Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ferrari :fp:

Sneu voor Max, hij mocht het winnen van mij.

Geplaatst:

Van mij ook. Mooi van Hamilton (Mercedes) maar het heeft minder glans door al dat gejank.

Geplaatst:

Los van het feit dat Lewis zijn naam heeft verbonden aan de slechtste variant Monster uit het gamma, doen dergelijk profielfoto's mijn degout nog wat toenemen voor zijn persoon (los van de capaciteiten als piloot).

SmartSelect_20190804-140151_Instagram.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat maakt het nu uit hoe hij er bij loopt of doet in zijn privé, het gaat om zijn talent op het circuit.

Het is een flamboyante neger, so what?

Geplaatst:

Wauw!

Max en Lewis waren on fire vandaag.

En dan die meestergok van Mercedes. ?

WAUW!!

Ze mochten in the end wel allebei winnen hoor. Ik zie Max ook graag racen. Hoe volwassen is die trouwens dit seizoen bezig... Prachtig!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 uren geleden, Lotuzzz zei:

Van mij ook. Mooi van Hamilton (Mercedes) maar het heeft minder glans door al dat gejank.

Dit.

Extreem klassevol gereden.

Extreem hoog jankgehalte, het lijkt soms wel of hij labiel is. Tegelijk presteert hij keer op keer onder grote druk, eerder borderline gehalte, of zo...

Geplaatst:

Welk gejank?

Ik denk dat iedereen dat doet in zijn situatie.

Geplaatst:
4 uren geleden, Lotuzzz zei:

57 minuten geleden, msxx zei:

Dit.

Extreem klassevol gereden.

Extreem hoog jankgehalte, het lijkt soms wel of hij labiel is. Tegelijk presteert hij keer op keer onder grote druk, eerder borderline gehalte, of zo...

49 minuten geleden, TCT zei:

Welk gejank?

Ik denk dat iedereen dat doet in zijn situatie.

Idd, welk gejank? Hij heeft uiteindelijk zijn team vertrouwd en briljant het gat dicht gereden. Dat hij de strategie in vraag stelde was zijn goed recht, Hamilton heeft niet het overzicht van de muur en rij maar eens in gelijk welke race een gat van 20 seconden toe. Heeft zich trouwens verontschuldigd en bedankt bij James. 

Geplaatst:

Moet zeggen dat ik Hamilton ook al een pakske meer heb weten "janken", is me deze race eigenlijk hoegenaamd niet as such opgevallen?

Geplaatst:

Zijn manier van communiceren is tijdens bijna elke race hetzelfde. Zaken in vraag stellen is normaal, de normaal waarop is als een verwend kind.

Na de race prijst hij vervolgens iedereen de hemel in.

Vergeet niet dat ik ook een zin schreef over extreem klassevol gereden, het is niet dat ik het resultaat en zijn talenten niet op waarde weet te schatten he :) 

Geplaatst:
5 uren geleden, PJH zei:

Ferrari :fp:

Sneu voor Max, hij mocht het winnen van mij.

Dan zouden we zeggen dat er toch niet kan ingehaald worden in Hongarije.

34 minuten geleden, msxx zei:

Zijn manier van communiceren is tijdens bijna elke race hetzelfde. Zaken in vraag stellen is normaal, de normaal waarop is als een verwend kind.

Na de race prijst hij vervolgens iedereen de hemel in.

Vergeet niet dat ik ook een zin schreef over extreem klassevol gereden, het is niet dat ik het resultaat en zijn talenten niet op waarde weet te schatten he :) 

Hamilton is op weg om de grootste allertijden te worden.

Geplaatst:
52 minuten geleden, Martini Racing zei:

Dan zouden we zeggen dat er toch niet kan ingehaald worden in Hongarije.

Dat is een feit

Geplaatst:
1 hour ago, msxx said:

Die mannen zijn gewoon enorm gefocussed op winnen.

Geplaatst:
8 uren geleden, ICM zei:

Die mannen zijn gewoon enorm gefocussed op winnen.

Gefocust.

Geplaatst:
Just now, Lotuzzz said:

Gefocust.

Dank. Anglicisme zeker?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
14 hours ago, Martini Racing said:

Ipv Schumacher dan ofzo? Hoe bepaalt ge zoiets?

Meeste WK's? Meeste GP's? Meeste pole-positions? Winnen in de minder auto? Geen WK verliezen van uw teammaat? 

Geplaatst:
3 minuten geleden, JerryLambo zei:

Ipv Schumacher dan ofzo? Hoe bepaalt ge zoiets?

Meeste WK's? Meeste GP's? Meeste pole-positions? Winnen in de minder auto? Geen WK verliezen van uw teammaat? 

Dat, aangevuld met beleving vanuit 'kenners'

De discussie ging tot nu toe tussen Fangio, Schumacher, Prost en Senna. Hamilton is daar al een tijdje bij gekomen. En er zullen hoe langer hoe meer mensen hem hoger in dat rijtje plaatsen. 

Geplaatst:

Vergelijken is sowieso moeilijk. Compleet andere sport geworden, met grondig andere skillset, veel minder gevaar, veel meer races per jaar (dus aantal overwinningen oid vergelijken vind ik scheefgetrokken, aantal titels is dan eerlijker).

Geplaatst:

Sainz en Raikkonen toch wel uitblinkers. Oude rot kan het nog. :inlove: Mooi Bottas afgehouden gisteren.

67513429_1417455488411429_831879231876104192_o.png

Geplaatst: (aangepast)
5 uren geleden, gTa zei:

Vergelijken is sowieso moeilijk.

ik vind het zelfs zinloos. waar plaatst ge F1-wereldkampioenen clark, stewart, lauda? of diegenen die geen WK gewonnen hebben, moss, g. villeneuve, collins? of diegenen van toen er nog geen WK was, nuvolari, rosemeyer? of diegenen die goed waren in verschillende disciplines, ickx, andretti, (opnieuw) clark? is toch onbegonnen werk.

aangepast door #166
  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 2
Geplaatst:
40 minutes ago, #166 said:

ik vind het zelfs zinloos. waar plaatst ge F1-wereldkampioenen clark, stewart, lauda? of diegenen die geen WK gewonnen hebben, moss, g. villeneuve, collins? of diegenen van toen er nog geen WK was, nuvolari, rosemeyer? of diegenen die goed waren in verschillende disciplines, ickx, andretti, (opnieuw) clark? is toch onbegonnen werk.

Deze docu veranderde alles voor mij:

Zo shockerend.

Zinloos inderdaad om tijdperken met elkaar te vergelijken, laat staan om 1 iemand te kronen tot "grootste allertijden". 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 hour ago, #166 said:

Surtees

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
55 minutes ago, JerryLambo said:

Zinloos inderdaad om tijdperken met elkaar te vergelijken, laat staan om 1 iemand te kronen tot "grootste allertijden". 

Ik denk dat de piloten vandaag een veel hoger niveau hebben.

Vroeger waren het toch vooral rebellen en "zotten". Als je ze daar dan bezig zeg met drank en sigaretten bv. Vandaag compleet ondenkbaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid