Ga naar inhoud

Ferrari 296 GTB


Redfive

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, BMWMB zei:

Is boven mijn budget helaas. Met wat opties bij zal je snel rond de €300.000 komen, en dat is zot veel geld. 😱

Ipv 3 auto’s eentje hé. En met man maths kom je ver hoor 😉.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ir_fuel zei:

En je kan even vaak naar de garage als met 3!

Ik had precies toch het idee dat die dingen redelijk betrouwbaar geworden waren? Nu ja zo een nieuw model...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Niko80 said:

Ik had precies toch het idee dat die dingen redelijk betrouwbaar geworden waren? Nu ja zo een nieuw model...

wel eh .... :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Niko80 zei:

Ipv 3 auto’s eentje hé. En met man maths kom je ver hoor 😉.

Liever 3 auto's, zodat ik afwisseling heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
12 uren geleden, BMWMB zei:

Aangezien deze 296 mij blijft prikkelen, en zeker als GTS, heb ik mij een testrit geregeld. Over 2 weken ga ik dus voor de eerste keer in mijn leven eens een Ferrari rijden, een 296 GTB, en ben heel benieuwd hoe ik ‘m ga ervaren, en wat mijn bevinding gaat zijn tov Porsche. Ik zal verslag uitbrengen. 😀

Vandaag een GTS bestellen is levering eind 2024. 

Heb er ook mee gereden, voor mij dé Ferrari om vandaag te kopen.

En als die waardes blijven zoals het vandaag is, ga je daar weinig op verliezen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, BMWMB zei:

Aangezien deze 296 mij blijft prikkelen, en zeker als GTS, heb ik mij een testrit geregeld. Over 2 weken ga ik dus voor de eerste keer in mijn leven eens een Ferrari rijden, een 296 GTB, en ben heel benieuwd hoe ik ‘m ga ervaren, en wat mijn bevinding gaat zijn tov Porsche. Ik zal verslag uitbrengen. 😀

Vandaag een GTS bestellen is levering eind 2024. 

Niet liever een Maser MC 20 @BMWMB ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Super95 zei:

Ik vraag mij af hoe een 296 zich verhoudt tov een tributo. Jammer dat je geen vergelijkende tests hebt.

Toekomst versus peperdure 488mkIII

no brainer: 296, spijtig van de zij-spiegels die het geheel te breed maken voor op de bergpassen, met camera-spiegels zou ik dat wel willen

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, BMWMB zei:

Aangezien deze 296 mij blijft prikkelen, en zeker als GTS, heb ik mij een testrit geregeld. Over 2 weken ga ik dus voor de eerste keer in mijn leven eens een Ferrari rijden, een 296 GTB, en ben heel benieuwd hoe ik ‘m ga ervaren, en wat mijn bevinding gaat zijn tov Porsche. Ik zal verslag uitbrengen. 😀

Vandaag een GTS bestellen is levering eind 2024. 

Vervang uw 992 hierdoor. (deze keer met kleur :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, BMWMB zei:

Vandaag een GTS bestellen is levering eind 2024. 

Moet nog 1,5 jaar wachten, maar is het zeker waard. Ervaring en beleving van de concessie is helemaal anders dan bij Porsche. Ga je bij Monza of Antwerpen?

Ook niet vergeten dat je 7 jaar 'gratis' onderhoud hebt, waardoor je vrij gerust mag zijn in een hoge herverkoopwaarde.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, flupke73 zei:

no brainer: 296

Enkel jammer van het interieur vind ik dat - los van de verschrikkelijke aanraakgevoelige bedieningsoppervlakken - snel dateren zal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, flupke73 zei:

no brainer: 296, spijtig van de zij-spiegels die het geheel te breed maken voor op de bergpassen, met camera-spiegels zou ik dat wel willen

Heeft toch geen belang? De Stoeflaan in Knokke is breed genoeg. 

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, flupke73 zei:

bekijk'm eens IRL dan snap je het wel

hadden ze die nu zoals de eerste Testarossa spiegels geplaatst :inlove:

4-ferrari-296-gtb-2022-first-drive-revie

en het waarom: airflow naar de koelers achteraan

6-ferrari-296-gtb-2022-first-drive-revie

 

Ik spreek niet tegen dat dat niet klopt wat je zegt. Ik zeg gewoon dat het niet stoort voor de Ferrari rijder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/11/2022 om 22:43, HCO zei:

Moet nog 1,5 jaar wachten, maar is het zeker waard. Ervaring en beleving van de concessie is helemaal anders dan bij Porsche. Ga je bij Monza of Antwerpen?

Ook niet vergeten dat je 7 jaar 'gratis' onderhoud hebt, waardoor je vrij gerust mag zijn in een hoge herverkoopwaarde.

Monza.

Op 18/11/2022 om 12:54, SpeedExceed zei:

Heb er ook mee gereden, voor mij dé Ferrari om vandaag te kopen.

En als die waardes blijven zoals het vandaag is, ga je daar weinig op verliezen. 

Ik geloof nooit dat die waardes gaan blijven. Het zijn vandaag zotte tijden in autowereld, door de lange levertijden, maar dat gaat niet blijven duren volgens mij.

Op 18/11/2022 om 18:59, bossie zei:

Niet liever een Maser MC 20 @BMWMB ?

Doet me minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/11/2022 om 08:54, BMWMB zei:

Monza.

Da's al een goed begin 👍.

Je gaat nog ogen trekken als je de 'verplichte opties' gaat horen (+/- 4.500 euro voor de afhaling en lakbehandeling). Dat moet je er maar bij nemen zeker. Wat ik heb begrepen is dat er geen algemene invoerder in BE is en dat ze zelf moeten instaan voor het transport en de papierwinkel.

Anyways, nog altijd geen spijt van mijn bestelling. Herverkoopwaarde van Ferrari is top.
 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/11/2022 om 22:43, HCO zei:

Moet nog 1,5 jaar wachten, maar is het zeker waard. Ervaring en beleving van de concessie is helemaal anders dan bij Porsche. Ga je bij Monza of Antwerpen?

 

mmm Ik ken iemand persoonlijk (ken hem heel goed) die net weg gaat bij Ferrari vanwege concessies. Per direct een DBS Volante (heeft hij al) en een Valhalla besteld.  @ir_fuel kent het verhaal .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid