Ga naar inhoud

Top Gear

Aanbevolen berichten

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Als hij daar zijn ding kan doen is het goed, maar dat betwijfel ik eigenlijk. Zou echt doodzonde zijn als hij zijn talent niet meer kan gebruiken.

Geplaatst:

Met die drie zal het misschien terug over auto's gaan. Het entertainmentgehalte moeten ze sowieso niet proberen te evenaren, dan ben je op voorhand al gefaald.

Sabine met haar accent... Evans, geen idee wat dat gaat geven want ken die mens niet en dat Harris zijn kans grijpt is begrijpelijk (al is hij van een te hoog niveau voor een autoprogramma...)

Geplaatst:

Met die drie zal het misschien terug over auto's gaan. Het entertainmentgehalte moeten ze sowieso niet proberen te evenaren, dan ben je op voorhand al gefaald.

Sabine met haar accent...

En haar acteerprestaties ...

en dat Harris zijn kans grijpt is begrijpelijk (al is hij van een te hoog niveau voor een autoprogramma...)

Ja dat is "all in it for the money" wschl. Tenzij ze van Top Gear meer een Fifth Gear gaan maken natuurlijk. Blijft wel een serieuze gok. Zo iemand als Sabine heeft er in principe niks mee te verliezen, Harris toch iets meer als het flopt.

Geplaatst:

Bij mij is het net omgekeerd. Ik ken die 2, maar Chris Evans???

Geplaatst:

Idd :)

In Top Gear Magazine stond indertijd een interview met hem. Is blijkbaar een heel bekende radiopresentator en ondernemer die niet slecht geboerd heeft. Ferrari freak en hij heeft een serieuze verzameling ervan...

Geplaatst:

Idd :)

In Top Gear Magazine stond indertijd een interview met hem. Is blijkbaar een heel bekende radiopresentator en ondernemer die niet slecht geboerd heeft. Ferrari freak en hij heeft een serieuze verzameling ervan...

Yes, maar om een of andere reden moeten die allemaal wit zijn :|

3684750692_03a7500ef7.jpg

The_Ferrari__White_3276889b.jpg

Geplaatst:

Hij had ook een 250 California serie 1 maar die was zwart...

... en recent verkocht.

Geplaatst:

Dude had/heeft ook een 250GTO en een California spyder...

Geplaatst:

Bt, ge bent te rap hé, verdoeme...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dude had/heeft ook een 250GTO en een California spyder...

250 GTO wist ik niet!

Geplaatst:

Je bedoelt verschrikkelijk?

Geplaatst:

250 GTO wist ik niet!

series I, door Ferrari zelf indertijd gerebodied naar een series II, dus ook niet zomaar een GTO...
Geplaatst:

Ik klasseer dit in hetzelfde hoekje als Michael Schumacher en Tiger Woods. Over het hoogtepunt heen, hopen op een revival (vrij letterlijk in MSC zijn geval :D ) van hun carrière maar ze zijn eigenlijk maar een fractie van wat ze waren in hun hoogdagen.

Ik denk niet dat het met Sabine en Chris Harris even entertaining gaat zijn waardoor ze het grote publiek kwijt zijn.

Geplaatst:

Sabine Schmitz is even grappig als koning flupke, wat een droogstoppel.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

series I, door Ferrari zelf indertijd gerebodied naar een series II, dus ook niet zomaar een GTO...

zijn 250 GTO is al weer verkocht meen ik, en er rijdt een witte 275 rond in BE die van hem geweest is. 

Geplaatst:

zijn 250 GTO is al weer verkocht meen ik, en er rijdt een witte 275 rond in BE die van hem geweest is.

yupyup, google leert me dat die hem in 2011 gekocht heeft voor een 12 mio en in 2013 verkocht heeft voor 18mio...

Mooi rendement!

Geplaatst:

Ik ken hem omdat hij destijds die Ferrari als duurste ooit gekocht had zeker? Radio presentator.

Geplaatst:

Als je Chris Evans niet kent moet je toch dringend wat meer Britse media volgen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid