Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, The Swede zei:

Dat is hier wel de vraag niet, he.
Of Sainz of Leclerc even snel zouden gaan als Verstappen in die RB, daar kan je hele bladzijden vol over palaveren. God mag het weten.

Wat wel redelijk zeker is, is dat een goed rijder (kaliber van een Sainz of Leclerc als voorbeeld) wel sneller zou zijn dan Verstappen in bvb. de Mercedes.

Dus waarom zou Horner zich zorgen maken? In zijn plaats zou ik hem gerust zijn valiezen en die van zijn papa laten pakken en hen Toto Wolff zijn leven zuur gaan laten maken.
Als de RB dezelfde superioriteit kan behouden in 2025, dan kan Sainz daar gerust sneller mee zijn dan de concurrentie. En da's al wat nodig is. 

Dus omdat papa wat loopt te zagen in het team ga jij je beste rijder en zijn entourage op straat zetten, want de kans is groot dat een andere rijder de WK's voor hemzelf en het team ook aaneen kan rijden. Laat die man zijn zeg doen, wat tweets sturen en de caravaan trekt uiteindelijk toch voort. Verstappen gaat ook zijn boel niet pakken en naar een ander team trekken waar de kansen tot winnen kleiner zijn, alleen omdat papa op zijn tenen getrapt is.

Je gaat voort op wat er in de media komt, maar zolang je er zelf niet tussen staat heb je geen flauw idee waar je het over hebt. Je mening over zijn persoon is dan wel grappig om te lezen, maar is er geen onderbouwing. Ik ben het wel eens dat je familie beter niet betrekt in je professioneel leven, maar dat geldt voor quasi elk beroep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Absoluut niet akkoord. Verstappen als jong gastje zien karten? Die kwam ook daar gewoon van een andere planeet. Het is de beste piloot op de planeet. Punt.

Vanwege een Alonso fan. 

Absoluut niet akkoord. Senna was de beste F1 piloot op de planeet. Punt. 

 

(En geen van beiden komen aan de enkels van Kalle Rovanperä of Henri Toivonen :ninja: )

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelieve Rally en circuit niet door mekaar te halen, bedankt.

Ik spreek over IS niet over was 🙂

(Over tijdsgeest kan je niet spreken....... onvergelijkbare basis). 

 

 

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, vince522 zei:

Dus omdat papa wat loopt te zagen in het team ga jij je beste rijder en zijn entourage op straat zetten, want de kans is groot dat een andere rijder de WK's voor hemzelf en het team ook aaneen kan rijden. Laat die man zijn zeg doen, wat tweets sturen en de caravaan trekt uiteindelijk toch voort. Verstappen gaat ook zijn boel niet pakken en naar een ander team trekken waar de kansen tot winnen kleiner zijn, alleen omdat papa op zijn tenen getrapt is.

Je gaat voort op wat er in de media komt, maar zolang je er zelf niet tussen staat heb je geen flauw idee waar je het over hebt. Je mening over zijn persoon is dan wel grappig om te lezen, maar is er geen onderbouwing. Ik ben het wel eens dat je familie beter niet betrekt in je professioneel leven, maar dat geldt voor quasi elk beroep.

Ik zeg ook nergens dat Max Verstappen moet vertrekken. Wel dat Verstappen Sr niet moet komen doen alsof RB wereldkampioen is wegens zijn zoon. 

En vind je echt dat je zo iemand gewoon zijn tweets en andere moet laten sturen? Hij brengt mogelijks schade toe aan de carrière van zijn zoon en doet alzeker aan zijn imago geen goed... en waarom? Voor zijn ego? 
Had hij die hele heisa laten rusten, dan werd er in de pers en in deze bladzijden enkel lyrisch geschreven over hoe fenomenaal de presetaties van Max Verstappen en Red Bull wel zijn. 

Want dat is iets dat nu toch wel in de schaduw staat. Die Newey doet het toch maar weer door een auto te ontwerpen waar zelfs de, tot voor kort onoverwinnelijke, mannen van Mercedes niet bijkunnen. 


Tussen haakje: kan je even definiëren wat een "onderbouwde mening" over een persoon is? Een mening is per definitie altijd subjectief. Anders was het geen mening. 😉
En ik heb Jos Verstappen inderdaad altijd een arrogante kwast gevonden die dacht dat hij "een baas was" terwijl hij nul op zijn palmares heeft staan. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jokke_vlo zei:

Gelieve Rally en circuit niet door mekaar te halen, bedankt.

Ik spreek over IS niet over was 🙂

(Over tijdsgeest kan je niet spreken....... onvergelijkbare basis). 

 

 

Sorry Jos, ik wou efkes op uw knoppekes duwen :D 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, The Swede zei:

Die Newey doet het toch maar weer door een auto te ontwerpen waar zelfs de, tot voor kort onoverwinnelijke, mannen van Mercedes niet bijkunnen.

Beter zelfs. Hij pakte een concept van MB welke vorig jaar totaal niet werkte (no sidepods), om er nu een dominante wagen van te maken :lolz:

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minutes ago, Jokke_vlo said:

Absoluut niet akkoord. Verstappen als jong gastje zien karten? Die kwam ook daar gewoon van een andere planeet. Het is de beste piloot op de planeet. Punt.

Vanwege een Alonso fan. 

iRacing idem. En dat doet die dan af en toe eens tussen de soep en de patatten. Die rijdt daar volk naar huis wiens JOB het is van op iracing wedstrijden te rijden en die 40 uur per week trainen.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, The Swede said:

Daar moet je toch ook het team op aanspreken. Zeg me niet dat die over de radio niet konden aangeven dat de race over was.

Ik denk dat het team niet meer aan de radio zat op dat moment. P1 was duidelijk binnen. Die stonden wschl ergens te vieren ofzo. Ik bedoel maar, de koers is gedaan, wat moet je nog vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minutes ago, The Swede said:

De rooi vlaggen missen, is wel redelijk straf 😕 

Die zijn pas na de 2e keer de finish te passeren boven gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik denk dat het team niet meer aan de radio zat op dat moment. P1 was duidelijk binnen. Die stonden wschl ergens te vieren ofzo. Ik bedoel maar, de koers is gedaan, wat moet je nog vertellen.

"Pit, pit, pit. Please confirm", blijkbaar. 🙂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, vince522 zei:

Dus omdat papa wat loopt te zagen in het team ga jij je beste rijder en zijn entourage op straat zetten, want de kans is groot dat een andere rijder de WK's voor hemzelf en het team ook aaneen kan rijden. Laat die man zijn zeg doen, wat tweets sturen en de caravaan trekt uiteindelijk toch voort. Verstappen gaat ook zijn boel niet pakken en naar een ander team trekken waar de kansen tot winnen kleiner zijn, alleen omdat papa op zijn tenen getrapt is.

Je gaat voort op wat er in de media komt, maar zolang je er zelf niet tussen staat heb je geen flauw idee waar je het over hebt. Je mening over zijn persoon is dan wel grappig om te lezen, maar is er geen onderbouwing. Ik ben het wel eens dat je familie beter niet betrekt in je professioneel leven, maar dat geldt voor quasi elk beroep.

Toch al een paar keer gemerkt vroeger dat Horner geïriteerd is geweest van de houding van Max Verstappen. Hij probeerd dat dan te veranderen om de team geest er in te houden maar daar wil Jos the looser dan weer niets van weten. Je moet idd niet alles geloven wat er in de media staat maar Jos Verstappen heeft toch al veel in slecht daglicht gestaan in de media en dan zal er ook wel een deel van waar zijn. En dat is nog een reden waarom Jos zijn kop beter niet kan laten zien, onnodige druk naar zijn zoon toe. 

Verstappen de snelste aller tijden....ook niet mee akkoord. Kan je pas zeggen als iedereen met dezelfde wagen rijd. Waarschijnlijk 1 der snelste van deze tijd...ja dat wel. 

Maar nogmaals, daar is Horner niet van onder de indruk. De Red bull wagen is de kampioenwagen waar de helft van het veld kampioen mee kan worden. 
En je moet als team kampioen worden. En dan moet Verstappen luisteren als Horner een beslissing maakt over de posities van de 2 piloten enzovoort.  Als dat morgen met een andere rijder moet dan twijfelt Horner geen seconde, moest hij alles te zeggen hebben uiteraard. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Bjorno said:

De Red bull wagen is de kampioenwagen waar de helft van het veld kampioen mee kan worden. 

Als Verstappen niet meer op die Red Bull rijdt dan als "de helft van het veld" het komt proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Polygoon zei:

Beter zelfs. Hij pakte een concept van MB welke vorig jaar totaal niet werkte (no sidepods), om er nu een dominante wagen van te maken :lolz:

Denk ik ook zo over. Die gasten leveren echt goed werk. Vandaar dat deze show echt wel ongepast is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bjorno zei:

Toch al een paar keer gemerkt vroeger dat Horner geïriteerd is geweest van de houding van Max Verstappen. Hij probeerd dat dan te veranderen om de team geest er in te houden maar daar wil Jos the looser dan weer niets van weten.

probeert

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is Verstappen, niet RB, die in '21 de koning ontroont heeft.

Het is Verstappen die de designtaal van de RB bepaalt, niet de uitwerking, daar is hem te lomp voor. Vraag gerust eens aan een extreem ervaren Perez wat een merde het is om met de RB te rijden. Weet er het fijne niet van, maar was iets in de trend van dat normale rijders liever rijden met overstuur en Verstappen een auto met onderstuur wil.(Gaat wel pakske verder dan dat)

Kerel is pure racebreed en met een auto in zijn straatje is die onverslaanbaar.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, TCT zei:

Het is Verstappen, niet RB, die in '21 de koning ontroont heeft.

Het is Verstappen die de designtaal van de RB bepaalt, niet de uitwerking, daar is hem te lomp voor. Vraag gerust eens aan een extreem ervaren Perez wat een merde het is om met de RB te rijden. Weet er het fijne niet van, maar was iets in de trend van dat normale rijders liever rijden met overstuur en Verstappen een auto met onderstuur wil.(Gaat wel pakske verder dan dat)

Kerel is pure racebreed en met een auto in zijn straatje is die onverslaanbaar.

Perez heeft zijn circuits waar hij snel op is en andere weer niet. Dat was ook zo bij andere teams en dat is zijn zwakte, hij is nooit constant geweest. 
Uiteraard is de wagen meer door ontwikkeld voor Verstappen zijn rijstijl. Maar ze zullen nog wel piloten zijn die als ze in dezelfde wagen rijden het iets moeilijker kunnen maken voor Verstappen. 

aangepast door Bjorno
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, TCT zei:

Het is Verstappen, niet RB, die in '21 de koning ontroont heeft.

Onttroond bedoel je allicht.

En dankzij Michael Masi die de regels toen naar eigen goeddunken invulde. Met nog 1 ronde te gaan had Verstappen onmogelijk Hamilton kunnen inhalen omdat er nog 5 'backmarkers' tussen zaten. Maar door die er tussenuit te halen, tsja dan was LH een vogel voor de kat. Voor mij een gestolen wereldtitel, period.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Redfive zei:

Onttroond bedoel je allicht.

En dankzij Michael Masi die de regels toen naar eigen goeddunken invulde. Met nog 1 ronde te gaan had Verstappen onmogelijk Hamilton kunnen inhalen omdat er nog 5 'backmarkers' tussen zaten. Maar door die er tussenuit te halen, tsja dan was LH een vogel voor de kat. Voor mij een gestolen wereldtitel, period.

je moet zelfs zover ni gaan. Verstappen haalde Hamilton in door te willen provoceren alvorens Hamilton aan zijn restart begon. Dat was in principe voldoende om een penalty op te leggen. Hadden ze gewild hadden ze de scheve situatie nog kunnen rechttrekken. Mocht niet zijn, blijkbaar MOEST Verstappen kampioen worden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Redfive zei:

Onttroond bedoel je allicht.

En dankzij Michael Masi die de regels toen naar eigen goeddunken invulde. Met nog 1 ronde te gaan had Verstappen onmogelijk Hamilton kunnen inhalen omdat er nog 5 'backmarkers' tussen zaten. Maar door die er tussenuit te halen, tsja dan was LH een vogel voor de kat. Voor mij een gestolen wereldtitel, period.

Hey, Verstappen had nooit WK toen mogen worden hé , versta me niet verkeerd, maar over gans het seizoen bekeken wél de verdiende kampioen.

Ik ben door en door Hamilton fan, dus het was nen hele zure, dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Redfive zei:

Onttroond bedoel je allicht.

En dankzij Michael Masi die de regels toen naar eigen goeddunken invulde. Met nog 1 ronde te gaan had Verstappen onmogelijk Hamilton kunnen inhalen omdat er nog 5 'backmarkers' tussen zaten. Maar door die er tussenuit te halen, tsja dan was LH een vogel voor de kat. Voor mij een gestolen wereldtitel, period.

You bet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, TCT zei:

Hey, Verstappen had nooit WK toen mogen worden hé , versta me niet verkeerd, maar over gans het seizoen bekeken wél de verdiende kampioen.

Ik ben door en door Hamilton fan, dus het was nen hele zure, dat wel.

Héél zuur; hier ook LH44 fan

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, TCT zei:

Hey, Verstappen had nooit WK toen mogen worden hé , versta me niet verkeerd, maar over gans het seizoen bekeken wél de verdiende kampioen.

Ik ben door en door Hamilton fan, dus het was nen hele zure, dat wel.

Ik ben geen LH fan, maar het was gewoon fout

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Mich zei:

Ik ben geen LH fan, maar het was gewoon fout

Silverstone was ook fout. Hamilton duikt in een gat die er niet is. Vorig jaar heeft hij wijselijk geremd met Leclerc als ik het goed herinner.

Imola was ook fout. Door de rode vlag kan hij zich ontdubbelen en nog punten pakken.

Max was de verdiende WK.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Absoluut niet akkoord. Verstappen als jong gastje zien karten? Die kwam ook daar gewoon van een andere planeet. Het is de beste piloot op de planeet. Punt.

Vanwege een Alonso fan. 

Nyck de Vries heeft bij de Karting ook veel volk naar huis gereden... Karting is een goede indicatie maar geen definitieve correlatie. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, ir_fuel zei:

iRacing idem. En dat doet die dan af en toe eens tussen de soep en de patatten. Die rijdt daar volk naar huis wiens JOB het is van op iracing wedstrijden te rijden en die 40 uur per week trainen.

Toont echter ook wel dat hij slim genoeg is, om ervoor een framework op te zetten. Effe een eigen team creëren om dan de setup, telemetry en baseline van de ideale tijd te krijgen, de professionaliteit is uniek in die branche. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid