 608 Posted August 9, 2021 Share Posted August 9, 2021 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gTa 23,511 Posted August 9, 2021 Author Share Posted August 9, 2021 Dit, a-mai En met std uitlaat: 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gTa 23,511 Posted August 9, 2021 Author Share Posted August 9, 2021 En dit, maar jongens toch @binnenmuisarchitekt 5 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frekkel 9,308 Posted August 9, 2021 Share Posted August 9, 2021 Ja muis, koop ne keer ne moto, kunnen we eindelijk es afspreken aan de Carrilon 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msxx 6,500 Posted August 9, 2021 Share Posted August 9, 2021 35 minuten geleden, gTa zei: Dit, a-mai En met std uitlaat: Het leukste is nog dat de standaard uitlaat er tien keer beter uitziet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gTa 23,511 Posted August 9, 2021 Author Share Posted August 9, 2021 Not sure; die bronstint past niet zo goed bij die moto/livery, vind ik. Vorm: agreed. Die velgen wat een kunstwerkjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
binnenmuisarchitekt 12,836 Posted August 9, 2021 Share Posted August 9, 2021 4 hours ago, gTa said: En dit, maar jongens toch @binnenmuisarchitekt Als er nog iets komt, dan zal het zo eentje zijn 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frekkel 9,308 Posted August 9, 2021 Share Posted August 9, 2021 Ik doe mee. Moet zowat de knapste moto zijn die je vandaag nieuw kan kopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan 865 Posted August 10, 2021 Share Posted August 10, 2021 Vorige week dit gespot op de E403. Normaal geen echte fan van dit soort moto’s, maar ik vond dit wel iets speciaals Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joske 608 Posted August 10, 2021 Share Posted August 10, 2021 Zelfs de "hoogtpoter" vind ik nog wel cava uitzien, ben daar echt helemaal niet voor: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gTa 23,511 Posted August 10, 2021 Author Share Posted August 10, 2021 3 uren geleden, Jan zei: Vorige week dit gespot op de E403. Normaal geen echte fan van dit soort moto’s, maar ik vond dit wel iets speciaals Collega in Brussel heeft de zijne al. Al 2 keer horen wegrijden op de parking, rustig toerental. Imposante moto, goed vergelijkbaar met een GS qua grootte/omvang. Sound is vrij zwaar, ondanks Euro5. Klinkt niet mis. Zou 'm wel graag eens horen bij full beanage. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gTa 23,511 Posted August 10, 2021 Author Share Posted August 10, 2021 2 uren geleden, Joske zei: Zelfs de "hoogtpoter" vind ik nog wel cava uitzien, ben daar echt helemaal niet voor: Ja, ook dik. Veel minder mooi dan de nakeds, maar koffers = makkelijk reizen. Benieuwd hoe dat rijdt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTX 4,066 Posted August 19, 2021 Share Posted August 19, 2021 Schaaf heeft de MS V4 ook getest, wat een geluid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICM 21,746 Posted August 19, 2021 Share Posted August 19, 2021 23 minutes ago, GTX said: Schaaf heeft de MS V4 ook getest, wat een geluid Toch “gewoon” typisch Ducati? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTX 4,066 Posted August 19, 2021 Share Posted August 19, 2021 39 minuten geleden, ICM zei: Toch “gewoon” typisch Ducati? Zo een V4 klinkt toch nog anders dan bv een 1200R, die laatste "blaft" meer door zijn 2 cilinders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frekkel 9,308 Posted August 20, 2021 Share Posted August 20, 2021 Daarnet de speed triple RS eens besnuffeld. Knappe moto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gTa 23,511 Posted August 21, 2021 Author Share Posted August 21, 2021 Op 19/8/2021 om 20:27, GTX zei: Schaaf heeft de MS V4 ook getest, wat een geluid Nom. Op 19/8/2021 om 20:51, ICM zei: Toch “gewoon” typisch Ducati? Dunno, ligt het aan z'n veegstijl of niet ... maar de 1260 die ik reed (in de Diavel) klonk met stock uitlaat echt naar verschaalde urine. Deze V4 hier klinkt op dees video echt lekker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICM 21,746 Posted August 21, 2021 Share Posted August 21, 2021 On 8/19/2021 at 9:32 PM, GTX said: Zo een V4 klinkt toch nog anders dan bv een 1200R, die laatste "blaft" meer door zijn 2 cilinders. 3 hours ago, gTa said: Nom. Dunno, ligt het aan z'n veegstijl of niet ... maar de 1260 die ik reed (in de Diavel) klonk met stock uitlaat echt naar verschaalde urine. Deze V4 hier klinkt op dees video echt lekker Dat klinkt als een iets moderner blok van mijn superbike. Dat zelfde “nasale”. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gTa 23,511 Posted August 22, 2021 Author Share Posted August 22, 2021 14 uren geleden, ICM zei: Dat klinkt als een iets moderner blok van mijn superbike. Dat zelfde “nasale”. Klinkt effectief lekker. Zou ik nooit boos op worden itt op de veel te stil en karakterloos klinkende 4-in-lijn van de Euro5 BMW S1000XR b.v. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msxx 6,500 Posted August 23, 2021 Share Posted August 23, 2021 Op 19/8/2021 om 20:27, GTX zei: Schaaf heeft de MS V4 ook getest, wat een geluid Een van de beste reviewers, en een rijstijl waar ik me helemaal in kan vinden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjeu 3,609 Posted August 23, 2021 Share Posted August 23, 2021 Zelf niet meer ontkoppelen, zelf geen tussengas meer geven, TC let er op hoe je uit de bocht accelereert, remtechniek is veel minder aan de orde,... Not my cup of tea. ik vind het allemaal maar wat saai worden. Liever allemaal wat minder (vermogen) en zelf het heft in handen (kunnen blijven) houden. Blijkbaar ben ik op motovlak meer een liefhebber van de caterham/lotus insteek. Simpel en puur. Maar qua sound wel geweldig zeg, zoals bij iedere V4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msxx 6,500 Posted August 23, 2021 Share Posted August 23, 2021 1 uur geleden, Tjeu zei: Zelf niet meer ontkoppelen, zelf geen tussengas meer geven, TC let er op hoe je uit de bocht accelereert, remtechniek is veel minder aan de orde,... Not my cup of tea. ik vind het allemaal maar wat saai worden. Liever allemaal wat minder (vermogen) en zelf het heft in handen (kunnen blijven) houden. Blijkbaar ben ik op motovlak meer een liefhebber van de caterham/lotus insteek. Simpel en puur. Maar qua sound wel geweldig zeg, zoals bij iedere V4 De QS zit er bij mij ook op, maar ik gebruik die sporadisch, je hebt minder controle als je hem gebruikt en het is sowieso slecht voor de v-bak. Of je TC activeert heb je ook nog in de hand natuurlijk, letterlijk Maar in se heb je gelijk. Met de GSX-R en/of Futura lukte het allemaal ook, met respect voor het gevaar kweek je sowieso betere rijvaardigheid dan als je nu als beginner start, vol met hulpmiddelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frekkel 9,308 Posted August 23, 2021 Share Posted August 23, 2021 Ik ben ook geen fan van hulpmiddeltjes allerhande, maar zo'n quickshifter is toch verdomd handig. Tc en abs vind ik dan weer een kleine geruststelling als ze op de achtergrond draaien. Op een moto is de ruimte voor error doorgaans minder groot en de gevolgen doorgaans zwaarder. Als je dan over de grens gaat en het red je van een valpartij oid vind ik dat mooi dat het bestaat. Voor mij want ik ben helemaal geen talent op de moto. Maar daarnaast heb je ook gasten die maar lomp aan de kraan hangen met het gedacht 'tc knijpt wel toe in mijn plaats'. Daar gaat het vroeg of laat toch eens mis. Dus het is maar hoe je er mee om gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjeu 3,609 Posted August 23, 2021 Share Posted August 23, 2021 en waarvoor je de motor gebruikt. Voor mijn daily (Gent - Brussel pendelen) stel ik andere eisen dan voor mijn moto die ik enkel voor het plezier gebruik. Voor de daily wil ik wel ABS voor in de regen. Al weet ik dat dat ook maar een vals gevoel van veiligheid geeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts