Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Inderdaad wel triestig dat Stoffel opnieuw op z'n doos krijgt.
P.S.: al weet je nooit op welke banden ze reden en met hoeveel benzine ze onderweg waren.

Triestig? [emoji3] sorry maar als je gevolgd had dan wist je dat Stoffel in de namiddag slechts 20 rondjes heeft gereden (omdat hij nog PR verplichtingen had ‘s namiddags) en dus is het niet onlogisch dat Alonso en De Vries die een pak meer rondjes konden rijden op een alsmaar sneller wordende piste betere tijden klokten
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, korneeldebruyn zei:

Triestig? emoji3.png sorry maar als je gevolgd had dan wist je dat Stoffel in de namiddag slechts 20 rondjes heeft gereden (omdat hij nog PR verplichtingen had ‘s namiddags) en dus is het niet onlogisch dat Alonso en De Vries die een pak meer rondjes konden rijden op een alsmaar sneller wordende piste betere tijden klokten

Dat is waar maar je vergeet wel dat Alonso in een Renault rijdt 😉 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, daar dacht ik ook aan... al heeft alonso wel de afgelopen maand al een paar keer (oudere) F1 wagens kunnen rijden. Vandoorne heeft enkel FE ervaring. Hij heeft wel met meer regelmaat dan Alonso kunnen blijven rijden in de FE, maar de snelheid ligt pak trager dan Alonso's LM en Indy avonturen.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Mich zei:

inderdaad, daar dacht ik ook aan... al heeft alonso wel de afgelopen maand al een paar keer (oudere) F1 wagens kunnen rijden. Vandoorne heeft enkel FE ervaring. Hij heeft wel met meer regelmaat dan Alonso kunnen blijven rijden in de FE, maar de snelheid ligt pak trager dan Alonso's LM en Indy avonturen.

Het is niet dat Bottas en Hamilton zo extreem op hun gemak aan het racen waren... en toch reed Ricciardo op één compound zachter weliswaar, de snelste raceronde. Zo langzaam zal die Renault dus wel niet zijn geweest.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, korneeldebruyn zei:


Triestig? emoji3.png sorry maar als je gevolgd had dan wist je dat Stoffel in de namiddag slechts 20 rondjes heeft gereden (omdat hij nog PR verplichtingen had ‘s namiddags) en dus is het niet onlogisch dat Alonso en De Vries die een pak meer rondjes konden rijden op een alsmaar sneller wordende piste betere tijden klokten

En in de namiddag toen hij niet meer op de baan was werd het iets koeler. Ook een klein verschil. Hij heeft in ieder geval de test kunnen afwerken en niks geplooid, wat je niet van iedereen kon gezegd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, msxx said:

Niet onlogisch, alhoewel hij niet hét talent van het jaar lijkt te zijn.

Wel het énige 'talent' in de RedBull stal nu :D Denk dat hij pas in een van de laatste races van de F2 genoeg punten kon verzamelen voor zijn superlicentie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Wel het énige 'talent' in de RedBull stal nu :D Denk dat hij pas in een van de laatste races van de F2 genoeg punten kon verzamelen voor zijn superlicentie.

Klopt, moest derde worden in F2... en dat werd hij dus ook. Op zich mooi dat hij onder die druk stond en in de laatste races wel het beste gepresteerd heeft.

Maar in verhouding tot deze gast is het toch zonde dat de kampioen van 2019 niets vastkreeg...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk verhaal toch. Toont de passie en honger van Alonso

Great article in the Motor Sport Magazine app: 'Alonso: '2005 Renault was built for demo laps... they weren't expecting me to push it!'' https://desktop.motorsportmagazine.com/2020/12/16/alonso-2005-renault-was-built-for-demo-laps-they-werent-expecting-me-to-push-it/pugpig_index.html

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft heerlijk 🙂 Rond 2000 naar Spa gaan kijken en dat geluid vergeet je nooit meer 😍

Nu is het om zeep en was de F2 leuker om te horen dan de F1 😞 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, msxx zei:

Waar bevestigd? Ik lees het alleen terug in Speedweek, nergens officieel

Ja nu zie ik het, enkel Speedweek, was nog niet goed wakker denk ik :D

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/12/2020 om 18:20, dragonfly zei:

Inderdaad wel triestig dat Stoffel opnieuw op z'n doos krijgt.

P.S.: al weet je nooit op welke banden ze reden en met hoeveel benzine ze onderweg waren.

En zo zie je maar dat wij Belgen echte succes supporters zijn... 
Allez komaan, 'op zijn doos'... !? Man heeft toch heel degelijk gereden!? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wijs voor Perez. Had hem eigenlijk graag in de Merc gezien :o en Bottas kan dan de frituur op de markt in Brugge uitbaten, die heeft ook wielen.

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Maxime S zei:

En zo zie je maar dat wij Belgen echte succes supporters zijn... 
Allez komaan, 'op zijn doos'... !? Man heeft toch heel degelijk gereden!? 

Dit. 

Precies of het is zo makkelijk om in zo'n F1 auto te springen na 2 jaar niet en dan meteen 1ste en 3e tijd te rijden... 

Onlangs in een podcast van Chris Harris gehoord, dat iedereen die F1 rijdt of gereden heeft in het huidige tijdperk sowieso immens goed kan rijden en dat dat meer respect verdient, zelf al ben je de laatste van het pak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit. 
Precies of het is zo makkelijk om in zo'n F1 auto te springen na 2 jaar niet en dan meteen 1ste en 3e tijd te rijden... 
Onlangs in een podcast van Chris Harris gehoord, dat iedereen die F1 rijdt of gereden heeft in het huidige tijdperk sowieso immens goed kan rijden en dat dat meer respect verdient, zelf al ben je de laatste van het pak. 

Sowieso, iets wat veel mensen helaas vaak durven te vergeten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid