Ga naar inhoud

Toekomst oldtimers & classics


Mich

Aanbevolen berichten

7 hours ago, Joske said:

Is dat niet al? Of toch ooit geweest.

Ik heb dat in elk geval al ooit gehoord. ☺️

Dat is vaak zo om een heel goedkope verzekering ervoor te hebben.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Polygoon zei:

Dus ik mag straks geen Mazda MX-5 (op O-plaat) kopen omdat ik met de trein pendel?

als je kan bewijzen/aantonen dat je een trein abonnement of deelwagen systeem hebt en gebruikt trekt dat dat gelijk. Enkel voor de permanent thuiswerkers of die met de fiets gaan moet er nog iets van bewijs komen...

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

Opletten met bedrijfswagens ook hé, als iedere oldtimereigenaar nog een dagelijkse auto ingeschreven op eigen naam zou moeten hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, bt. zei:

Opletten met bedrijfswagens ook hé, als iedere oldtimereigenaar nog een dagelijkse auto ingeschreven op eigen naam zou moeten hebben...

dat is geen probleem, ik moest toen een attest laten invullen door de werkgever dat ik een leasewagen had als dagelijks voertuig om die goedkope verzekering van Marsh te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, saabi zei:

Als je als gebruikelijke bestuurder opgegeven bent van een leasewagen lijkt mij dat ook een dagelijkse wagen

 

10 uren geleden, Liquid Li0n zei:

dat is geen probleem, ik moest toen een attest laten invullen door de werkgever dat ik een leasewagen had als dagelijks voertuig om die goedkope verzekering van Marsh te krijgen.

Ik ging even uit van een automatische koppeling in DIV registers, een courante bestuurder lijkt me voornamelijk gekend bij de verzekeraars?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gebruikelijke bestuurder van bedrijfswagens wordt tegenwoordig opgenomen in de Kruispuntbank dacht ik. Zo komen de PV’s ook rechtstreeks bij de bestuurder terecht. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/10/2021 om 07:35, saabi zei:

Is niet het geval. Vroeger waren er beperkingen die de facto een dagelijks gebruik uitsloten, maar dit is intussen gewijzigd.

Zowat de meest gestelde vraag aan oldtimereigenaars (door mensen die niks bezig zijn met auto's): dat mag je toch maar beperkt gebruiken? Mag je daar 's nachts mee rijden? Je mag daar toch alleen maar binnen de 30 km van je huis rijden?

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid