Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Voor Vettel wordt het wel een jaar vd waarheid. Nog zo een jaar en exit is nabij. Probleem is dat we niet weten bij ferrari voor hoeveel het aan de wagen lag

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Mich said:

Voor Vettel wordt het wel een jaar vd waarheid. Nog zo een jaar en exit is nabij. Probleem is dat we niet weten bij ferrari voor hoeveel het aan de wagen lag

Ik weet het zo niet. Aston is een 'nieuw' team, met torenhoge ambities. Dan is de input van een kampioen toch van grote waarde. Daarnaast zit dan Stroll, daar moet hij toch minstens zijn voet naast kunnen zetten :D Als dat inderdaad niet lukt, dan is het over. Al denk ik dat hij bij Ferrari tegen verschillende zaken vocht: Leclerc die gewoon sneller is, Leclerc die de chouchou is van Ferrari en de tifosi , de SF1000 die rampzalig was, het development dat focust op Leclerc en op het eind dan nog eens zonder onderling overleg aan de deur gezet worden.

Dat alles neemt niet weg dat hij onder niveau presteerde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deels akkoord. 
Er waren mooie GP's en enkele verrassende winnaars.
Maar qua strijd om beide titels was het toch vingers in de neus voor LH en MB. 

Ik denk dat ik liever eens een seizoen zou hebben met maar twee of drie verschillende winnaars, maar waar gestreden wordt tot de laatste GP voor de titels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

HAM

BOT

VER

 

Amai, echt voor de geschiedenisboeken :lolz: 

Je vergeet weliswaar GAS en PER... 🙂 

Of heb je het gewoon over de eindstand in het kampioenschap? Dan heb je gelijk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Maxime S said:

Je vergeet weliswaar GAS en PER... 🙂 

Of heb je het gewoon over de eindstand in het kampioenschap? Dan heb je gelijk !

Over 95% van de races

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ir_fuel doelde vooral op het eindklassement bij de piloten. 

Weinig verrassingen. Ware het niet dat daar normaal toch minstens 1 Ferrari piloot zou moeten tussenstaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Polygoon zei:

Lando is positief. 

Snap ik, McLaren was al een tijdje sterk bezig in het mid field en met de switch naar mercedes power in 2021 kunnen ze misschien een waardig concurrent zijn voor RBR in 2021.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Maxime S said:

@ir_fuel doelde vooral op het eindklassement bij de piloten. 

Dat zorgt niet voor spannende races.

Face it, zolang Mercedes zo dominant blijf zal het een saai seizoen blijven. Je kan niet p1 en p2 gaan wegtoveren en dan virtueel voor p3 gaan supporteren alsof het p1 is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Joske zei:

HAM is nog altijd niet zeker he.
Gisteren nog gelezen dat de contractonderhandelingen een impasse bereikt hebben

HAM naar BLM en RUS in zijn plaats. En Ferrari die mits een dichtknijpend oog van de FIA toch weer een competitieve auto voorschotelt... zou een topseizoen worden!

*droomt*

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, Maxime S said:

En Ferrari die mits een dichtknijpend oog van de FIA toch weer een competitieve auto voorschotelt... zou een topseizoen worden!

*droomt*

🤮

Vroeger als kind grote fan van Ferrari ten tijde van Schumacher, maar als je nu dan eens gaat lezen hoe vaak die buiten de lijntjes gekleurd hebben en dat de FIA dat mooi toedekte. Echt absurd. Eens ik dat allemaal wist dan kregen de 7 titels en records van Schumacher toch een rare bijklank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Monterey Jack zei:

🤮

Vroeger als kind grote fan van Ferrari ten tijde van Schumacher, maar als je nu dan eens gaat lezen hoe vaak die buiten de lijntjes gekleurd hebben en dat de FIA dat mooi toedekte. Echt absurd. Eens ik dat allemaal wist dan kregen de 7 titels en records van Schumacher toch een rare bijklank.

De overwinningen van vorig jaar zijn daar ook een goed voorbeeld van, die hoorden Ferrari niet toe...

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Monterey Jack zei:

🤮

Vroeger als kind grote fan van Ferrari ten tijde van Schumacher, maar als je nu dan eens gaat lezen hoe vaak die buiten de lijntjes gekleurd hebben en dat de FIA dat mooi toedekte. Echt absurd. Eens ik dat allemaal wist dan kregen de 7 titels en records van Schumacher toch een rare bijklank.

heb je daar een artikel ofzo over? interessant :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, msxx zei:

De overwinningen van vorig jaar zijn daar ook een goed voorbeeld van, die hoorden Ferrari niet toe...

Mercedes heeft ook zo'n trucjes gebruikt. Olie verbranden, aangepaste velgen, DAS, ...

Is toch deel van het spel, anders moet je maar in een kassa gaan rijden 🙂 

Nu zitten we 2-3 jaar vast aan Mercedes die alles wint omdat de regels vastliggen en ze tokens moeten gebruiken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, dragonfly said:

Mercedes heeft ook zo'n trucjes gebruikt. Olie verbranden, aangepaste velgen, DAS, ...

Er is een verschil tussen de regels snappen en er mooi rond werken, of gewoon frauderen.

Meer benzine inspuiten tussen de cycli van de FIA benzinemeter door zodat het niet opvalt is niet creatief werken met het reglement, dat is fraude. 

DAS is creatief omspringen met het reglement.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, ir_fuel zei:

Meer benzine inspuiten tussen de cycli van de FIA benzinemeter door zodat het niet opvalt is niet creatief werken met het reglement, dat is fraude. 

Je moet er maar opkomen en het nog doen ook 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid