Carlito 5.715 Geplaatst: 7 juni 2015 Delen Geplaatst: 7 juni 2015 Dat zou jaarlijks moeten gebeuren. Terecht, want er rijdt wat rond op O-platen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.540 Geplaatst: 7 juni 2015 Delen Geplaatst: 7 juni 2015 "Om de drie jaar naar de keuring" Lobbygroepen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.653 Geplaatst: 7 juni 2015 Delen Geplaatst: 7 juni 2015 Dat van die keuring kan me weinig schelen, tenzij ze beginnen zagen over niet-oem stuff of remmen en dergelijke. Het zal belachelijk zijn als je opeens volle pot belasting moet betalen op zescilinder van 1988 :/ @@McLovin, je hebt geluk 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.540 Geplaatst: 7 juni 2015 Delen Geplaatst: 7 juni 2015 Dat van die keuring kan me weinig schelen , tenzij ze beginnen zagen over niet-oem stuff of remmen en dergelijke. Het zal belachelijk zijn als je opeens volle pot belasting moet betalen op zescilinder van 1988 :/ @@McLovin, je hebt geluk Dat is net de reden waarom zij kunnen lobbyen. Sta je daar met een collectie auto's mag je om de drie jaar dubbele belasting betalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tiep 3.094 Geplaatst: 7 juni 2015 Delen Geplaatst: 7 juni 2015 Damn this, effing Europa. Volgend jaar wordt de MX-5 toch los op O-platen gezet als't van mij af hangt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.653 Geplaatst: 7 juni 2015 Delen Geplaatst: 7 juni 2015 Ik ga kijken om m'n mx5 als dagelijkse in te schrijven ( heb natuurlijk geen keuze ) en m'n BMW op O-platen te zetten. Zal me normaal gezien toch een hoop schelen qua verzekering. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.499 Geplaatst: 7 juni 2015 Delen Geplaatst: 7 juni 2015 Maak je lid van een autoclub die aangesloten is via de BFOV en verzeker je via Marsh. Dat zal pas een pak schelen www.pistonclub.be bijvoorbeeld (Schaamteloze zelfpromotie ftw) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.653 Geplaatst: 7 juni 2015 Delen Geplaatst: 7 juni 2015 Hoeveel betaal je dan? Maar ik heb wel geen goesting om rondritten en meetings te doen met een vereniging, dus dan lijkt me dat nie zo sympathiek om daarvan te profiteren :/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.915 Geplaatst: 7 juni 2015 Delen Geplaatst: 7 juni 2015 Laat die jaarlijkse keuring maar voor wat het is... Het begint wat te kriebelen in mijn onderbuik om in de Jos een Irmscher 4.0l te lepelen met aangepaste versnellingsbak en aandrijving... Moest die jaarlijkse keuring erdoor komen, zal het bij kriebelen blijven... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.915 Geplaatst: 7 juni 2015 Delen Geplaatst: 7 juni 2015 Niet dat ik met de huidige Jos schrik zou hebben voor de keuring... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CharlesV 3.653 Geplaatst: 8 juni 2015 Delen Geplaatst: 8 juni 2015 Laat die jaarlijkse keuring maar voor wat het is... Het begint wat te kriebelen in mijn onderbuik om in de Jos een Irmscher 4.0l te lepelen met aangepaste versnellingsbak en aandrijving... Moest die jaarlijkse keuring erdoor komen, zal het bij kriebelen blijven... Er gingen toch verschillende statuten komen voor oldtimers dacht ik. Ik heb ooit gelezen dat er sprake was van een speciale keuring voor oldtimers met aanpassingen, en dat die dan wel nog onder het reglement gingen vallen van de 25km radius en enkel voor meetinggebruik... Desalniettemin nog steeds gejost ( ) dus met een motorswap Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.308 Geplaatst: 8 juni 2015 Delen Geplaatst: 8 juni 2015 Tank is van '87. No stress hier. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonass 1.218 Geplaatst: 8 juni 2015 Delen Geplaatst: 8 juni 2015 Maak je lid van een autoclub die aangesloten is via de BFOV en verzeker je via Marsh. Dat zal pas een pak schelen www.pistonclub.be bijvoorbeeld (Schaamteloze zelfpromotie ftw) Is dat enkel online dat die maatschappij werkt? Klinkt wel interessant Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ian 511 Geplaatst: 15 juni 2015 Delen Geplaatst: 15 juni 2015 Maak je lid van een autoclub die aangesloten is via de BFOV en verzeker je via Marsh. Dat zal pas een pak schelen www.pistonclub.be bijvoorbeeld (Schaamteloze zelfpromotie ftw) Wat kost een verzekering dan, vb voor een 318is als 25-jarige? En stel dat je een (moderne) daily hebt, kan die dan ook voordeliger verzekerd worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 14 augustus 2015 Delen Geplaatst: 14 augustus 2015 Wie heeft ervaring met MGB's? @@Martini Racing Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.540 Geplaatst: 14 augustus 2015 Delen Geplaatst: 14 augustus 2015 Ik ken er niet veel van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ex-Mooseman 10.295 Geplaatst: 14 augustus 2015 Delen Geplaatst: 14 augustus 2015 Is dat enkel online dat die maatschappij werkt? Klinkt wel interessant die hebben ook kantoren, bv. op het accent business park in Roeselare. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bt. 6.554 Geplaatst: 14 augustus 2015 Delen Geplaatst: 14 augustus 2015 Wie heeft ervaring met MGB's? @@Martini Racing Wat wil je weten? M'n schoonbroer heeft al geruime tijd eentje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.160 Geplaatst: 14 augustus 2015 Delen Geplaatst: 14 augustus 2015 Wie heeft ervaring met MGB's? @@Martini Racing Mijn neef heeft een MGB GT 1800ccRijdt goed, leuk geluidje maar niet snel wel vlot genoeg om te cruisen. Hij doet m trouwens weg voor de juiste prijs en hij staat echt mint. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mrbbs 2.150 Geplaatst: 14 augustus 2015 Delen Geplaatst: 14 augustus 2015 Tegenwoordig nemen ze ons overal. Straks ook op de oldtimers, ik hoop dat de wagens die nu op O-platen staan dat ook mogen blijven. (dus die nu net oldtimer zijn en in 2017 nog geen 30 jaar oud zijn) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Krikkie 7.160 Geplaatst: 14 augustus 2015 Delen Geplaatst: 14 augustus 2015 Vraag me ook af hoe ze dat gaan flikken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.703 Geplaatst: 15 augustus 2015 Delen Geplaatst: 15 augustus 2015 Ik denk alles op O blijft oldtimer. Anders wachten tot 30 jaar. Ga je wel gekke zaken tegenkomen. Karren van 25 jaar op Oplaten en karren van 29 jaar plots geen oldtimer meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Soul 5.213 Geplaatst: 15 augustus 2015 Delen Geplaatst: 15 augustus 2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tiep 3.094 Geplaatst: 16 augustus 2015 Delen Geplaatst: 16 augustus 2015 Ik wil mijn kist nog kunnen inscrhijven als oldie volgend jaar. Daarna moeten ze niet af komen met "pas vanaf 30". Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonass 1.218 Geplaatst: 22 augustus 2015 Delen Geplaatst: 22 augustus 2015 Ik wil mijn kist nog kunnen inscrhijven als oldie volgend jaar. Daarna moeten ze niet af komen met "pas vanaf 30". Inderdaad, anders moet die supercharger er toch weer af Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.