Ga naar inhoud

Ferrari 296 GTB


Redfive

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, BMWMB zei:

Pozzi Blue, carbon accenten buiten, gele remklauwen, Ferrari logo op flanken, zwarte uitlaat, zilveren wielen en zilveren belijning over de auto en Daytona stoelen in de kleur Sabbia. 

 

Bijzonder smaakvol wel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, BMWMB zei:

Wat gaat de restwaarde doen van zo’n 296 GTS?

Ik denk dat vooral de F8 eigenaars zich daarover zorgen mogen beginnen te maken sinds de lancering van de 296...

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Amaai ni, 296 is wel echt een ‘nieuwe’ en, op de spiegels na, er echt wel boenk op

iets meer retro interieur had ik wel leuk gevonden, maar de ROW wws niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, HCO zei:

GT vs sportwagen, 't is niet omdat het allebei van Ferrari komt dat je ze kan vergelijken.

Dan nog, sex apeal van de AMG GT roadster bvb 🤪

’bulldog’attitude van de Wiessssssman

dan is de Roma toch iets ‘vaags’ geworden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, flupke73 zei:

Amaai ni, 296 is wel echt een ‘nieuwe’ en, op de spiegels na, er echt wel boenk op

iets meer retro interieur had ik wel leuk gevonden, maar de ROW wws niet

Echt een moderne 360.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, flupke73 zei:

Amaai ni, 296 is wel echt een ‘nieuwe’ en, op de spiegels na, er echt wel boenk op

iets meer retro interieur had ik wel leuk gevonden, maar de ROW wws niet

Super retro interieur toch? Geen touchscreen :D

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

The 2023 Ferrari 296 GTS—we drive Ferrari’s plug-in hybrid convertible | Ars Technica

 

The 2023 Ferrari 296 GTS—we drive Ferrari’s plug-in hybrid convertible

Maranello moves to a V6 plus electric motor for its latest mid-engined supercar.

JONATHAN M. GITLIN - 12/2/2022, 6:05 PM

A blue Ferrari 296 GTS next to an old rural farm building
Enlarge / Ferrari has ditched the V8 for its latest mid-engined supercar, the 296 GTS.
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan ik niks slecht van zeggen. En teveel aan power… dat viel wel mee. Je kan er ook heel rustig en comfortabel mee rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die nieuwe ferrari's echt mijn ding niet. Daar waar ik vroeger Ferrari mooier dan Lambo vind, is dat nu toch wel hard andersom. Ik vind er de ziel wat uit. Dit model neigt wat naar een Corvette zelfs. De technologie zal wel zot zijn, daar twijfel ik geenszins aan.

De laatste knappe vond ik die 812 SF. 

Btw, David, ik herinner me dat jij toestemming moest vragen aan uw madam om de 335i (zonder iDrive) te mogen kopen, dat lukt nu wat vlotter ? 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nooit een auto kopen zonder akkoord van mijn schatteke, maar ik krijg veel vrijheid. 
Zij ziet zo’n Ferrari wel zitten, maar het budget vind ik zelf zot. Dat is 3x de prijs van onze 992. 😄
 

Bij mij is het net andersom, want ik heb nooit veel gehad met Ferrari, en zeker niet met de V8 modellen. Ook vind ik de sound van die dingen minder mijn ding. Deze 296 is qua design een meer elegant model, met retro trekjes, en de aandrijflijn met die V6 hybride is meer mijn ding. Zelfs het elektrisch rijden is cool.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Lotuzzz zei:

Ik denk dat vooral de F8 eigenaars zich daarover zorgen mogen beginnen te maken sinds de lancering van de 296...

Think again... Staan gewoon los van elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, SpeedExceed zei:

Respect! Kan je je spec hier even delen?

Verde Zeltweg met ciocolatto daytona stoelen

Opties:

zilveren remklauwen, sportuitlaat, schildjes op de spatborden, alcantara hemel, tapijtjes met logo, dodehoekcamera, aluminium voetsteunen, camera rondom.

Levering q1 2024.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, HCO zei:

Verde Zeltweg met ciocolatto daytona stoelen

Opties:

zilveren remklauwen, sportuitlaat, schildjes op de spatborden, alcantara hemel, tapijtjes met logo, dodehoekcamera, aluminium voetsteunen, camera rondom.

Levering q1 2024.

Dik! Kijk er naar uit deze te zien binnen komen in onze atelier. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Beau zei:

Think again... Staan gewoon los van elkaar.

Dat begrijp ik wel, maar de 'kleine' heeft gewoon veel meer appeal. Zeker als je nooit trackt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Beau zei:

Think again... Staan gewoon los van elkaar.

Denk ik ook. Er stond bij jullie ook een F8 Tributo, en dat is toch een ander ding. Onze Benoît vond het meer zijn ding. 😃 Ik vond vooral de kleur knap. Blu Pozzi. 😍

 

 

 

3B28B632-FC5A-444F-86EB-6C5F8D45A102.jpeg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid