Jump to content

Nieuwe moto's


gTa
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
35 minuten geleden, gTa zei:

Dit, a-mai ❤️ 

image.thumb.png.73885259c7dbcef448529305803d1f90.png

 

En met std uitlaat:

image.thumb.png.d62291cf7889cca73ac19382fff336b1.png

Het leukste is nog dat de standaard uitlaat er tien keer beter uitziet!

Link to comment
Share on other sites

Not sure; die bronstint past niet zo goed bij die moto/livery, vind ik. Vorm: agreed.

Die velgen ❤️ wat een kunstwerkjes.

Link to comment
Share on other sites

3 uren geleden, Jan zei:

image.thumb.jpeg.45e9760f86cff420cbf5d4da7fe305bd.jpeg
 

Vorige week dit gespot op de E403. Normaal geen echte fan van dit soort moto’s, maar ik vond dit wel iets speciaals

Collega in Brussel heeft de zijne al. Al 2 keer horen wegrijden op de parking, rustig toerental.
Imposante moto, goed vergelijkbaar met een GS qua grootte/omvang.
Sound is vrij zwaar, ondanks Euro5. Klinkt niet mis. Zou 'm wel graag eens horen bij full beanage.

Link to comment
Share on other sites

2 uren geleden, Joske zei:

Zelfs de "hoogtpoter" vind ik nog wel cava uitzien, ben daar echt helemaal niet voor:

5ed9701a-37f4-735b-1332-63b96cde9d22-3-1

fe5a0a9c-f5f9-4d8d-d2e7-9cc8c3553d8b-3-1

fe5a0a9c-f5f9-4d8d-d2e7-9cc8c3553d8b-3-1

ed7ae8e8-e7f9-0f50-6e69-5fee400224f9-3-1

Ja, ook dik. Veel minder mooi dan de nakeds, maar koffers = makkelijk reizen.
Benieuwd hoe dat rijdt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
39 minuten geleden, ICM zei:

Toch “gewoon” typisch Ducati?

Zo een V4 klinkt toch nog anders dan bv een 1200R, die laatste "blaft" meer door zijn 2 cilinders.

Link to comment
Share on other sites

Op 19/8/2021 om 20:27, GTX zei:

Schaaf heeft de MS V4 ook getest, wat een geluid :inlove:

 

Nom.

Op 19/8/2021 om 20:51, ICM zei:

Toch “gewoon” typisch Ducati?

Dunno, ligt het aan z'n veegstijl of niet ... maar de 1260 die ik reed (in de Diavel) klonk met stock uitlaat echt naar verschaalde urine. Deze V4 hier klinkt op dees video echt lekker ❤️

Link to comment
Share on other sites

On 8/19/2021 at 9:32 PM, GTX said:

Zo een V4 klinkt toch nog anders dan bv een 1200R, die laatste "blaft" meer door zijn 2 cilinders.

 

3 hours ago, gTa said:

Nom.

Dunno, ligt het aan z'n veegstijl of niet ... maar de 1260 die ik reed (in de Diavel) klonk met stock uitlaat echt naar verschaalde urine. Deze V4 hier klinkt op dees video echt lekker ❤️

Dat klinkt als een iets moderner blok van mijn superbike. Dat zelfde “nasale”.

Link to comment
Share on other sites

14 uren geleden, ICM zei:

Dat klinkt als een iets moderner blok van mijn superbike. Dat zelfde “nasale”.

Klinkt effectief lekker. Zou ik nooit boos op worden ❤️ itt op de veel te stil en karakterloos klinkende 4-in-lijn van de Euro5 BMW S1000XR b.v.

Link to comment
Share on other sites

Op 19/8/2021 om 20:27, GTX zei:

Schaaf heeft de MS V4 ook getest, wat een geluid :inlove:

 

Een van de beste reviewers, en een rijstijl waar ik me helemaal in kan vinden 😁

Link to comment
Share on other sites

Zelf niet meer ontkoppelen, zelf geen tussengas meer geven, TC let er op hoe je uit de bocht accelereert, remtechniek is veel minder aan de orde,... 
Not my cup of tea. ik vind het allemaal maar wat saai worden. Liever allemaal wat minder (vermogen) en zelf het heft in handen (kunnen blijven) houden. Blijkbaar ben ik op motovlak meer een liefhebber van de caterham/lotus insteek. Simpel en puur. 

Maar qua sound wel geweldig zeg, zoals bij iedere V4 :inlove: 

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden, Tjeu zei:

Zelf niet meer ontkoppelen, zelf geen tussengas meer geven, TC let er op hoe je uit de bocht accelereert, remtechniek is veel minder aan de orde,... 
Not my cup of tea. ik vind het allemaal maar wat saai worden. Liever allemaal wat minder (vermogen) en zelf het heft in handen (kunnen blijven) houden. Blijkbaar ben ik op motovlak meer een liefhebber van de caterham/lotus insteek. Simpel en puur. 

Maar qua sound wel geweldig zeg, zoals bij iedere V4 :inlove: 

De QS zit er bij mij ook op, maar ik gebruik die sporadisch, je hebt minder controle als je hem gebruikt en het is sowieso slecht voor de v-bak.

Of je TC activeert heb je ook nog in de hand natuurlijk, letterlijk 😄 

Maar in se heb je gelijk.

Met de GSX-R en/of Futura lukte het allemaal ook, met respect voor het gevaar kweek je sowieso betere rijvaardigheid dan als je nu als beginner start, vol met hulpmiddelen.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben ook geen fan van hulpmiddeltjes allerhande, maar zo'n quickshifter is toch verdomd handig.

Tc en abs vind ik dan weer een kleine geruststelling als ze op de achtergrond draaien. Op een moto is de ruimte voor error doorgaans minder groot en de gevolgen doorgaans zwaarder. Als je dan over de grens gaat en het red je van een valpartij oid vind ik dat mooi dat het bestaat. Voor mij want ik ben helemaal geen talent op de moto.  Maar daarnaast heb je ook gasten die maar lomp aan de kraan hangen met het gedacht 'tc knijpt wel toe in mijn plaats'. Daar gaat het vroeg of laat toch eens mis. Dus het is maar hoe je er mee om gaat.

Link to comment
Share on other sites

en waarvoor je de motor gebruikt. 

Voor mijn daily (Gent - Brussel pendelen) stel ik andere eisen dan voor mijn moto die ik enkel voor het plezier gebruik. Voor de daily wil ik wel ABS voor in de regen. Al weet ik dat dat ook maar een vals gevoel van veiligheid geeft. 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions