Ga naar inhoud

Nieuwe moto's


gTa

Aanbevolen berichten

Bwa, k weet nie, zo ne Energica ga ik toch es proberen te proefrijden. Hoeft voor mij niet perse de Eva Ribelle te zijn, ne EsseEsse+ is ook al goed. Alleen zijn die dingen nog echt duur. ☺️

energica-eva-ribelle.jpg

my22-energica-esseesse9(5).jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Joske zei:

Bwa, k weet nie, zo ne Energica ga ik toch es proberen te proefrijden. Hoeft voor mij niet perse de Eva Ribelle te zijn, ne EsseEsse+ is ook al goed. Alleen zijn die dingen nog echt duur. ☺️

energica-eva-ribelle.jpg

my22-energica-esseesse9(5).jpeg

Mijn voorkeur zou uitgaan naar de Zero tegenhangers. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Joske zei:

Geen fan van een ketting... 😆

Idd... Maar de Zero's komen in de meeste testen er toch ook altijd wel als beste uit. Beste range, beste gasrespons, meest homogeen, de betere afwerking, ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/2/2022 om 00:20, Frekkel zei:

We hebben allemaal gezien wat voor een gedrocht de moto e is. Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van e moto's.

Het prototype van de elektrische speed triple mogen ze hier wel afzetten

Triumph TE-1

 

Triumph TE-1

https://motokicx.com/triumph-te1-prototype/?fbclid=IwAR1GKAXrV2X3CktJUKiaOryu_00r9oIr3qGesIUHlc9E-SABZfkY4Nd2IQE

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Joske zei:

die energica Eva Ribelle claimt 420km met een 18.9kWh batterij en kan DC-Mode4 laden aan 400km/u volgens de website.

Wat weegt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Joske zei:

die energica Eva Ribelle claimt 420km met een 18.9kWh batterij en kan DC-Mode4 laden aan 400km/u volgens de website.

Dat is de theorie bij 'stadsgebruik' aka niet sneller dan 50. :D 

Bij normaal forensgebruik (dus vnl. rechtdoor, constante snelheid, tot 120 km/u) haal je niet veel meer dan 200 km.
De reële autonomie van de Energica's ligt bij "normaal motorgebruik" (sportief rijden, accelereren, remmen, veel bochten) meestal onder de 150 km.
En dat is nog altijd het probleem. Temeer omdat je dus al na een uurtje rijden mag beginnen zoeken naar een laadpaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, gTa zei:

Dat is de theorie bij 'stadsgebruik' aka niet sneller dan 50. :D 

Bij normaal forensgebruik (dus vnl. rechtdoor, constante snelheid, tot 120 km/u) haal je niet veel meer dan 200 km.
De reële autonomie van de Energica's ligt bij "normaal motorgebruik" (sportief rijden, accelereren, remmen, veel bochten) meestal onder de 150 km.
En dat is nog altijd het probleem. Temeer omdat je dus al na een uurtje rijden mag beginnen zoeken naar een laadpaal.

En het accelereert absurd, maar is geen bocht door te krijgen. Viel volledig door de mand in de testen welke ik gelezen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minutes ago, Joske said:

260kg

 

19 minutes ago, msxx said:

En het accelereert absurd, maar is geen bocht door te krijgen. Viel volledig door de mand in de testen welke ik gelezen heb.

hoe zou dat toch komen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, ir_fuel zei:

 

hoe zou dat toch komen :D 

Dat is minder dan een GSA of RT, dus geen excuus.

aangepast door Tjeu
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
44 minuten geleden, gTa zei:

Een non-PikesPeak, zoals gewenst:

image.thumb.png.94712863cba16208196ec14eebf075c9.png

32k :silly: 

Waarom is de V4S 'Sport' ineens €3.600 duurder dan de V4S? Er zit een Akra op, ok... maar dat verklaart toch geen 3.6K

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, msxx zei:

Waarom is de V4S 'Sport' ineens €3.600 duurder dan de V4S? Er zit een Akra op, ok... maar dat verklaart toch geen 3.6K

Ik vermoed (maar ben niet zeker) dat die een hele nest uitrusting std heeft, o.m. al de kofferset b.v.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, gTa zei:

Ik vermoed (maar ben niet zeker) dat die een hele nest uitrusting std heeft, o.m. al de kofferset b.v.

Je hebt gelijk, de V4S Sport is alleen als 'full' leverbaar. De V4S kost als 'full' €500 minder. Gewoon een 'dure' verf dus 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid