Ga naar inhoud

2022 Land Rover Range Rover


Audi S8

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden, RRD zei:

Ik bedacht me letterlijk dat het best wel een risico inhoudt om met zo'n auto 700 km naar huis te rijden :lolz: .

Bwa… ge hebt het risico genomen 1200km met mijn oud kot naar Frankrijk te rijden met caravan erachter… ge kunt dus niet zeggen dat je risk-averse bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is vlot genoeg. Ik was gehaast om hem terug te brengen dus redelijk vlot gereden, nergens bedacht dat het wel wat meer mocht zijn.

 

 

576CB43B-AB28-4B75-929B-C943E377C5CE.jpeg

9725B58A-82DD-427E-B50B-E4F07FDCD5CC.jpeg

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, D Squaloid zei:

P350 dus diesel

Een D350. De dikste diesel dus met 350pk. Dat geloof ik dat dat vlot genoeg is. 😃

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens een D300 geconfigureerd, en met niet te zot veel opties kom ik op 148k euro. Met een CO2 van 206gr kom je dan op een VAA van 24k euro per jaar.

Een P440e met dezelfde opties komt op 156k euro, wat neerkomt op een VAA van 5,3k euro per jaar.

Wie in België koopt nu nog een diesel Range Rover als firmawagen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of misschien mensen die een auto kopen naar hun mogelijkheden ipv hoger te willen gaan dan ze zich kunnen permitteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, D Squaloid zei:

Niemand.

Lijkt mij.

Bwa, via split-leasing bollen er nog 'veel' zware bakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, BMWMB zei:

Ik heb eens een D300 geconfigureerd, en met niet te zot veel opties kom ik op 148k euro. Met een CO2 van 206gr kom je dan op een VAA van 24k euro per jaar.

Een P440e met dezelfde opties komt op 156k euro, wat neerkomt op een VAA van 5,3k euro per jaar.

Wie in België koopt nu nog een diesel Range Rover als firmawagen? 

Er zijn nog steeds andere manieren om een wagen in te schrijven dan enkel 100% op de zaak en VAA te betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Gaat niet blijven duren.

ik ben er ook erg voorzichtig in, maar hoor toch klanten die dit al bijna 10 jaar toen en al meerdere controles overleeft hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, William Blake said:

ik ben er ook erg voorzichtig in, maar hoor toch klanten die dit al bijna 10 jaar toen en al meerdere controles overleeft hebben

Als hun gebruik overeen komt met de split leasing dan is er geen probleem. 80/20 doen terwijl je nooit kilometers voor het werk doet, dat gaat toch niet pakken, en al helemaal niet bij hoge VAA bakken. Het eerste wat ze bij elke controle vragen is de lijst van voertuigen + wie er mee rijdt, dat wordt altijd gecheckt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zit hier ook over de grens van “fiscaal optimaliseren”. 

Dat je probeert minder belastingen te betalen door gebruik te maken van gunstmaatregelen is één ding, gewoon een aangifte doen die met de waarheid niet strookt, is een brug verder. Moet je niet klagen als het niet pakt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, The Swede said:

Je zit hier ook over de grens van “fiscaal optimaliseren”. 

Dat je probeert minder belastingen te betalen door gebruik te maken van gunstmaatregelen is één ding, gewoon een aangifte doen die met de waarheid niet strookt, is een brug verder. Moet je niet klagen als het niet pakt.

Ben ik het mee eens.

Van mij mag je altijd spelen, als je je kan permitteren van te verliezen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/5/2022 om 23:03, D Squaloid zei:

Heel af en toe zie ik wel eens een M50 maar of dat prive gekocht wordt, zou je eens aan Tommie moeten vragen.

It depends, is geen lijn in te trekken. Heb een X7 M50i rijden op een vennootschap, mens betaalt met plezier ‘t VAA because V8. Is ieder voor zich he. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

it's growing on me (raar maar waar geen idee hoe ik dat juist verwoord in het Nederlands zonder verkeerde connotatie 😀).... lijkt me een leuk cadeau voor mijn 50ste, of 47/48/49 als we ons niet kunnen inhouden

als particulier zijnde : klassieke donkerblauwe D300 SE met licht interieur, trekhaak en heel veel meer moet er niet op voor mij .... en met achterbank uiteraard (LV not done op Range....of bij uitbreiding elke luxewagen)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Wat zouden jullie doen? SWB of LWB … kinderen zijn straks tieners, niet in de stad wonend, vaak autovakanties en prijsverschil is een kleine €4000. Beide hebben voor- en nadelen. Maar ik weet niet wat de beste beslissing is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, D Squaloid zei:

Wat zouden jullie doen? SWB of LWB … kinderen zijn straks tieners, niet in de stad wonend, vaak autovakanties en prijsverschil is een kleine €4000. Beide hebben voor- en nadelen. Maar ik weet niet wat de beste beslissing is.

SWB. 

Moest de LWB meer kofferruimte bieden, dan LWB. Maar het zit puur in de ruimte op de achterbank. En dacht dat je de LWB ook niet met 5 zitplaatsen kon krijgen, waardoor je de zetels niet plat kan leggen. Haalt te veel praktische capaciteiten onderuit. 
De gewone heeft achterin al meer dan genoeg ruimte om comfortabel te zitten. Zeker voor tieners. Beetje te gek dat je een LWB zou nemen, dan toon je echt dat kinderen baas zijn en jij niet meer dan hun logistieke pion die hen wat rond voert. Moesten ze nu twintigers zijn en jou voornamelijk rond rijden, dan was het iets anders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid