Ga naar inhoud

BMW i4


Phil

Aanbevolen berichten

4 hours ago, BMWMB said:

Ik denk dat de marketing-afdeling bij BMW de opdracht heeft gekregen om deze i4 in een zo lelijk mogelijke configuratie voor te stellen. De mooie configuraties worden behouden voor de 4GC, want diesels en benzines moeten nog zo lang en zo veel als mogelijk verkocht worden!

Dus, maak er een witte van, met die blauwe accenten, zonder M-sportpakket, en met de lelijkste velgen. 

Het is idd een zeer mottige spec. Wit, blauwe accenten, chrome line, zonnewerend glas, beige interieur,... Ik hoop dat er nog mooiere/grotere velgen beschikbaar komen. Anderzijds is 19" ook op de gewone 4 de grootste maat af-fabriek, al heeft de i4 een hoger profiel van banden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Race7 zei:

De Chinees zal het wel kunnen smaken en ik heb het idee dat dit bij BMW tegenwoordig het belangrijkst is (qua design).

Absoluut niet. De iX3 verkoopt hier voor geen meter en ik verwacht hetzelfde lot voor de i4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Audi S8 said:

Absoluut niet. De iX3 verkoopt hier voor geen meter en ik verwacht hetzelfde lot voor de i4.

Is dat niet het lot van ev's in 't algemeen daar momenteel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minutes ago, ir_fuel said:

Is dat niet het lot van ev's in 't algemeen daar momenteel?

In China dacht ik toch dat EV’s een stuk populairder waren dan hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Is dat niet het lot van ev's in 't algemeen daar momenteel?

Absoluut niet, BEVs zijn hier net aan populariteit aan het het winnen.

De iX3 werd gelanceerd aan 469,900 RMB en de prijs werd na 3 maanden al met 70k RMB gereduceerd om antwoorde te bieden aan de Tesla Model Y.
Maar dat is nog niet voldoende als je weet dat de Model Y over de toonbank gaat voor 339,900 en 1.7s sneller is dan de iX3. De iX3 onderscheidt zich qua design ook onvoldoende van de X3 ICE. De MB EQC ondergaat hetzelfde lot.

In dit segment verkoopt de Model Y als gek , evenals de NIO ES6.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het grootste probleem blijft dat er geen zekerheid is voor een deftig laadnetwerk, wat Tesla wel heeft. Mensen twijfelen door deze onzekerheid, en kiezen dan maar een hybride.

De dag dat er zekerheid is dat er op voldoende plaatsen snelladers zijn, met altijd beschikbaarheid, dan zal de verkoop wel stijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, Race7 said:

De Chinees zal het wel kunnen smaken en ik heb het idee dat dit bij BMW tegenwoordig het belangrijkst is (qua design).

't Ging weliswaar over de M3 in die conversatie, maar slaat wel op het feit dat de stylingwijzigingen bij BMW niets zouden te maken hebben met de smaak op andere continenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Marvin said:

't Ging weliswaar over de M3 in die conversatie, maar slaat wel op het feit dat de stylingwijzigingen bij BMW niets zouden te maken hebben met de smaak op andere continenten.

Uhu, en dit zei BMW design directeur van Hooydonk bij de lancering van de 7 serie met grote muil:

 

“The 7 has always been the hardest to bring the expectations of the entire world into one shape. The customers are very, very different in China, the US, the Middle East and in Europe,” he said.

“In Europe people don’t want to get noticed. They don’t like being asked what they paid for a car and they like things in black like a stealth mode.

“The rest of the world is the opposite. We tried to give the Europeans what they want as well but the strongest market for the 7 is not Europe.”

 

https://www.motoring.com.au/bmw-defends-7-series-grille-119182/

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, PJH said:

Voor mij een Giulia aub

Maar ik dacht dat alles onder QV ook zijn TCS niet kan uitschakelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Niko80 zei:

Maar ik dacht dat alles onder QV ook zijn TCS niet kan uitschakelen?

Bij de pfl Giulia is het wel mogelijk na codering. Geen idee of het bij de facelift mogelijk is of ook via codering moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Phil said:

Geen verbetering vind ik, maar leuk om eens een andere visie te krijgen.

Aanpassen van de schouderlijn vind ik wel een verbetering, front niet echt, lijkt zijn mosterd bij de Model S (gesloten voorbumper) en e-tron GT (textuur ipv echte grill) te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
4 uren geleden, Polygoon zei:

Wanneer worden de eerste geleverd?

Ben benieuwd, ondanks dat afschuwelijke front, hoe dat rijdt :) 

Hier ook, kijk uit naar de configurator als die beschikbaar wordt.

ALs hybride dan sinds gisteren toch geen optie meer is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid