Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

Zaten toch "stille" verwijzingen in naar aanleiding van het voorval van enkele maanden terug.

Het gedoe met de "jeeps" was eigenlijk d'er over...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ook, ze zijn allemaal zo welbespraakt en dan eindigen ze met een speech waarop ze niks te zeggen hebben...

 

:no:

 

Inderdaad, mineurgevoel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De elephant in the room was best grappig in de studio... zon triest einde met aftiteling zonder muziek.

Ik ga het oprecht missen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ook wel benieuwd wat dat gaat geven, wel jammer dat het niet te krijgen in België via officiële kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het meest choquerende aan dat nieuws vond ik dat Amazon blijkbaar een streaming dienst heeft. Had er nog nooit van gehoord :D

Exact mijn reactie. Ik stoorde me al aan het feit dat Netflix zelfs in Europa niet overal alles gelijk aanbiedt, maar blijkbaar zijn er ook nog diensten die gewoonweg niet overal verkrijgbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • 1 maand later...

Lijkt wat op GP circuit van de ring inderdaad. Al heb je ook deze foto, dat lijkt mij daar niet te zijn.

 

 

Al kan dat ook afzonderlijk zijn, want ben niet zeker dat de P1 en de LaFerrari dezelfde zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap echt niet waar Jeremy en co met hun verstand zaten toen ze de stelvio pass als greatest driving road verkozen.... De beste baan van Europa ligt op een totaal andere plaats

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid