Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

24 minutes ago, Polygoon said:

De nieuwe Haas ziet er goed uit! 

Ja Schumacher kan rondscheuren in een Russische vlag 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Romain Grosjean accident findings published by FIA with fiery Bahrain GP crash measured at 67G

FIA publishes findings and recommendations after investigation into the causes and consequences of Romain Grosjean's horrific Bahrain GP accident last November; Grosjean suffered 67G impact and spent 27 seconds in the blaze before escape

https://www.skysports.com/f1/news/12433/12237161/romain-grosjean-accident-findings-published-by-fia-with-fiery-bahrain-gp-crash-measured-at-67g?fbclid=IwAR15m70GBnO9jYkaUMRPAMYd2U9t1HuMFpQIiBP3Bu3Os_a7tMgFk9mslh4

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/3/2021 om 13:45, Monterey Jack zei:

Ja Schumacher kan rondscheuren in een Russische vlag 😛 

 

Op 4/3/2021 om 15:21, dragonfly zei:

En dat als Amerikaans bedrijf, je moet maar durven :fp: 

 

Op 4/3/2021 om 16:26, gewoon ik zei:

de kleuren zijn toch amerikaans? rood, blauw en wit (zilver)

https://nl.motorsport.com/f1/news/wada-onderzoek-rusland-vlag-cas-nikita-mazepin-haas/5590105/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haas is dus duidelijk niet langer Amerikaans maar van papa Mazepin. Voor zover dat nog niet duidelijk was uit het gedrag van het team en Steiner.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/3/2021 om 07:19, Subaru555 zei:

Moh! Wist ik ook niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

F1 TV gaat races in 1080p en met 50fps streamen en krijgt Chromecast-functie


Het platform van F1 TV, de officiële streamingdienst voor het kijken naar Formule 1-races, krijgt een update zodat de races in 1080p en met 50 beelden per seconde zijn te bekijken. Voorheen ging dat niet verder dan 1080p en 25fps. Ook komt er ondersteuning voor het casten naar televisies.

De eigenaar van de Formule 1 meldt dat een nieuwe versie van F1 TV vanaf maandag beschikbaar is op de officiële site. Vervolgens komen de upgrades die de technische verbeteringen doorvoeren, 'in de eerste helft van dit jaar' beschikbaar voor Amazon Fire Tablet en de iOS- en Android-app. Dat betekent waarschijnlijk dat de combinatie van een 1080p-resolutie met 50fps voor deze platforms pas beschikbaar komt nadat het seizoen van dit jaar al begonnen is. De eerste race vindt eind deze maand plaats in Bahrein.

Een andere verbetering die wordt doorgevoerd, is de mogelijkheid de content van F1 TV te casten naar televisies, via Chromecast en AirPlay. F1 TV zal ook beschikbaar komen voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV. De ontwikkeling daarvan is momenteel nog niet afgerond. Wanneer de apps voor deze platforms beschikbaar komen, is nog niet duidelijk, maar volgens de Formule 1-eigenaar is dat ergens later dit jaar.

Daarnaast meldt de eigenaar dat de gebruikersinterface verbeterd is. Zo hebben gebruikers straks het volledige beheer over de livestream, waarbij pauzeren en terugspoelen bij elk kanaal mogelijk zijn, ook bij de beelden die afkomstig zijn van de camera's aan boord van de auto's.

F1 TV is sinds 2019 beschikbaar in Nederland en daarvoor was de streamingdienst al uit in België. Er zijn twee abonnementen: F1 TV pro en F1 TV Access. Bij het laatstgenoemde abonnement hebben gebruikers na twee dagen toegang tot de herhalingen van de races, aangevuld met historische races en documentaires. Het duurdere F1 TV Pro heeft dat ook allemaal, maar daar komt het belangrijkste onderdeel bij: de mogelijkheid om de race daadwerkelijk live te streamen, inclusief de mogelijkheid om tussen camera's te wisselen.

Klanten van provider Ziggo kunnen in het komende seizoen ook in 4k-resolutie en met 50fps kijken naar het nieuwe Formule 1-seizoen. Daarvoor is wel de Mediabox next-settopbox nodig. De races worden uitgezonden via DVB-C. De reguliere tv-uitzendingen hebben een 1080i-resolutie en gaan gepaard met een 50 beelden per seconde.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/3/2021 om 23:34, dragonfly zei:

 

En in België met commentaar van Skysport/Martin Brundle & co? If so, dan neem ik een abo. Maar als het weer dat mislukte NL-talige commentaar is dan laat ik het aan mij voorbij gaan en blijf ik wel gewoon La2 kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, msxx zei:

En in België met commentaar van Skysport/Martin Brundle & co? If so, dan neem ik een abo. Maar als het weer dat mislukte NL-talige commentaar is dan laat ik het aan mij voorbij gaan en blijf ik wel gewoon La2 kijken...

Ik heb EN commentaar ja. Wel via de laptop, geen idee via de app.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid