Ga naar inhoud

Ferrari 296 GTB


Redfive

Aanbevolen berichten

Op 3/12/2022 om 14:56, BMWMB zei:

545BC6F0-A1C1-4CC6-AFB5-945FA97DB1A5.jpeg

 

Prachtig vanuit deze hoek 😍.

Het zal waarschijnlijk wat de pret bederft hebben om dezelfde dag de eTron GT te gaan bekijken (wat voor mij ook een droomwagen is). Tevreden van je gekozen kleur daar? Wel eens benieuwd om daar foto's van te zien ook.

aangepast door ma:
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, BMWMB zei:

Het is dom om zulke dingen geheim te houden voor je medewerkers. Als ze het weten, en ze zijn tevreden met hun job, en hun verloning, dan zal er geen staking komen. Fout van de zaakvoerder imo.

In Frankrijk is er meer afgunst ook op dat gebied. Onze Duitse vrienden hebben op hun bedrijf van alles al gehad qua exclusieve auto's. Geen haan die er naar kraait daar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, BMWMB zei:

Het is dom om zulke dingen geheim te houden voor je medewerkers. Als ze het weten, en ze zijn tevreden met hun job, en hun verloning, dan zal er geen staking komen. Fout van de zaakvoerder imo.

Ergens geef ik je gelijk maar Frankrijk is wel extreem in dat opzicht. Geen idee hoe het er zijn bedrijf op dat moment aan toeging, maar los daarvan is het er sowieso zelden 'ok' om als patron met een ferme Audi/BMW/Mercedes gezien te worden, laat staan een Porsche of duurder. Zijn daily was op dat moment een C6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ma: zei:

Prachtig vanuit deze hoek 😍.

Het zal waarschijnlijk wat de pret bederft hebben om dezelfde dag de eTron GT te gaan bekijken (wat voor mij ook een droomwagen is). Tevreden van je gekozen kleur daar? Wel eens benieuwd om daar foto's van te zien ook.

Neen, het heeft de pret zeker niet bedorven, want ik was minstens even nieuwsgiering om 'm eindelijk eens te zien. We hebben eerdaags 2 weken verlof, en we gaan 'm halen de week na Nieuwjaar. Als Monza open is ga ik dan nog eens passeren, zodat mijn vrouw de 296 ook eens kan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is een zeer moeilijke.

Mijn ervaring kort samengevat: ze mogen weten dat je dat hebt, maar niet zien. Dat wordt ervaren als “in the face”. 
 

Mijn eerste Panamera heeft me ongelooflijk veel zever meegebracht (en ook moeilijkere tijden). Nu lijkt dat gepasseerd. Al denk ik dat een Ferrari me wel eens die eerste Panamera tijd kan laten beleven. Zolang ik actief ben in de zaak komt dat er bij mij niet in. Het is me de zever niet waard. 

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Ja het is een zeer moeilijke.

Mijn ervaring kort samengevat: ze mogen weten dat je dat hebt, maar niet zien. Dat wordt ervaren als “in the face”. 
 

Mijn eerste Panamera heeft me ongelooflijk veel zever meegebracht (en ook moeilijkere tijden). Nu lijkt dat gepasseerd. Al denk ik dat een Ferrari me wel eens die eerste Panamera tijd kan laten beleven. Zolang ik actief ben in de zaak komt dat er bij mij niet in. Het is me de zever niet waard. 

Is een Aston Martin DBS dan zoveel minder opvallend dan een Ferrari?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, BMWMB zei:

Het is dom om zulke dingen geheim te houden voor je medewerkers. Als ze het weten, en ze zijn tevreden met hun job, en hun verloning, dan zal er geen staking komen. Fout van de zaakvoerder imo.

Doet me terugdenken aan mijn eerste werkgever, die had zichzelf een Bentley aangeschaft en werd geleverd net op het moment dat 1 op 3 arbeiders op EW stonden. Dat is toen ook niet zo goed geland. :fp:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, BMWMB zei:

Is een Aston Martin DBS dan zoveel minder opvallend dan een Ferrari?

bepaalde merken triggeren dat inderdaad wel meer dan andere.   En dat Ferrari-logo kent het kleinste kind.

 

Als je zelfs al jaloerse reacties krijgt op een occassie C220d 🥴

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, BMWMB zei:

Is een Aston Martin DBS dan zoveel minder opvallend dan een Ferrari?

Ja, niet autokenners denken dat dat een Jaguar is (bij wijze van spreken). Is een merk dat totaal geen in the face gehalte heeft. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een 296 neemt in een onopvallende kleur, en je laat die grote logo's van de flanken, dan denken vele mensen misschien dat het een Lotus is. 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, ir_fuel zei:

Zie de grap niet. Een Bentley continental of SUV valt harder op. Ik spreek nu over donkere kleuren. Er rijdt hier een heel mooie donkergroene, blauwe en grijze rond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Timo zei:

Zie de grap niet. Een Bentley continental of SUV valt harder op. Ik spreek nu over donkere kleuren. Er rijdt hier een heel mooie donkergroene, blauwe en grijze rond. 

Heb je dat al eens horen starten? 😄 Als ze hem niet hebben gezien hebben ze hem zeker gehoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Jules_W zei:

Heb je dat al eens horen starten? 😄 Als ze hem niet hebben gezien hebben ze hem zeker gehoord

Met een 296 kan je elektrisch rijden. Ook een voordeel als je ergens minder opvallend wil vertrekken. 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi verslag @BMWMB Bizar dat die fabrikanten auto’s met zulke lichte neuzen en achterliggende motor zo stabiel krijgen op de vooras. Volgens de reviews moet je dat spel serieus manhandle’n om te doen ondersturen. Jammer dat je in verzuurd België bedrijfsleider bent. In mijn omgeving zou dat ook onmiddelijk voor negatieve reacties zorgen, als particulier kan je dat langs u neerleggen, als zaakvoerder is dat moeilijker natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Jules_W zei:

Mooi verslag @BMWMB Bizar dat die fabrikanten auto’s met zulke lichte neuzen en achterliggende motor zo stabiel krijgen op de vooras. Volgens de reviews moet je dat spel serieus manhandle’n om te doen ondersturen. Jammer dat je in verzuurd België bedrijfsleider bent. In mijn omgeving zou dat ook onmiddelijk voor negatieve reacties zorgen, als particulier kan je dat langs u neerleggen, als zaakvoerder is dat moeilijker natuurlijk. 

Er is ook een groot verschil tussen de zaakvoerder die het moet hebben van particuliere klanten van rond de kerktoren, of van de zaakvoerder die eerder business klanten heeft, en verdeeld over het volledige land of zelfs verder. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, ICM zei:

545BC6F0-A1C1-4CC6-AFB5-945FA97DB1A5.thumb.jpeg.2353da3c5711d09d971eebd43ee6107a.jpeg.42552650b5967b1297f7b0d79d8441db.jpeg

1445262546_38128151-13b9-4ca5-8372-5a2633b54afe.jpgcopy.jpg.8145011f9424d867e3f651854a603e1c.jpg

 

 

Zo naast elkaar ziet die Lotus er precies een Chinees namaakproduct uit van de Ferrari. Lijn van de Ferrari klopt zoveel beter 😍.

Wat betreft de discussie over wat mensen ervan denken: Ik zou een paar dorpen verder om koeken rijden in het weekend. Kan de motor goed warm worden en op zich alles behalve een straf 🙂

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, BMWMB zei:

Er is ook een groot verschil tussen de zaakvoerder die het moet hebben van particuliere klanten van rond de kerktoren, of van de zaakvoerder die eerder business klanten heeft, en verdeeld over het volledige land of zelfs verder. 

Denk dat dat idd een heel groot verschil maakt. Als je toekomt met een dure wagen bij een zaak die het goed doet, gaat niemand daar wat van zeggen. Integendeel, misschien ga je juist meer interesse opwekken. Bij particulieren kan je daardoor veel kansen verliezen, zelfs al zijn de mensen niet persé jaloers. Eerder in het opzicht van, die heeft dat niet meer nodig, we gunnen het aan die ander, die met zijn camionette toekwam.

En elektricien die zich toespitst op automatisatie bij bedrijven kan gerust met een Porsche toekomen bij klanten, een elektricien die particulier werkt gaat dat niet moeten proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Triestige verzuurde wereld waarin we leven dan. Gewoon uw goesting doen \o/

Van mij mag mijn elektricien toekomen met zijn Eurocopter EC135. Zolang die mens zijn werk goed doet en geen grind op mijn auto's blaast mag die dat van mij, dan vind ik dat positief dat hij toekomt op die manier want hij was niet te laat door files. Maar goed, blijkbaar ben ik daar de zeldzaamheid in dan.

Anyway, koop eens zo'n Ferrari @BMWMB. Zet hem desnoods 2 dorpen verder in een container en rij er naartoe met je eveneens dure Audi.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BMWMB zei:

Als je een 296 neemt in een onopvallende kleur, en je laat die grote logo's van de flanken, dan denken vele mensen misschien dat het een Lotus is. 😄

Achteraan ziet 'ie er een beetje on-Ferrarish uit (wegens geen ronde lampen), dus dat kan nog... 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid