Ga naar inhoud

Varia oldtimers


tuscani

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei bt.:

Kan/wil je die Jaguar XJC 4.2 even kort bekijken voor me?

Ik probeer er ook nog te geraken maar vrees voor tijdsgebrek dus zou jouw eerste opinie me misschien al wat wijzer kunnen maken :)

Tuurlijk: naar wat moet ik kijken? Algemene staat of iets specifiek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Krikkie:

Tuurlijk: naar wat moet ik kijken? Algemene staat of iets specifiek?

Thx alvast!

 

Gewoon algemene zaken zoals de algemene staat exterieur en interieur, koetswerknaden, eventueel roest en mocht je dat bijhebben, even met een magneetje rond de wagen lopen?

Mocht dat al serieus tegenvallen, weet ik dat ik geen tijd moet maken om te gaan kijken :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei bt.:

Thx alvast!

 

Gewoon algemene zaken zoals de algemene staat exterieur en interieur, koetswerknaden, eventueel roest en mocht je dat bijhebben, even met een magneetje rond de wagen lopen?

Mocht dat al serieus tegenvallen, weet ik dat ik geen tijd moet maken om te gaan kijken :)

 

Komt in orde ;) km stand is wel heel laag hé! Moet ik eens navragen of het ooit import is geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Krikkie:

Komt in orde ;) km stand is wel heel laag hé! Moet ik eens navragen of het ooit import is geweest?

Be my guest maar om de kilometerstand maak ik me niet echt druk.

De teller zal wel al minstens 1 keer rond zijn gegaan.

Tegenwoordig duiken ook veel te veel oldtimers met te lage kilometerstanden op, er valt sowieso veel te gemakkelijk mee te foefelen.

Een exemplaar met aantoonbaar dergelijk lage kilometerstand wordt ook niet op zo'n veiling gesleten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze middag bij ons op de firma (Opel Manta)
 
20170113_144109.jpg

Kudo's voor de daily plaat! En wordt dan nog gebruikt om een remorque voort te slepen, iets minder kudo's. :D
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-1-2017 om 19:57 zei bt.:

Be my guest maar om de kilometerstand maak ik me niet echt druk.

De teller zal wel al minstens 1 keer rond zijn gegaan.

Tegenwoordig duiken ook veel te veel oldtimers met te lage kilometerstanden op, er valt sowieso veel te gemakkelijk mee te foefelen.

Een exemplaar met aantoonbaar dergelijk lage kilometerstand wordt ook niet op zo'n veiling gesleten :)

Was nog redelijk proper eigenlijk, naden van de deuren klopten wel niet (van breed naar smal) , hier en daar wat roest maar niets erg gezien, lpg tank zou me al doen twijfelen.

kofferklep deed ik open en staat nog steeds open denk ik, kreeg ze niet meer dicht :lol: Interieur was wel iets minder: handschoenkastpaneel vernis laat los, hier en daar wat schade. 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Krikkie:

Was nog redelijk proper eigenlijk, naden van de deuren klopten wel niet (van breed naar smal) , hier en daar wat roest maar niets erg gezien, lpg tank zou me al doen twijfelen.

kofferklep deed ik open en staat nog steeds open denk ik, kreeg ze niet meer dicht :lol: Interieur was wel iets minder: handschoenkastpaneel vernis laat los, hier en daar wat schade. 

 

Thx man!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
4 minuten geleden zei Carlito:

Er is volgens mij geen enkele auto in de geschiedenis die slechter rijdt dan een DeLorean.

 

Behalve Opel en Audi

Alle Opels en Audis, of sommige?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Carlito:

Er is volgens mij geen enkele auto in de geschiedenis die slechter rijdt dan een DeLorean.

 

Behalve Opel en Audi

Waarom eigenlijk

Qua looks, concept en marketing ( met back to the future ) was het toch een topper. Zo moeilijk kon het toch niet zijn om er een deftig rijdende auto van te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jerred:

Waarom eigenlijk

Qua looks, concept en marketing ( met back to the future ) was het toch een topper. Zo moeilijk kon het toch niet zijn om er een deftig rijdende auto van te maken.

Saaie motor, te weinig vermogen, te weinig druk op de vooras....

En DeLorean ging failliet in 1982, terwijl de film is van 1985. Ze zochten iets futuristisch voor de film, was geen marketing

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/02/2017 at 9:32 AM, Krikkie said:

Zo een Delorean zou ik wel eens willen hebben, rijdt waarschijnlijk wel bagger maar het blijft toch speciaal.

16708539_1255685081194555_49134982622877

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 13-3-2017 om 12:01 zei Le Capri Mauve:

Ja hallo.

Al altijd een zwak voor gehad. Ben nochtans niet zot van supercars of aanverwanten, maar deze heeft me al altijd aangesproken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Bompa:

Ja hallo.

Al altijd een zwak voor gehad. Ben nochtans niet zot van supercars of aanverwanten, maar deze heeft me al altijd aangesproken.

Lang geleden vond ik dat een ferm coolen auto maar dan vergeten. Groot worden eh. Nu pas ontdekt dat dat eigenlijk een vrij verstandige keuze is voor een bruikbare midengined musclecar oldtimer met geen te zotte onderhoudskosten. Heel veel stukken te verkrijgen omdat ze technologie van andere modellen combineerden. De modellen voor 73 hadden zware kinderziektes die de reputatie veel kwaad deden maar die allemaal repareerbaar waren. Dit is een 74 dus toen stond de wagen min of meer op punt maar toen begon het uiterlijk de verkeerde kant uit aan't gaan met die spoilertoestanden. De V8 heeft officieel 330pk, maar meestal een stuk meer.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook altijd al een zwak voor de Pantera gehad :inlove:

Moest ik ooit een onuitputtelijke geldbron aanboren stel ik me meteen een V8-garage samen met daarin een De Tomaso  Pantera, AC Cobra en een Jensen Interceptor.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid