Ga naar inhoud

Ferrari 296 GTB


Redfive

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, William Blake zei:

Zo een verhalen zijn er overal en altijd, in alle richtingen.

 

I agree ! Het wordt er wel niet beter op….zeker met de vele overnames.  Ga hier geen namen noemen…. Maar verdorie heb wat voorbeelden en verhalen Miljaar. Nu goed als je een klant (man uit Vb, die koopt elk jaar makkelijk voor 1.000.000 euro aan auto’s) zo makkelijk kwijt raakt. In de sportwagen markt is het dikwijls de klant die een merk of type kiest. Hij koopt dikwijls toch…..daar kan dat. 
Er is ook amper opvolging. Wanneer je als klant niet meer koopt, wil ik graag weten waarom en werk ik aan mijn eventuele gebreken. In dit segment (of sommige merken)  ligt dat duidelijk anders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/11/2022 om 00:36, BMWMB zei:

Aangezien deze 296 mij blijft prikkelen, en zeker als GTS, heb ik mij een testrit geregeld. Over 2 weken ga ik dus voor de eerste keer in mijn leven eens een Ferrari rijden, een 296 GTB, en ben heel benieuwd hoe ik ‘m ga ervaren, en wat mijn bevinding gaat zijn tov Porsche. Ik zal verslag uitbrengen. 😀

Vandaag een GTS bestellen is levering eind 2024. 

Best eens langs Zolder passeren vandaag dan 😉

 

FB_IMG_1669450964910.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ook even gaan zien want ik passeerde toch vlakbij, klinken best mooi en voldoende luid, en die zotte 100-200 kon je duidelijk zien op de backstraight. Impressive maar tegelijkertijd zien ze er nog sympa uit met die retro-elementen.

 

IMG_20221126_145333695.jpg

  • Vind ik leuk 6
  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, tuscani zei:

Toch ferm zo dicht tegen een circuit wonen en er ook nog gratis  (?) Op mogen om te gaan kijken.

Gratis ja. Dit zijn ook geen aangekondigde events he, werd gewoon getipt op de Zolder fanpage. Toch een half uurtje met de auto maar fijne rit, voor 80% wat cruisen op de E313 en altijd wel te combineren met wat ander leuks/moois in Limburg (karten in Genk)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort. Ik moet eerst nog wat bekomen… 😜

Zowel van de testrit als van de offerte. 408k euro voor een GTS naar mijn goesting. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, BMWMB zei:

Binnenkort. Ik moet eerst nog wat bekomen… 😜

Zowel van de testrit als van de offerte. 408k euro voor een GTS naar mijn goesting. 

huppe

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, tuscani zei:

Dat is nog een kleine stadswagen aan opties zeker?

Ik zit op 25% aan opties dus reken maar aan een kale hogere middenklasser aan opties. Zitten ook echt serieuze overdrijvingen in de optieprijzen (matjes met logo aan 1.000 euro, alcantara bekleding aan 3.000, dode hoek aan 3.000, daytona stoelen 3.500,...). Allemaal niet nodig maar ik koop niet elke dag zo'n ding en wil achteraf geen spijt hebben.

't Is duur maar dat weet je (en de buren ook 🤓).

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, flupke73 zei:

‘Moet’ je niet een minimum aan opties nemen?

Niet direct maar ze sturen je wel richting optie x, y, z onder het mom van 'herverkoopwaarde'. Ook de optiepolitiek is wat apart, zo zijn er tapijtjes van 1.000 euro of... geen tapijtjes.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid