Ga naar inhoud

2022 Land Rover Range Rover


Audi S8

Aanbevolen berichten

Just now, RRD said:

Minder mooi en nóg grotere miserie om kwijt te raken op een parking.

Is een RR niet sowieso een slechte keuze als "miserie om kwijt te geraken op een parking" een argument is bij de aankoop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, RRD zei:

Als ik geen 7 zetels nodig had zou ik niet denken aan een LWB.

Ah, dus toch niet verplicht om de vierzit te nemen op LWB, die opmerking trek ik dus terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Is een RR niet sowieso een slechte keuze als "miserie om kwijt te geraken op een parking" een argument is bij de aankoop?

Het argument is ‘nóg slechter’.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tjeu zei:

Zeker voor tieners. Beetje te gek dat je een LWB zou nemen, dan toon je echt dat kinderen baas zijn en jij niet meer dan hun logistieke pion die hen wat rond voert.

Wat zever. 

Verder ben ik wel akkoord met je andere argumenten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tjeu zei:

SWB. 

Moest de LWB meer kofferruimte bieden, dan LWB. Maar het zit puur in de ruimte op de achterbank. En dacht dat je de LWB ook niet met 5 zitplaatsen kon krijgen, waardoor je de zetels niet plat kan leggen. Haalt te veel praktische capaciteiten onderuit. 
De gewone heeft achterin al meer dan genoeg ruimte om comfortabel te zitten. Zeker voor tieners. Beetje te gek dat je een LWB zou nemen, dan toon je echt dat kinderen baas zijn en jij niet meer dan hun logistieke pion die hen wat rond voert. Moesten ze nu twintigers zijn en jou voornamelijk rond rijden, dan was het iets anders. 

Vind ik wel kort de bocht, als @D Squaloid boven de 1m90 is en de kinderen ook halve reuzen zijn is het misschien toch wel beter om voor de LWB te gaan, en zeker als ze van plan zijn om nog lang met het gezin samen op vakantie te gaan. Voor iedereen aangenamer dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Dimitri zei:

Vind ik wel kort de bocht, als @D Squaloid boven de 1m90 is en de kinderen ook halve reuzen zijn is het misschien toch wel beter om voor de LWB te gaan, en zeker als ze van plan zijn om nog lang met het gezin samen op vakantie te gaan. Voor iedereen aangenamer dan.

Wij hebben thuis 13 jaar/+300.000 km range gereden (2004 model). Daarvan serieus wat kilometers met twee of drie achterin en vaak voor lange afstanden. Daar nooit iemand horen klagen, verre van. De gewone is al bovenmaats comfortabel en beenruimte is niet iets wat je mist, ook niet wanneer mijn schoonbroer van 1m92 reed of wanneer hij achterin moest zitten. 

Op een rit naar Z Frankrijk kan het als plus beschouwd worden, maar voor die unieke keren dat er een minieme meerwaarde is wegen de nadelen niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op dit bedrag zou ik gewoon de meerprijs van 4000 slikken en voor de LWB gaan.

- SWB of LWB : beide te groot voor in de stad, wie dit koopt heeft er wel nog iets voor erbij I guess

- procentueel maar kleine opleg

- opleg krijg je mogelijk gedeeltelijk terug in restwaarde

- niet enkel kinderen, je neemt ook wel es je ouders mee, vrienden, ... of een knappe lifter waar je wat extra plaats mee wil 🤓

- en nog es ... op 130K is 4K niks.....just go for it

- no brainer

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, RRD zei:

Minder mooi en nóg grotere miserie om kwijt te raken op een parking.

Dit. 

SWB is meer dan lang genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lwb is enkel nodig als je zelf achteraan gaat zitten. Als je zelf continue aan het stuur zit, en de wagen is de helft van de tijd gewoon leeg, heeft dat weinig zin. De kinderen zullen plaats genoeg hebben (wij gingen vroeger met een 300td met 5 volwassenen op reis) en de koffer is niet groter. dan is de voetruimte mijn inziens enkel voor als je een chauffeur hebt of taxi speelt.

mijn dochter is 1m75 als 14jarige en heeft/had voldoende plaats in de Q7. En de Y is voor haar evenwaardig van plaats, dus zal een RR SWB wel niet kleiner zijn zeker?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...
Op 19/10/2022 om 16:37, Tjeu zei:

Beetje te gek dat je een LWB zou nemen, dan toon je echt dat kinderen baas zijn en jij niet meer dan hun logistieke pion die hen wat rond voert. Moesten ze nu twintigers zijn en jou voornamelijk rond rijden, dan was het iets anders. 

Wat een rare opmerking. Abnormaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Duh, Q7 is dan ook de Range voor het plebs. Net zoals de X5 Range Sport van het gepeupel is.

Dat we daar hoegenaamd nog woorden aan verspillen 😂🤪

Nee effe serieus, de x7 wordt in veel directe reviews wel als de betere auto bevonden. Maar qua presence is het geen vergelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/10/2021 om 09:47, Lotuzzz zei:

I beg to differ, die man heeft een ongekende passie en leert tenminste niet gewoon de persmap vanbuiten.

Maar, hij heeft niet de meest aangename stem. Ik vind het leuk dat hij vaak andere dingen aanhaalt, maar het ene filmpje klinkt heel ingestudeerd, en het andere is dan weer spontaan (bezoeken aan collecties waar hij soms ineens een extra feitje herinnert bvb).

Maar het is zeker iemand met veel passie en kennis. Een beetje zoals Doug demuro en shmee he, beide kennen echt veel van auto's, maar door hun manier van het te brengen is het niet voor iedereen even goed...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid