Ga naar inhoud

Ferrari 296 GTB


Redfive

Aanbevolen berichten

@PJH, als ik een Ferrari koop, dan zal die hier thuis in de garage staan, zodat ik er op elk moment mee kan vertrekken. Ook zal snel iedereen het weten dat ik een Ferrari heb, want de eerste ochtend rijd ik er al mee naar de bakker. πŸ˜€ En ja, een etron GT is ook een dure auto (hoewel maar 1/3 van de prijs van een 296 πŸ˜€), maar aanvaard. πŸ€·πŸΌβ€β™‚οΈ

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, -Fred- said:

Denk dat dat idd een heel groot verschil maakt. Als je toekomt met een dure wagen bij een zaak die het goed doet, gaat niemand daar wat van zeggen. Integendeel, misschien ga je juist meer interesse opwekken. Bij particulieren kan je daardoor veel kansen verliezen, zelfs al zijn de mensen niet persΓ© jaloers. Eerder in het opzicht van, die heeft dat niet meer nodig, we gunnen het aan die ander, die met zijn camionette toekwam.

En elektricien die zich toespitst op automatisatie bij bedrijven kan gerust met een Porsche toekomen bij klanten, een elektricien die particulier werkt gaat dat niet moeten proberen.

Zo simpel is het helaas niet.

Je zal maar met je Ferrari toekomen bij je B2B klanten om te onderhandelen over je contract, want je wil je prijzen optrekken wegens stijgende energie-, transport-, materiaal- en personeelskosten.

Veel succes πŸ™‚Β 

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, BMWMB said:

@PJH, als ik een Ferrari koop, dan zal die hier thuis in de garage staan, zodat ik er op elk moment mee kan vertrekken. Ook zal snel iedereen het weten dat ik een Ferrari heb, want de eerste ochtend rijd ik er al mee naar de bakker. πŸ˜€ En ja, een etron GT is ook een dure auto (hoewel maar 1/3 van de prijs van een 296 πŸ˜€), maar aanvaard. πŸ€·πŸΌβ€β™‚οΈ

Dat zeg ik al jaren.

Reed je 10 jaar geleden met een Porsche van 100K op de zaak werd je door iedereen scheef bekeken "want wij betalen met onze belastingen voor uw kar". Vandaag gooi je een Tesla van 130K 100% in kosten (meer dan je met die Porsche ooit kon) en geen haan kraait er naar.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ex-Mooseman zei:

bepaalde merken triggeren dat inderdaad wel meer dan andere.Β  Β En dat Ferrari-logo kent het kleinste kind.

Β 

Als je zelfs al jaloerse reacties krijgt op een occassie C220dΒ πŸ₯΄

Idem hier met de Tesla ivm de Q7.

De eerste is goedkoper, maar krijg ik meer reacties op dan met de q7.Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ma: zei:

Zo naast elkaar ziet die Lotus er precies een Chinees namaakproduct uit van de Ferrari. Lijn van de Ferrari klopt zoveel beter 😍.

Wat betreft de discussie over wat mensen ervan denken: Ik zou een paar dorpen verder om koeken rijden in het weekend. Kan de motor goed warm worden en op zich alles behalve een straf πŸ™‚

Nou.

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mineraal groen is knapper imo. Dat bordeaux is wat te donker. Is dat trouwens een rode striping op de motorkap, of is dat een schaduwvlak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, BMWMB zei:

Ik denk striping.

Zal idd een gelakte striping zijn, want je ziet de lijn doorlopen tot aan de b-stijl bovenaan.Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Lefty zei:

Wat gaan de mensen wel niet denken

Vriend van mij recent beslist om meer met de fiets te rijden. Krijgt nu constant de vraag of hij zijn rijbewijs kwijt is🀣

  • Grappig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 5/12/2022 om 13:12, ir_fuel zei:

Zo simpel is het helaas niet.

Je zal maar met je Ferrari toekomen bij je B2B klanten om te onderhandelen over je contract, want je wil je prijzen optrekken wegens stijgende energie-, transport-, materiaal- en personeelskosten.

Veel succes πŸ™‚Β 

Context is alles. Ik zie weinig mensen een succesvolle bedrijfsleider het misgunnen dat hij in zijn "vrije tijd" met een leuke wagen bolt, zolang je het niet iedereen ongevraagd in zijn gezicht gooit. Maar als je gaat meedoen aan "the sky is the limit" als bedrijfsleider die er amper in slaagt om uit de rode cijfers te blijven, dan roep je het ook wat over jezelf af natuurlijk ... De hele houding die je er zelf over hebt is in onze cultuur veel belangrijker dan het bezit op zich in mijn ogen. Mijn dakwerker heeft een Porsche waar hij niet durfde aan beginnen om dezelfde reden. Maar die mens is van zijn woord, levert prachtig werk op en werkt hard. Niemand misgunt die man dat, maar de moment dat hij niet meer zou presteren krijgt hij gegarandeert kritiek.

Β 

In die optiek zou ik die grijze streep er af halen van je config @BMWMB, dat is de streep teveel πŸ™‚

Β 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik twijfel... ☺️ Sowieso is het heel veel geld voor een auto, en zo'n Ferrari blijft een heel opvallende verschijning met zelfs patser-allures, en ik vrees dat ik 'm ook minder ga gebruiken dan de 992, waarmee ik zo goed als al mijn vrijetijdskm's doe. Ook is 'm zot snel, en kan je deze power bijna nergens gebruiken.

Voor dat budget koop ik een 991.2 GT3 touring, een 718 Spyder en een Austin Healey.Β πŸ˜…

Maar langs de andere kant is het ook wel een droom die verwezenlijkt kan worden, want ik heb altijd gezegd dat ik ooit eens iets 'exotischer' wil. De 296 GTS vind ik een bloedmooie auto, en het rijplezier is fenomenaal. Als ik volgende week de Audi ga afhalen in Aalter, ga ik met de vrouw ook eens passeren bij Ferrari, zodat zij 'm ook eens kan bekijken.Β 

Tijd brengt raad...Β 

Β 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Γ—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid