Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Heb de stap dan ook maar weer genomen, 48 euro per jaar voor hopelijk dit keer wel een toegevoegde waarde (anderhalf jaar geleden een poging gedaan maar toen waren er technische problemen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, msxx zei:

Heb de stap dan ook maar weer genomen, 48 euro per jaar voor hopelijk dit keer wel een toegevoegde waarde (anderhalf jaar geleden een poging gedaan maar toen waren er technische problemen...)

Verwacht je daar nu ook maar aan, begin seizoen is altijd een drama. Maar ze compenseren het wel. Mijn abo was verlengd tot einde mei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, dragonfly zei:

Verwacht je daar nu ook maar aan, begin seizoen is altijd een drama. Maar ze compenseren het wel. Mijn abo was verlengd tot einde mei.

Zag dat ze Apple TV en Casten nu ondersteunen of gaan ondersteunen, dus wordt inderdaad nog volop aan gesleuteld.

Vorige keer was het met laptop en HDMI kabel, werkte goed maar liep af en toe vast (oorzaak: F1 TV Pro) waardoor ik tijdens de race naar mijn laptop mocht lopen, de boel opnieuw opstarten en weer inloggen etc.. Dat was het niet :) 

Hopelijk snel via Apple TV, want dat was toen al mijn wens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De groene Mercedes :lol:  Was aan het scrollen en ik had eerst echt niet gezien dat het eigenlijk de AM was :D 

image.png.d6406ec0186ca67e3ed940bfa47b4089.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Martini Racing zei:

EwYGC5fXIAUuzds.png

Ik denk dat Mercedes ook in 2021 losjes met de titel aan de haal gaat.

Extreem coole info! 
 

Waar heb je die gevonden?

En ja Merc is weer sterk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Toffe kwalificaties! Hopelijk een minstens even leuke race. RedBull zou volgens F1.com op long runs 0.2 per ronde sneller zijn. Hopelijk de voorbode voor een spannend seizoen ook.

39 minutes ago, Lotuzzz said:

De traagste auto hebben tot daaraan toe, maar zo een Mazepin als ploegmaat hebben is pas echt huilen.

Om maar te zwijgen van rondrijden met een Russische vlag als livery :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe knap zijn die alpha Tauri's trouwens? Knapste auto op de grid!!

En Lewis mag moeite doen van't jaar. Dat die maar eens laat zien wat heel da black power gezever inhoudt.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, TCT zei:

Hoe knap zijn die alpha Tauri's trouwens? Knapste auto op de grid!!

En Lewis mag moeite doen van't jaar. Dat die maar eens laat zien wat heel da black power gezever inhoudt.

Enkel like over eerste deel van je post.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Salokin said:

Enkel like over eerste deel van je post.

Jammer dat de kwalificaties uit 3 delen bestonden he. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://nl.motorsport.com/f1/news/vettel-krijgt-gridstraf-voor-negeren-gele-vlag-in-bahrein/5955159/

Er was nog geen geel maar jij had maar moeten weten dat we dubbel geel gingen zwaaien :fp: 

Wat een circus is dat geworden zeg.

Quote

Weliswaar was Vettel het seinpaneel langs de kant van de baan al gepasseerd toen dat geel begon te knipperen en werd er ook door de stewards ter plaatse nog niet met vlaggen gezwaaid, maar dat neemt niet weg dat de FIA vindt dat “Vettel een auto naderde die zijwaarts stilstond op de baan en volgens de regel zou dit een dubbele gele vlag noodzakelijk maken."

 

  • Whut?! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid