Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Lewis komt niet alleen. Die neemt sowieso zijn volk mee achter de schermen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Polygoon zei:

Ik zie die tot het eind van z’n dagen bij Ferrari rondrijden. Zowel vanuit Ferrari als vanuit en eigen standpunt. 

Hopelijk kan Hamilton al die pitstop fratsen er wat uit halen. 

Kom nu. Ge moet toegeven dat als F1 kijker, die pitstops zoals in Monaco met Leclerc toch echt van goudwaarde waren :lolz:  Bracht tenminste wat leven in de brouwerij.

7 minuten geleden, TCT zei:

Lewis komt niet alleen. Die neemt sowieso zijn volk mee achter de schermen.

Als ik naar een verliezend team als Ferrari verhuis, dan doe ik dat om te genieten van de cultuur: dik betaald, veel tifosi die je als God behandelen, niet teveel werken, lekker eten, een leukere team locatie dan fcuking Brackley (of all places :fp: ),... niet om me daar te gaan doodwerken als een Duister. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, The Swede zei:

Als ik naar een verliezend team als Ferrari verhuis, dan doe ik dat om te genieten van de cultuur: dik betaald, veel tifosi die je als God behandelen, niet teveel werken, lekker eten, een leukere team locatie dan fcuking Brackley (of all places :fp: ),... niet om me daar te gaan doodwerken als een Duister. 

 

Meteen de reden waarom jij excellekes invult for a living en Lewis aan een stuur mag draaien zeker? 😛

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Gelieve een afspraak te maken bij @tuscani je leescapaciteiten gaan er op verbeteren. 

't is vriendelijk dat je aan mij denkt, maar sommige klanten ben ik liever kwijt dan rijk. 🤫

 

 

  • Grappig 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, TCT zei:

Lewis komt niet alleen. Die neemt sowieso zijn volk mee achter de schermen.

De helft is al gaan lopen bij Mercedes. 

Wel nog is leuk zo doorgaan op een forum 😅.

Schumacher is mogelijks wel de slimste F1 piloot geweest ooit. Hoe hij alles uitpakte, het Ferrari team mee naar de top heeft gebracht. En dat maakt dat hij de wereld titels dik verdient. Dat stoorde mij bij Hamilton en nu ook bij Verstappen. Alles alles goed loopt allemaal goed maar als het is niet goed loopt is het direct "this car is shit", "you guys fucked up with getting me to early in the pits". Totaal respectloos naar het team toe. Dan moet je als team baas er toch voor kunnen zorgen dat het team een team blijft.  

En had Hamilton toen de 8ste titel gehaald zou hij nu dan nog rijden? Zijn doel is nu nog temeer die 8ste titel te willen halen, dat vreet nog steeds serieus aan hem. 
Ik ben ook benieuwd naar Leclerc en Hamilton in 1 team....wordt dat terug een Hamilton vs Alonso verhaal? 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Bjorno zei:

@Mich, raced je zoon soms tegen de zoon van Eyckmans? Toch ook een mannetje om in het oog te houden. Geboren met een kart onder hem. 

Nee onze Lorenz is 11j nu. Ean is er 16 die rijdt al Senior. Inderdaad goede piloot met heel goe materiaal want papa Wim kent de weg wel 👍👍

Wij rijden vaak tegen kleine Kumpen. Anthony gaat ervoor en heeft Max plannen met de kleine. Zit momenteel al in de Ferrari academy 😎✊

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Mich zei:

Nee onze Lorenz is 11j nu. Ean is er 16 die rijdt al Senior. Inderdaad goede piloot met heel goe materiaal want papa Wim kent de weg wel 👍👍

Wij rijden vaak tegen kleine Kumpen. Anthony gaat ervoor en heeft Max plannen met de kleine. Zit momenteel al in de Ferrari academy 😎✊

Ah ja ik dacht idd dat die ouder was. Maar idd Wim kent de weg. Kurt Mollekens was goed bevriend met Eyckmans en dus toen ook paar keer mee in contact geweest. 

Ah kleine Kumpen, zal ook geen normaal ventje zijn ja. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, dragonfly said:

Maar je moet het nog altijd doen en winnen. Niet simpel op een EK / WK.

Het bewijs dat geld niet alles kan regelen kan je zien bij Aston Martin.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Lotuzzz zei:

Zou je niet met meer respect over hem praten, hij heeft zopas de Rallye de Hannut gewonnen 😛

Doet het vrij goed in het BRC eigenlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijft verschrikkelijk om te zien...

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Polygoon zei:

Meteen de reden waarom jij excellekes invult for a living en Lewis aan een stuur mag draaien zeker? 😛

Ik doe geen excellekes meer. Ik laat kleuters zoals gij dat doen en neem daar mijn winst op. :D 

5 uren geleden, tuscani zei:

't is vriendelijk dat je aan mij denkt, maar sommige klanten ben ik liever kwijt dan rijk. 🤫

 

 

I take note. Zal mijne volgenden bril elders kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, TCT zei:

Blijft verschrikkelijk om te zien...

Gij woont in het Antwerpse zeker? In welk geval ik u begrijp. 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, The Swede zei:

Ik laat kleuters zoals gij dat doen

Die moeten u zelfs laten zien waar de CD gleuf zit en hoe je het moderne werkwoord typen schrijft, ni waar? :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Komaan Verstappen steekt met alles op een circuit er torenhoog boven uit. Ik moet van de gast ook niet altijd hebben, maar kan wel zeggen dat hij gewoon waanzinnig goed is. In een sim: idem. 

Ach ja we kunnen zeker praten in voor of tegen, maar ergens mis ik bij zulke uitspraken toch een zekere objectiviteit. 

De vgl met De Vries gaat niet op (ondanks die ook verschillende wereld titels scoorde)

In 2013, Verstappen completed a record-breaking season in karting. Aged 15, Verstappen won the South Garda Winter Cup in KF2[47] class and WSK Euro and Master Series in KZ class.[48][49] He won two European Championships and a World Championship (the European and World KF and World KZ championships); an unprecedented feat in the history of the discipline.[50] Verstappen won the 2013 World KZ Championship at Varennes-sur-Allier, France, beating Charles Leclerc[51] and becoming the youngest driver ever to win the KZ World Championship.[52]

 

Ja zeker dat, gemiddeld zit Perez meer dan 20 tot 30 sec achter Verstappen. Hier en daar kan hij eens min of meer het tempo mee volgen :D 

 

De Vries heeft wsk 2 maal gewonnen, in de finales zelfs met meerdere seconden voorsprong op de rest, ook de Duitse cup 2 keer gewonnen. 

 

Ik trek niet in twijfel dat Verstappen brilliant is. De beste f1 piloten waren brilliant in Karting, Schumacher kon je zelfs in zijn sabbatjaar in Duitsland op een Karting circuit eens in actie zien. In wou gewoon maar zeggen dat goed in de Karting niet perse goed in al de rest betekent. Meestal betekent dat, dat je meer dan 50k per jaar meebrengt om met het beste materiaal te koersen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Bouncing Bullet zei:

De Vries heeft wsk 2 maal gewonnen, in de finales zelfs met meerdere seconden voorsprong op de rest, ook de Duitse cup 2 keer gewonnen. 

 

Ik trek niet in twijfel dat Verstappen brilliant is. De beste f1 piloten waren brilliant in Karting, Schumacher kon je zelfs in zijn sabbatjaar in Duitsland op een Karting circuit eens in actie zien. In wou gewoon maar zeggen dat goed in de Karting niet perse goed in al de rest betekent. Meestal betekent dat, dat je meer dan 50k per jaar meebrengt om met het beste materiaal te koersen. 

Zit zeker waarheid in wat je zegt. Er zijn ook F1 piloten die in kzrting geen toppen gescheerd hebben of nauwelijks. Zoals Bottas of Perez. Te wijten deels aan povere lokale kampioenschappen. Maar er toch een mooie F1 carriere mee gaan gehad hebben. 

Je moet de karting doorlopen he zeker als kind. Het is de enige leerschool voor de basis. Maar eens 15j heeft het geen zin om id kart te blijven als je naar de auto wil. Als je na 10j in een kart nog ni hebt leren sturen ga je best iets anders doen dat waarschijnlijk minder geld kost. 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Bjorno zei:

Schumacher is mogelijks wel de slimste F1 piloot geweest ooit. Hoe hij alles uitpakte, het Ferrari team mee naar de top heeft gebracht. En dat maakt dat hij de wereld titels dik verdient. Dat stoorde mij bij Hamilton en nu ook bij Verstappen. Alles alles goed loopt allemaal goed maar als het is niet goed loopt is het direct "this car is shit", "you guys fucked up with getting me to early in the pits". Totaal respectloos naar het team toe. Dan moet je als team baas er toch voor kunnen zorgen dat het team een team blijft.  

Akkoord, maar hou er wel rekening mee dat je zo'n dingen nu te horen krijgt. Vroeger hoorde je amper team radio waardoor dat allemaal meer binnenhuis bleef.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Mich zei:

Zit zeker waarheid in wat je zegt. Er zijn ook F1 piloten die in kzrting geen toppen gescheerd hebben of nauwelijks. Zoals Bottas of Perez. Te wijten deels aan povere lokale kampioenschappen. Maar er toch een mooie F1 carriere mee gaan gehad hebben. 

Je moet de karting doorlopen he zeker als kind. Het is de enige leerschool voor de basis. Maar eens 15j heeft het geen zin om id kart te blijven als je naar de auto wil. Als je na 10j in een kart nog ni hebt leren sturen ga je best iets anders doen dat waarschijnlijk minder geld kost. 

De Vries zat op zijn 15 al in de Formule Renault Eurocup (2011?) als ik het mij goed herinner. Ze hebben de pedalen box toen moeten aanpassen omdat hij te klein was. 
Mocht normaal nog niet racen maar onder druk hebben ze een uitzondering gemaakt. Dus ja de verwachtingen laag hoog bij hem. Kan mij wel niet herinneren dat hij er toen direct echt uit sprong en in de voorste gelederen direct mee reed. 

6 minuten geleden, PJH zei:

Akkoord, maar hou er wel rekening mee dat je zo'n dingen nu te horen krijgt. Vroeger hoorde je amper team radio waardoor dat allemaal meer binnenhuis bleef.

Ook waar, toch denk ik niet dat Schumacher dat zou doen. 
 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minutes ago, Bjorno said:

Ook waar, toch denk ik niet dat Schumacher dat zou doen. 
 

Vandaag niet nee.

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/3/2024 om 21:16, Polygoon zei:

Die moeten u zelfs laten zien waar de CD gleuf zit en hoe je het moderne werkwoord typen schrijft, ni waar? :D 

Kan geen kwaad. Kan ik ze ook voor betalen. 

Terwijl ge er toch zijt, haal mij es ne koffie en breng wat koeken mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/3/2024 om 15:10, Bjorno zei:

Schumacher is mogelijks wel de slimste F1 piloot geweest ooit. Hoe hij alles uitpakte, het Ferrari team mee naar de top heeft gebracht. En dat maakt dat hij de wereld titels dik verdient. Dat stoorde mij bij Hamilton en nu ook bij Verstappen. Alles alles goed loopt allemaal goed maar als het is niet goed loopt is het direct "this car is shit", "you guys fucked up with getting me to early in the pits". Totaal respectloos naar het team toe. Dan moet je als team baas er toch voor kunnen zorgen dat het team een team blijft.  

 

Op 13/3/2024 om 09:33, PJH zei:

Akkoord, maar hou er wel rekening mee dat je zo'n dingen nu te horen krijgt. Vroeger hoorde je amper team radio waardoor dat allemaal meer binnenhuis bleef.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week beginnen kijken naar nieuwe seizoen van DTS... Moet precies toch wel moeite doen om geboeid te blijven kijken.
't is me wat te veel drama, heroïsme en geënsceneerd geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid