Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

22 minutes ago, korneeldebruyn said:

Moet zuur zijn voor Gasly. Benieuwd wat Albon kan presteren!

Waarom kiezen ze eigenlijk niet voor Kvyat? Met oog op de toekomst? Dat Albon een jong opkomend talent is terwijl Kvyat al op zijn ‘top’ zit?

Want Kvyat heeft wel meer punten in de tussenstand.

PR zal er ook wel mee te maken hebben.


Vind het vooral weer kort door de bocht van Red Bull, Gasly had mijns inziens meer tijd moeten krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bewijst nogmaals dat Dietrich een zeveraar eerste klas is.

Maar ik versta de beslissing wel. Gasly wordt compleet naar huis gereden en de laatste wedstrijd werd hij zelf gedubbeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eigenlijk ook Kvyat verwacht.
Ik denk dat Albon de rest van het seizoen mag testen en zich proberen bewijzen. Presteert hij ook niet naar verwachting, komt in 2020 alsnog Kvyat terug in de Redbull.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het toch wat bizar. Kvyat zou de logische keuze zijn qua performance/ervaring om consistent goede punten te scoren.

Albon is ook nog een rookie met nauwelijks F1 ervaring. Kerel moet nu plots in een nieuwe, snellere wagen aan de bak met best wat druk op zijn schouders. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Glenn-N zei:

Vind het toch wat bizar. Kvyat zou de logische keuze zijn qua performance/ervaring om consistent goede punten te scoren.

Albon is ook nog een rookie met nauwelijks F1 ervaring. Kerel moet nu plots in een nieuwe, snellere wagen aan de bak met best wat druk op zijn schouders. 

 

Alle inzet gaat op de P2 voor Max imho. Iemand die wat punten kan afsnoepen van BOT, VET en LEC zou absoluut van pas komen, maar niet iemand die in Max zijn weg rijdt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal de weg kwijt daar bij Red Bull. En dan zijn er nog de geruchten van een terugkeer van Vettel. Ik denk dat er nog veel staat te gebeuren. Kubica, Gio, Hulk, Grosjean buiten? Bottas of Ocon bij Merc? Silly season trekt zich op gang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt fijn volgend jaar in het nieuwe seizoen van de Netflix serie.

Giovinazzi buiten bij Alfa en dan Mick Schumacher naast Kimi zou zoooo vet zijn, stel je voor. :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, Frekkel said:

Helemaal de weg kwijt daar bij Red Bull. En dan zijn er nog de geruchten van een terugkeer van Vettel. Ik denk dat er nog veel staat te gebeuren. Kubica, Gio, Hulk, Grosjean buiten? Bottas of Ocon bij Merc? Silly season trekt zich op gang.

Ik denk dat het bij Merc eerder Bottas of Russell zal zijn. Zie Ocon daar niet in de auto komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merc heeft Ocon nodig om Verstappen uit de wedstrijd te rijden zodat Hamilton ook volgend jaar terug kampioen kan worden

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kvyat heeft laten zien dat hem ne goeie is bij een middenmoot team. Maar bij een topteam met bergen meer druk is hij door de mand gevallen. Dus ergens logisch dat ze hem niet pakken.
Maar wie is wel goed genoeg?
Ze hebben bij Redbull iemand nodig die idd punten van Ferrari en Mercedes kan afsnoepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is er dit weekend in Spa?

Ik heb donderdagochtend een ontbijt met de jongens van Alfa Romeo en vrijdagavond leggen we het vuur aan de schenen bij Pierre Gasly.

Als er iemand vragen heeft voor Gasly, stuur gerust door 🤣

  • Vind ik leuk 1
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Momenol zei:

Wie is er dit weekend in Spa?

Ik heb donderdagochtend een ontbijt met de jongens van Alfa Romeo en vrijdagavond leggen we het vuur aan de schenen bij Pierre Gasly.

Als er iemand vragen heeft voor Gasly, stuur gerust door 🤣

Donderdagochtend heb ik nog geen plannen, hoe laat mag ik met mijn zoon aanschuiven? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid