Ga naar inhoud

Ferrari 296 GTB


Redfive

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Rabbit zei:

Ik vind die nieuwe ferrari's echt mijn ding niet. Daar waar ik vroeger Ferrari mooier dan Lambo vind, is dat nu toch wel hard andersom. Ik vind er de ziel wat uit.

Screenshot_20221204-144204_Instagram.thumb.jpg.fad07de299686e5cc61fe33a3b93f8ed.jpg

๐Ÿ˜

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, The Swede zei:

U en brillemans komen ambeteren.ย 

And doing a very good job doing so :Dย .

Nee serieus, een discussieforum dient niet enkel om je eigen zever op te zetten, het is ook om die van een ander te lezen en laat begrijpend lezen hier nu niet van je sterkste kanten zijn ๐Ÿ˜‰ย 

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, Polygoon said:

And doing a very good job doing so :Dย .

Nee serieus, een discussieforum dient niet enkel om je eigen zever op te zetten, het is ook om die van een ander te lezen en laat begrijpend lezen hier nu niet van je sterkste kanten zijn ๐Ÿ˜‰ย 

Nee maar dan kan je klagen dat hier nooit iets serieus gepost wordt :Dย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, BMWMB zei:

En qua bruikbaarheid bedoel ik de aanvaardbaarheid.

Die eeuwige fascinatie met "wat gaan de buren niet denken", ik ga het nooit begrijpen. Gewoon uw goesting doen en fuck wat iedereen van u denkt. Ga je later op je sterfbed blij zijn omdat je die ene zielepoot uit je buurt niet tegen de borst hebt gestoten, of ga je blij zijn omdat je een Ferrari gehad hebt denk je?

Als je dat kunt, dan moet je dat doen. Al de rest is bijzaak.

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, PJH said:

Die eeuwige fascinatie met "wat gaan de buren niet denken", ik ga het nooit begrijpen. Gewoon uw goesting doen en fuck wat iedereen van u denkt. Ga je later op je sterfbed blij zijn omdat je die ene zielepoot uit je buurt niet tegen de borst hebt gestoten, of ga je blij zijn omdat je een Ferrari gehad hebt denk je?

Als je dat kunt, dan moet je dat doen. Al de rest is bijzaak.

Jij hebt duidelijk geen eigen bedrijf.

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 6
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, PJH zei:

Die eeuwige fascinatie met "wat gaan de buren niet denken", ik ga het nooit begrijpen. Gewoon uw goesting doen en fuck wat iedereen van u denkt. Ga je later op je sterfbed blij zijn omdat je die ene zielepoot uit je buurt niet tegen de borst hebt gestoten, of ga je blij zijn omdat je een Ferrari gehad hebt denk je?

Als je dat kunt, dan moet je dat doen. Al de rest is bijzaak.

De naรฏviteit spat er vanaf.ย 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Rabbit zei:

De Urus beschouw ik niet als een echte Lambo. Das een voetballerskist voor types zoals Batsuayi.

Verre van. Heb er al meerdere zien rijden en dat valt echt amper op.ย 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goede vriend van mijn Franse oom heeft zijn bedrijf zo eens een week in staking zien gaan omdat een van zijn werknemers hem met zijn vrouw in het weekend gespot had met zijn Ferrari (waar niemand van wist). Het is wel Frankrijk maar toch. Maakt wel wat los (in vgl met een Porsche).ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet alleen voor de firma, en dus wat klanten en onze medewerkers ervan vinden, maar ook gewoon algemeen. Zoals ik al zei rijd ik ieder weekend met de 992, dus ik ga daarmee naar de bakker, slager, supermarkt,... ondertussen weet iedereen rond de kerketoren dat ik deze Porsche heb, en niemand heeft daar ooit een negatieve opmerking over gemaakt. Ik vrees dat het met zo'n Ferrari anders gaat zijn... Ik denk dat veel Ferrari-rijders hun auto goed verborgen houden, en er enkel mee rijden voor eens een speciale gelegenheid of rondrit, maar dat is niet mijn plan, want de auto is gewoon te duur om zoveel stil te laten staan.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, PieterA zei:

Een goede vriend van mijn Franse oom heeft zijn bedrijf zo eens een week in staking zien gaan omdat een van zijn werknemers hem met zijn vrouw in het weekend gespot had met zijn Ferrari (waar niemand van wist). Het is wel Frankrijk maar toch. Maakt wel wat los (in vgl met een Porsche).ย 

Het is dom om zulke dingen geheim te houden voor je medewerkers. Als ze het weten, en ze zijn tevreden met hun job, en hun verloning, dan zal er geen staking komen. Fout van de zaakvoerder imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

ร—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid